gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Dreambox Pur E2 7.4 (update) 28-04-2024
FileZilla Client  3.67.0 Windows (64bit x86) (32bit x86)  (update) 28-04-2024
Vu+Pur E2 7.4 (update) 27-04-2024
Latest oscam all images 11770 (update) 27-04-2024
Vu+cobraliberosat Team Image 9.0 (update) 26-04-2024
Vu+Openvix-6.5.003 (update) 24-04-2024    Vu+Open Black Hole 5.4.003 (update) 22-04-2024
Dreambox Open HDF image v7.3 (72)- (update DM 820-900-920) 22-04-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in

Dreambox Pur E2 7.4 (update) 28-04-2024
 
gfx gfx
gfx
72172 Posts in 11151 Topics by 6365 Members - Latest Member: carapato April 28, 2024, 07:14:11 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Fun Chat  |  moppen trommel
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: moppen trommel  (Read 589199 times)

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #165 on: May 21, 2004, 11:15:19 AM »
Een dom blondje kijkt in de brievenbus en dat doet ze iedere 5 minuten weer. Op een gegeven moment komt de buurman naar buiten en vraagt: waarom kijkt u steeds in de brievenbus verwacht u belangrijke post of zo? Dom blondje: nee maar steeds als ik de computer aan zet staat er "u heeft post ontvangen".

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #166 on: May 21, 2004, 11:17:21 AM »
Er belt een dom blondje op naar een hotel.
Een baliemedewerker neemt op en zegt waarmee kan ik u van dienst zijn?
Ja zegt dat domme blondje kunt u opzoeken of mijn man hier verblijft. Ja zegt die baliemedewerker wat is zijn naam Henk de Vries.
Ja zegt die baliemedwerker die verblijft hier moet ik iets doorgeven. Nee zegt dat domme blondje ik wil dat je gaat kijken wat hij aan het doen is. Die baliemedewerker loopt naar boven maar ziet dat Henk de Vries met zijn buurvrouw ligt te flikflooien. Dus die baliemedewerker zegt dat tegen dat domme blondje. Dat domme blondje word woeden en zegt IK WIL DAT JE EEN GEWEERPAKT EN ZE ALLEBEI MORSDOOD SCHIET. Ja zo gezegt zo gedaan. Die baliemedewerker zegt tegen dat domme blondje wat moet ik met de lijken doen? Zegt dat domme blondje gooi ze maar in het zwembad. Zegt die baliemedewerker maar hier is helemaal geen zwembad! Zegt domme blondje `` O sorry verkeerd verbonden``

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #167 on: May 21, 2004, 11:19:09 AM »
Wat doet een dom blondje op de bodem van de zee?

antw:Leonardo Dicaprio zoeken!!!

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
moppen trommel
« Reply #168 on: May 21, 2004, 02:15:27 PM »
Terroristen in uw bedrijf!

We werden vandaag door de veiligheidsdiensten op de hoogte gebracht dat er zich zes (6) verdachte terroristen van de Osama Ben Laden terreurgroep op uw bedrijf bevinden. Vijf van de zes Osama Ben Laden-volgelingen zijn ondertussen opgepakt: Ben Te Laat, Ben Moe, Ben Lunchen, Ben Wat Ziek, en Ben Schijten.
De staatsveiligheidsdienst waarschuwde ons dat nummer zes ondanks grondig opsporingswerk NIET kon worden gevonden. Nochtans moet de verdachte binnen de onderneming sterk opvallen. Zijn naam is: Ben Aan't Werk.
De staatsveiligheidsdienst wil benadrukken dat er geen enkele verdenking rust op u!

AIVD
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #169 on: May 22, 2004, 03:30:56 PM »
Een Duitse man reed samen met zijn vrouw in de auto rond door Amerika. Ze naderden een plaatsje dat Kissimee heet. Ze vonden het een rare naam en ze waren aan het proberen hoe je dat uit moet spreken: "KISS-a-me; kis-A-me; kis-a-ME." Ze waren zeer verbaasd en reden het plaatsje in. Omdat ze honger hadden, gingen ze een restaurant binnen om wat te eten. Aan de bar zei de man tegen de serveerster: "Mijn vrouw en mij lukt het niet om deze plaats goed uit te spreken. Zou u mij willen vertellen waar wij zijn en zeg het langzaam, zodat ik het begrijp." De serveerster keek hem aan en zei: "Buuurrrgerrr Kiiiinnnng."

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #170 on: May 22, 2004, 03:32:16 PM »
Wat is het schoonste roofdier van de wereld?

Een Hygiena

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #171 on: May 22, 2004, 03:33:49 PM »
Er was eens een vis een papagaai en een krokodil.
Toen vroeg de krokodil aan de vis: waar ga jij eigenlijk naartoe op vakantie? Nou zij de vis mijn moeder kan goed zwemmen, mijn vader kan goed zwemmen, ik kan goed zwemmen, dus ik denk dat het een zwemreisje wordt. Even later vroeg de krokodil aan de papagaai: waar ga jij eigenlijk naartoe op vakanie? nou zei de papagaai: mijn moeder kan goed vliegen, mijn vader kan goed vliegen, en ik kan goed vliegen,  Ik denk dat een vliegreisje wordt. Even later vroegen de papagaai en de vis aan de krokodil waar ga jij eigenlijk naar toe? de krokodil: mijn moeder heeft een grote mond, mijn vader heeft een grote mond, ik heb een grote mond: ik denk dat het Duitsland wordt.

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #172 on: May 23, 2004, 11:32:00 AM »
chefke zoekt werk en gaat naar een solicitatiegesprek en vraagt of er werk is. "ja". zegt de baas. "er zijn apen te kort in de dierentuin, als dat pak aantrekt en een raar gaat doen en met de touwen slingeren verdien je 25000,- frank per week.
"oke" zegt de man en slingert wat rond en valt in de leeuwenkuil.
er komt een leeuw aangerent en de man gaat op zijn knieen en smeekt de leeuw hem niet op te eten. zegt de leeuw plotseling "he ben jij ook van het uitzendbureau.

harryo

  • Guest
te hard
« Reply #173 on: May 23, 2004, 01:29:20 PM »
Ik werd vanochtend bij Utrecht door een Volvo van de KLPD aan de kant gezet,
wegens overtreding van de maximum snelheid (ik reed 160 km/u!).

Zo loste ik dat op:

 

De agent: "Meneer, ik hou u aan wegens te hard rijden. Mag ik uw rijbewijs
zien?"

Ik: "Ik heb geen rijbewijs agent."

De agent: "Geen rijbewijs? Heeft u dan wel papieren van deze auto?"

Ik: "Nee, die heb ik niet want deze auto is niet van mij. Ik heb hem
gestolen, maar ik geloof dat ik wel wat zag toen ik mijn pistool in het
handschoenenkastje legde." De agent, verbijsterd: "U bent bewapend met een
pistool in een gestolen auto?"

Ik: "Ja, die had ik nodig om die vrouw dood te schieten van wie ik deze auto
heb gestolen. Haar lichaam ligt in de kofferbak. Ik doe wel vaker van die
rare dingen als ik dronken ben." Het werd de agent nu te veel en hij riep
assistentie op.

 

Binnen de kortste keren werd ik omsingeld door een horde gewapende agenten
en de hoofdagent liep naar me toe. De hoofdagent:"Uw rijbewijs graag". Ik
(terwijl ik mijn rijbewijs overhandig): "Alstublieft agent".

De hoofdagent:"Uw papieren". Ik (terwijl ik mijn papieren overhandig):

"Alstublieft agent".

 

Vervolgens vroeg de hoofdagent of hij in het handschoenenkastje mocht
kijken. Ik stemde daar in toe en uiteraard was er nergens een pistool te
bekennen. Tenslotte vroeg hij of hij in de kofferbak mocht kijken en vond
daar alleen een laptop en een gevarendriehoek. De hoofdagent: "Ik heb van
deze agent gehoord dat u gewapend met een pistool, zonder rijbewijs met een
lijk in de kofferbak, dronken in een gestolen auto reed. Hoe kan dit?"

Ik: "Ja dat weet ik niet. Ik durf te wedden dat die fantast u ook nog
vertelde dat ik te hard reed."

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
moppen trommel
« Reply #174 on: May 24, 2004, 10:43:09 AM »
Wat is het toppunt van automatisering???



Een stewardess die zwanger wordt van de automatische piloot!!!
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #175 on: May 24, 2004, 01:11:54 PM »
Een Amerikaan, een Nederlander en een Chinees strandden na een schipbreuk op een onbewoond eiland. De Amerikaan zegt: "I've been in the army for many years, I know how to survive. So if you guys don't mind, I'll give the orders."
De Nederlander en de Chinees vinden het prima. De Amerikaan gaat verder: "Ok, each of us will will have to search for something. You,Chinese guy, take care of the supplies.
Dutch guy, you take care of the food, and I'll take care of the wood. In two hours we'll meet back here."
Iedereen vindt het een goed plan en ze gaan allemaal hun eigen kant op.

Na 2 uur zijn de Amerikaan en de Nederlander terug op de afgesproken plek. De Chinees is echter in geen velden of wegen te bekennen. Ze wachten nog een paar uur en als de Chinees er dan nog steeds niet is, raken ze ongerust. Ze besluiten hem te gaan zoeken. Weer enkele uren later hebben ze het hele eiland uitgekamd, maar geen Chinees gevonden.

Denkend dat hij wel door een wild beest opgegeten zal zijn,
besluiten ze verdrietig weer terug te gaan. Op de plek aangekomen, gaan ze moedeloos bij de spullen zitten, als plotseling deChinees uit de struiken springt en roept:

"Supplies!!!"

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
moppen trommel
« Reply #176 on: May 25, 2004, 10:42:01 AM »
Henk en Pim zijn een avond aan het stappen geweest en gaan 's morgens om 4 uur richting huis. Onderweg staat Pim met twee handen om een lantaarnpaal om zich staande te houden. Vraagt hij aan Henk: "Heb ik wat bijzonders in mijn linkerhand?" "Nee," zegt Henk, "ik zie niets bijzonders." "Heb ik dan wat bijzonders in mijn rechterhand?" "Nee," zegt Henk weer, "ik zie echt niets bijzonders." "Nou," zegt Pim, "dan sta ik mooi weer in mijn broek te zeiken."
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #177 on: May 25, 2004, 07:26:36 PM »
vader en zoon muis lopen in en vleermuizen grot.
opeens vraagt zoontje muis aan zijn vader: pappa mag ik later ook bij de luchtmacht.

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #178 on: May 25, 2004, 07:27:47 PM »
Komt een Belg bij de dokter met oorpijn. Ik zie het al, zegt de dokter, u heeft een oorontsteking, ik zal u zetpillen geven tegen de pijn. Drie dagen later komt de Belg terug: Allee, dokteur, die pillen die ge gegeven heeft voor de oorpijn helpen niets, ik had ze net zo goed in mijnen kont kunnen duwen...

Flashdance

  • Guest
moppen trommel
« Reply #179 on: May 26, 2004, 12:42:35 AM »
Bin Laden vliegt boven Afghanistan en vraagt aan de piloot: "Hoe kan ik de Afghanen gelukkig maken?"
De piloot zegt: "Gooi uw portemonnee naar beneden!"
Bin Laden schudt zijn hoofd: "Dan maak ik maar één mens gelukkig. Ik wil alle Afghanen gelukkig maken."
De piloot knikt: "Gooi uw portemonnee naar beneden en spring er daarna zelf achteraan!"  

 

 :cool:  :cool:

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Fun Chat  |  moppen trommel
 

gfxgfx
gfx gfx