gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Dreambox Open HDF image v7.3 (76)- (update DM 820-900-920) 29-04-2024
Latest oscam all images 11774 (update) 29-04-2024
Vu+ Nonsolosat-32-py3 (update) 28-04-2024    Dreambox Pur E2 7.4 (update) 28-04-2024
FileZilla Client  3.67.0 Windows (64bit x86) (32bit x86)  (update) 28-04-2024
Vu+Pur E2 7.4 (update) 27-04-2024
Vu+cobraliberosat Team Image 9.0 (update) 26-04-2024
Vu+Openvix-6.5.003 (update) 24-04-2024    Vu+Open Black Hole 5.4.003 (update) 22-04-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72173 Posts in 11151 Topics by 6367 Members - Latest Member: gringo20 April 29, 2024, 10:34:17 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Fun Chat  |  moppen trommel
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: moppen trommel  (Read 589758 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
moppen trommel
« Reply #210 on: June 03, 2004, 02:26:11 PM »
Eén vrouw deed boodschappen bij haar super in de buurt, waar ze

een pakje melk kocht

een kartonnetje eieren

een pakje orange juice

een zakje met puntbroodjes  

koffie en suiker.

Terwijl ze de gekochte artikelen bij de kassa afrekende, werd ze aangestaard door een ogenschijnlijk dronken man achter haar in de rij.

Nadat ze haar pin had ingevoerd en rustig wachtte op de afrekening, zegt de man achter haar: “U ben vast en zeker single”.

De vrouw keek even verbouwereerd op van deze opmerking, maar was tegelijkertijd wel geïntrigeerd door de man zijn intuïtie. Te meer, omdat ze inderdaad single was.

Ze wierp een snelle blik naar haar boodschappen op de loopband bij de kassa, maar kon geen ongebruikelijk artikel zien dat de dronkaard een hint kon hebben gegeven omtrent haar single status.

Nieuwsgierig geworden riep ze: “Weet u, u heeft helemaal gelijk, maar hoe kon u dat in hemelsnaam weten?”

De dronkaard : ”omdat u  lelijk bent!”
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
moppen trommel
« Reply #211 on: June 04, 2004, 11:55:33 AM »
Een professor in de wiskunde stuurde een fax naar zijn vrouw met het volgende:
"Geliefde vrouw, ik hoop uit de grond van mijn hart dat je je niet gekwetst of beledigd zult voelen , maar je bent nu 54 jaar oud en ik heb bepaalde behoeftes die jij me niet langer kunt geven. Voor de rest ben ik heel gelukkig dat jij mijn vrouw bent. Wees dus niet boos wanneer je weet dat als je deze brief ontvangt, ik in het Grand hotel ben met mijn 18-jarige assistente. Ik zal voor middernacht thuis zijn.

Wanneer hij in het hotel aankomt is er reeds een antwoord terug met het volgende:
"Geliefde man, ook jij bent 54 jaar oud en wanneer jij deze fax ontvangt, zal ik in het Breakwater hotel zijn met de 18 jaar oude zwembadjongen. En aangezien je een goede wiskundeleraar bent, weet je zelf ook wel dat:"18 vaker in 54 kan, dan 54 in 18. Je hoeft niet op te blijven!!!
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
moppen trommel
« Reply #212 on: June 07, 2004, 11:23:03 AM »
Een pastoor van een klein dorp komt erachter dat Marietje zwanger is. Hij gaat naar marietje toe en vertelt haar dat dat niet kan in het dorp. Ze moet maar gaan verhuizen naar een ander dorp. Totdat de kleine 18 jaar is maakt de pastoor iedere maand geld over voor onderhoud van het kind. Een maand voordat 'de kleine' 18 is zegt meneer pastoor tegen zijn hulpje: "Zeg tegen Marietje dat dit de laatste betaling is en let dan vooral op haar gezicht." "Hoezo op haar gezicht letten?" antwoordt de hulp. "Nou, dan kun je zien of ze blij of verdrietig is." Eenmaal aangekomen bij Marietje doet de hulp zijn verhaal en blijft Marietje aanstaren. "Waarom kijk jij zo naar mijn gezicht?" vraagt marietje. "Dat moet van meneer pastoor, zodat ik kan zien of u gelukkig of verdrietig bent." "Nou, vertel meneer pastoor dan maar dat ik na 2 maanden een abortus heb gepleegd en erg blij ben met het geld, en let dan maar eens op het gezicht van meneer pastoor!"
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

Flashdance

  • Guest
moppen trommel
« Reply #213 on: June 08, 2004, 09:03:09 PM »
Oud worden
 
Twee oudere mannen, de Frans en de Jef zitten op een bank te kletsen over
de  goeie oude tijd.
 
"Awel " zegt Jef , " ik ben nu 68 en ik voel niks anders dan pijn en
ongemak. Ik weet wat ouder worden is. Hoe voelt gij u?"
 
"Ik voel me zoals een pasgeboren baby!", antwoordt de Frans.
 
"Allez gij, voelt gij u werkelijk zoals ne baby?"

"Yep", antwoordt hij , "geen haar, geen tanden en ik denk dat ik just in
mijn broek gescheten heb!"

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
moppen trommel
« Reply #214 on: June 09, 2004, 11:30:40 AM »
Een man gaat dood en komt in de hel terecht.

Terwijl hij aan alle misère denkt heeft hij de eerste ontmoeting met de duivel. “Waarom zo treurig “? , vraagt de duivel.

“Wat denk je, ik ben in de hel terecht gekomen “ antwoord de man.

“De hel is niet zo slecht”. We hebben het hier best naar de zin”. Zegt de duivel.

Houd je van drank? Jazeker, ik houd van mijn borrel. Zeg de man.

“Dan zal je van de maandagen houden. Maandags doen we niets dan drinken. Whisky, tequila, wijn, jenever en bier. We bezatten ons helemaal” zegt de duivel.

“Hé, maar dat klink goed”, zegt de man.

 “Rook je “, vraagt de duivel. “Ja zeker” antwoord de man.

“Oké!”, zegt de duivel. “Dan zal je genieten van de dinsdagen. Op dinsdag roken we Cubaanse sigaren en alle andere shag. Maak je geen zorgen om kanker, want je bent immers al dood, weet je nog?”

“Wow”, zegt de man, “dat klinkt fantastisch”.

 “Houd je van gokken?”  “Dat is mijn lieveling’s bezigheid”.

“Waarom vraag je dat”, zegt de man. “ Ik vroeg het “zei de duivel, “omdat hier woensdags de gokdag is. Blackjack, poker, roulette. En bedenk, al ga je failliet, je bent toch al dood ”.

“Houd je van drugs?”. “Je bedoeld toch niet .......”Dat bedoel ik zegt de duivel. “Je maakt toch geen grapjes hè”, vraagt de man wat ongelovig.

Donderdags krijg je speed, crack, xtc of je rookt een jointje. Zo veel as je maar wil. Overdosis is geen probleem. Trouwens, wat kan het je schelen, je bent toch al dood.

“Joepie!!” riep de man uit en maakte een vreugdedansje. “Ik had nooit gedacht dat de hel zo een heerlijke plek was”.

 “Ben je homo?” vraagt de duivel. “ Nee......””

“Ooooo!” grijnst de duivel. “Je gaat vrijdags haten....”
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #215 on: June 12, 2004, 10:39:21 AM »
een vrouw slaapt altijd met haar benen wijd.  man: dat moet je niet doen, want dan valt je baarmoeder er nog eens uit. vrouw: dat is onzin dat is nog nooit gebeurt en zal ook nooit gebeuren. op een nacht legt haar man allemaal soepgroenten tussen haar benen, en vraagt de volgende ochtend heb je lekker geslapen lief?
Nee zegt de vrouw, vannacht is mijn baarmoeder eruit gevallen maar ik heb hem met veel moeite terug kunnen stoppen

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
moppen trommel
« Reply #216 on: June 12, 2004, 11:09:19 AM »
Een woord met 13 a`s.

PAASHAASSCHAAMHAARVERZAMELAARSSCHAARTJE
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #217 on: June 12, 2004, 03:42:18 PM »
Pim, Tim en Wim stonden in de wei gas te eten totdat Wim aan Pim vraagt:'Eh Pim hoeveel is 1+1' Zegt Pim 2. wim pakt zijn geweer en schiet Pim neer en Tim vraagt verbaasd waar  dit op slaat. Wim zegt: 'Hij wist te veel'.

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #218 on: June 12, 2004, 03:47:10 PM »
Jantje, Miep en Keesje zitten op school.
Daar krijgen ze te horen dat ze bijles krijgen van meneer Klaas.
Die middag zitten Jantje, Miep en Keesje in de klas bij meneer klaas.
(meneer);Miep die som moet je optellen en niet aftrekken!
Keesje de klok sloeg geen bij nieuwpoort in 1600 was de slag bij nieuwpoort!
(jantje);Daar snap ik nou niets van!
(meneer);Waar van Jantje?
(jantje);Nou van U.
(meneer);Hoe zo van mijn?
(jantje);U moet ons niet leren over een slag bij nieuwpoort of een som leren optellen of aftrekken.
(meneer);Natuurlijk wel.
(jantje);U moet ons toch leren hoe ze honing maken of ze een winterslaap houden.
(meneer);Jantje wat bedoel je met ZE.
(jantje);De bijen.
(meneer);De bijen?
(jantje);JA dit is toch BIJ-LES

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #219 on: June 14, 2004, 10:46:39 AM »
Geel, Rood & Blauw mannetje....

Een truckchauffeur ziet tijdens zijn rit een Geel mannetje
langs de weg staan huilen. Hij stopt, draait z'n raam open en vraagt
wat
er scheelt... Waarop het mannetje zegt ; "Ik ben Geel, kom van Venus, ben Homofiel en heb honger..." "Tja... Ik kan je een sandwich geven, maar
verder kan ik je tot mijn  spijt niet helpen..." zegt de chauffeur.
Hij geeft het gele mannetje een sandwich en rijd verder.
 Even later ziet hij langs de weg een Rood mannetje staan
huilen. Weer stop hij en vraagt wat er scheelt... Waarop het Rode
mannetje antwoord ; "Ik ben Rood, kom van Mars, ben  Homofiel, en heb dorst..."
"Ik
kan je een blikje Cola geven, maar verder kan ik je toch echt niet
helpen..!" zegt de chauffeur. Hij geeft het mannetje een blikje Cola
en  rijd verder.
 Even verder op ziet hij een Blauw mannetje staan...
 Enigszins verbouwereerd stopt hij weer, gaat naar het mannetje toe
 en roept ;
 "ZO BLAUWE HOMO, VAN WELKE KUTPLANEET KOM JIJ,EN WAT MOET JE VAN  ME....??

Waarop het blauwe mannetje zegt ; "Uw Rij- & Kentekenbewijs,
graag...!"

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #220 on: June 16, 2004, 11:54:36 PM »
Een boer besluit een dagje naar de stad te gaan...


Drukt hij de deur van V&D open en roept: "VOLK!"

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #221 on: June 16, 2004, 11:57:09 PM »
Een jonge gaat naar een voetbalwedstrijd. Er zijn twee mogelijkheden om er te komen: Hij gaat met de bus of hij gaat met de taxi. Als hij met de taxi gaat is er niets aan de hand. Als hij met de bus gaat, zijn er twee mogelijkheden: Hij gaat naast een meisje zitten of hij gaat naast een jongen zitten. Als hij naast een jongen gaat zitten is er niets aan de hand. Als hij naast een meisje gaat zitten zijn er twee mogelijkheden: Ze worden verliefd of ze worden niet verliefd. Als ze niet verliefd worden is er niets aan de hand. Als ze wel verliefd worden zijn er twee mogelijkheden: Ze gaan trouwen, of ze gaan niet trouwen. Als ze niet gaan trouwen is er niets aan de hand. Als ze wel gaan trouwen zijn er twee mogelijkheden: Ze krijgen kinderen of ze krijgen geen kinderen. Als ze geen kinderen krijgen, is er niets aan de hand. Als ze wel kinderen krijgen zijn er twee mogelijkheden: Ze krijgen een jongen of ze krijgen een meisje. Als ze een meisje krijgen is er niets aan de hand. Als ze een jongen krijgen zijn er twee mogelijkheden: Hij gaat het leger in of hij gaat niet het leger in. Als hij niet het leger in gaat is er niets aan de hand. Als hij wel het leger in gaat zijn er twee mogelijkheden: Hij moet vechten in een oorlog of hij moet niet vechten in een oorlog. Als hij niet moet vechten is er niets aan de hand. Als hij wel moet vechten zijn er twee mogelijkheden: Hij wordt doodgeschoten of hij wordt niet doodgeschoten. Als hij niet wordt doodgeschoten is er niets aan de hand. Als hij wel wordt doodgeschoten zijn er twee mogelijkheden: Zijn ouders zijn heel verdrietig of zijn ouders zijn niet verdrietig. Als ze niet verdrietig zijn is er niets aan de hand. Als ze wel verdrietig zijn is er een oplossing: Ga voortaan gewoon met een taxi naar een voetbalwedstrijd!

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
moppen trommel
« Reply #222 on: June 17, 2004, 11:38:54 AM »
Het schijnt dat Dick Advocaat 2 nieuwe Griekse spelers in wil zetten:




Asmarnimisis en Asmarakis
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #223 on: June 17, 2004, 03:17:40 PM »
Het spel Stratego klopt niet meer...

Helaas kunnen bommen tegenwoordig wel lopen.

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #224 on: June 17, 2004, 03:19:15 PM »
De telefoon gaat in het spelershotel van Oranje.
Zegt Seedorf: 'Ik neem hem wel! ik neem hem wel!'

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Fun Chat  |  moppen trommel
 

gfxgfx
gfx gfx