0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Even een leuk psychologisch testje!! Je moet wel regel voor regel naar beneden scrollen anders is de lol er van af!! En maar 1 (één) maal lezen !!!! Tel het aantal F-en in de volgende tekst: FINISHED FILES ARE THE RE- SULT OF YEARS OF SCIENTIF- IC COMBINED WITH THE EXPERIENCE OF YEARS. En hoeveel zijn het er? Nu komt de uitslag: Hoeveel telde je er? 3? Fout! Het zijn er 6 (zes!) en dat is geen geintje!! Lees het eerst nog een keer! De reden staat nog verder onderaan. Je hersenen kunnen het woord “OF” niet verwerken. Ongelooflijk he? Iemand die alle 6 de F-en in één keer ziet, bij de eerste poging, is een genie. Drie is normaal.
simultaan dromen Een vrouw komt 's morgens beneden in de keuken ,en zegt tegen haar man "ik heb gedroomd dat ik de ganse nacht gefietst heb" "ja " zegt haar man "ik heb ook gedroomd" "ik heb gedroomd dat ik de ganse nacht de liefde bedreven heb" en zijn vrouw onmiddellijk " "was het met mij?" "nee "zegt hij "gij waart weg met de fiets"
"Jawel," antwoord de oudere man, "ik ben eens een keer zó dronken geweest dat ik een papagaai genaaid heb en nu sta ik me af te vragen of jij misschien mijn zoon bent.
@ Johan, het was een sprekende papegaai he en die kon zijne mond / snavel /bek niet houden!
No problems my friend , gerbeurd bij mij ook al eens het is zo dat ze bekend geraaken he ...........en welke nummer was er nu op de roulette ?
Copyright 30-10-2003-2026 All rights Reserved.