gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+ Pur E2 - 7.4 (update) 28-03-2024
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6351 Members - Latest Member: Aalesund March 29, 2024, 03:59:57 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Fun Chat  |  moppen trommel
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: moppen trommel  (Read 585880 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
moppen trommel
« Reply #120 on: May 07, 2004, 11:19:41 AM »
Een man en een vrouw zijn al 25 jaar gelukkig getrouwd zegt de man tegen de vrouw: schat ik moet je iets vertellen ik ben al 25 jaar kleurenblind. Zegt de vrouw: ik moet je ook iets vertellen ik kom niet uit Gouda maar uit Ghana!

Een blinde vrouw en een man met één been hebben ruzie. Zegt de man: En als je nu niet gaat zwijgen krijg je een schop onder je reet! Zegt de vrouw: O ja? Dat wil ik nog wel eens zien!
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

Offline storre50

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 367
moppen trommel
« Reply #121 on: May 07, 2004, 12:40:01 PM »
Hollandse zuinigheid?: een man in Zeeland is zijn huis aan het opknappen, als hij net bezig is met een krabber de verf van de kozijnen af te krabben stopt er een Belg en vraagt "gaat ge verhuizen?" :-o
Maxplus 2100S+, Amiko Alien SHD-8900, Comag SL90HD, en Kaon 275 HD+ dat alles met een 78 cm Triax schotel met Duo LNB Astra 1/ Astra 3 en Electro Sat 80 cm met Edision quad lnb 0.2 dB, draaibaar met Xsarius SG-3100.

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
moppen trommel
« Reply #122 on: May 07, 2004, 01:23:06 PM »
ik kwam klaar...ik kwam klaar...ik kwam klaartje halen,met mijn pik...met mijn pik... met mijn piknikmandje,toen gingen wij neu...gingen neu...
gingen we neushoorns vangen, en ik vinger...
en ik vinger... en ik ving er eentje
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
moppen trommel
« Reply #123 on: May 07, 2004, 02:45:06 PM »
Een  bejaard echtpaar ging voor een uitstapje naar de plaats waar ze elkaar voor het eerst ontmoet hebben.

Terwijl ze in het café zitten zegt de oude man : “Herinner je nog Marie,de eerste keer dat ik je leerde kennen, nu al een goede 50 jaar geleden? Toen we het café verlieten, om de hoek bij het hek achter de fietsstalling gingen en ik je een goede beurt gaf ?.”
“Maar, natuurlijk herinner ik me dat lieveling”, antwoordt de oude dame met een grijns op haar gezicht.
“Ach, voor de goeie oude tijd, laten we nog eens daar naar toe gaan, dan geef ik je nog eens een beurt”, zegt de oude man.

Het bejaarde koppel betaalt de rekening en verlaat het café.
Een jonge vent die op de bank tegenover hen zat, had hun gesprek gehoord en bedacht  zich dat het wel grappig moet zijn om zo’n bejaard koppel nog eens bezig te zien.
Dus staat hij op en volgt ze. Even later ziet hij de twee achter de fietsstalling.

Het oude dametje trekt haar panty’s naar beneden en heft haar rok op. De oude man trekt z’n broek tot op z’n enkels en pakt haar vast bij haar billen.
De oude dame grijpt vervolgens het ijzeren hekken vast.

Wat er volgt is 40 minuten van de meest atletische sex die de jonge vent ooit gezien heeft. De oude man beukt erop los tegen een snelheid die alleen maar te omschrijven is als “fenomenaal”. De benen vliegen in de lucht en ze stoppen geen seconde, de man is niet te stoppen en geeft zijn vrouw er flink van langs...

Uiteindelijk storten ze in elkaar en blijven een half uur lang onbeweeglijk van de vermoeidheid op de grond liggen.

De jonge vent staat perplex. Nog nooit in z’n leven heeft hij iets gezien dat hiermee te vergelijken was, noch in  films, noch van z’n vrienden, noch van z’n eigen ervaringen.
Na wat hij juist gezien heeft, zegt hij tegen zichzelf, “ik moet z’n geheim kennen. Als ik dat toch eens ook zou kunnen!”

Ondertussen is het bejaarde koppel terug bij hun positieven en zijn ze weer deftig gekleed.
Nadat de jonge vent al z’n moed bij elkaar geraapt heeft, stapt hij op de oude man af en zegt, “meneer, in mijn hele leven heb ik nog nooit zo iets wilds gezien, laat staan op uw leeftijd. Wat is uw geheim, kon u dat  50 jaar geleden ook al?”,

Waarop de oude man zegt, “Mijn zoon, 50 jaar geleden zat er nog geen stroom op dat stomme hek.”
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

Offline pearlpeter

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2760
  • Country: nl
  • Dreambox Veteraan
moppen trommel
« Reply #124 on: May 07, 2004, 05:36:44 PM »
ze worden steeds beter jongens :cool:  :cool:

ga vooral zo door :)  :)
Groetjes Peter

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
moppen trommel
« Reply #125 on: May 08, 2004, 04:01:22 PM »
Jantje komt thuis van school en zegt tegen vader: "We hebben het vandaag over economie gehad, maar ik snap er helemaal niks van!"

Vader zegt: "Dan zal ik proberen aan je uit te leggen wat economie is. Kijk, ik breng hier in huis het geld binnen, dus ik ben het kapitaal. Mama zorgt dat hier in huis alles in orde is; zij is dus de regering. Ons dienstmeisje, Annie, werkt voor ons; zij is dus de arbeid. En jij Jantje en je kleine zusje Marietje, jullie zijn nog jong en daarom de toekomst. Snap je nu wat economie is?" Jantje snapt er totaal niets van en berust daar maar in.

's Nachts wordt Jantje wakker omdat zijn kleine zusje ligt te huilen. Hij gaat naar zijn zusje toe en ruikt meteen waarom Marietje zo huilt. Jantje denkt: "Zij moet een nieuwe luier hebben". Hij gaat naar de slaapkamer van zijn ouders maar ontdekt alleen mama in bed die in een diepe slaap is verzonken. "Ach", denkt Jantje, "ik moet ook niet bij mama zijn maar bij het dienstmeisje". Als hij echter de slaapkamerdeur van het dienstmeisje opendoet ontdekt hij dat zij niet alleen is, want papa ligt erbij, en die twee hebben het veel te druk met lichamelijke oefeningen. Dus wil Jantje die twee ook maar niet storen. "Och", denkt hij, "dan zal ik die vieze poepluier van mijn zusje zelf maar verschonen..."

Als Jantje 's-morgens beneden komt gaat hij naar zijn vader en zegt: "Nu weet ik eindelijk wat economie is!". "Oh ja?", zegt vader, "vertel op".

"Nou" zegt Jantje, "het kapitaal naait de arbeid, de regering slaapt, en de toekomst kan de rotzooi opruimen!"
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #126 on: May 09, 2004, 02:36:17 PM »
Sam heeft een zeer goed lopende haringkar. Zijn vriend Moos komt voorbij, en trots vertelt Sam hoe goed de zaken gaan.
Dan komt het hoge woord eruit, en vraagt Moos: "Sam, kan ik honderd gulden van je lenen?"
Sam kijkt Moos aan en zegt: "Moos jongen, zie je dat gebouw daar aan de overkant van de straat? Dat is de ABN/AMRO Bank, en daar heb ik een deal mee: Zij verkopen geen haring, en ik leen geen geld uit"!

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #127 on: May 09, 2004, 02:38:44 PM »
Vallen toeristen hier nou vaak naar beneden?" vraagt een vakantieganger aan de gids, terwijl ze over een smal paadje langs een diep ravijn lopen. "Dat valt wel mee," antwoordt de gids gevat, "de meesten vinden het na 1 keer wel genoeg."

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
moppen trommel
« Reply #128 on: May 10, 2004, 11:11:18 AM »
Een Chinees echtpaar viert de succesvolle verkoop van hun restaurant, na zoveel jaren, met een cruise. Na een paar dagen wennen aan de rust komen oude sluimerende verlangens weer langzam aan de oppervlakte en die nacht maakt zij, gekleed in een welliswaar oud, maar toch verleidelijk niemendalletje, hem wakker en fluistert sensueel zachtjes in zijn half slapend oor: "Ik zou wel weer eens zin hebben in zo´n ouderwetse 69."
Hij: "Midden in de nacht, midden op de oceaan en zij wil ´n loempia..."
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
moppen trommel
« Reply #129 on: May 11, 2004, 01:06:38 PM »
Een man die last van z'n elleboog heeft maakt een afspraak met de dokter. De assistente verteld hem dat hij om 3 uur kan komen en dat hij een plasje mee moet nemen. De patient reageert verbaasd maar om 3 uur staat hij met z'n plasje op de stoep van de dokter
De dokter neemt een slok van de pis en zegt: Dat is een duidelijk geval van een tennisarm. De patient reageert verbaasd en gaat helemaal onder de indruk naar huis. Thuis verteld hij het hele verhaal aan z'n vrouw. De nogal nuchtere vrouw stelt voor bij de controle zelf het potje vol te plassen. Om het moeilijker te maken doen ze er wat motorolie bij en het kwakje van de man.
Wanneer de dokter het mixje proeft vind hij het een moeilijk geval maar na enkele minuten is hij eruit. Hij zegt: Je vrouw is al 3 maanden zwanger, je auto moet apk gekeurd worden en nu weet ik ook hoe je aan die tennisarm komt.
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
moppen trommel
« Reply #130 on: May 12, 2004, 10:59:36 AM »
Engelsman vraagt aan een Chinees;
"How many times do you have elections"?
Zegt de Chinees; "Evely morning!
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

postbus24

  • Guest
moppen trommel
« Reply #131 on: May 12, 2004, 12:10:35 PM »
Een man verlaat 's ochtends zijn huis en ziet tot zijn grote schrik dat de hele achterkant van zijn nieuwe Mercedes is gehavend. Maar hij haalt weer opgelucht adem als hij onder de ruitenwisser een briefje ontwaart.
Hij neemt het weg en leest: 'BESTE MERCEDES-EIGENAAR. TERWIJL IK DIT SCHRIJF STAAN ER IN DEZE STRAAT 50 MENSEN NAAR MIJ TE KIJKEN. ZIJ DENKEN DAT IK MIJN NAAM, ADRES, KENTEKEN EN POLISNUMMER OPGEEF. DAT IS DUS NIET ZO!'

postbus24

  • Guest
moppen trommel
« Reply #132 on: May 12, 2004, 12:11:43 PM »
en zekere nacht probeert een inbreker in een huis te breken en hoort opeens een stem die zegt: "Jezus ziet wat je doet.'
De inbreker springt op, kijkt rond zich en ziet niets. Hij gaat dus verder met inbreken en hoort weer diezelfde stem. "Jezus ziet wat je doet." Weer schrikt hij, zoekt waar de stem vandaan komt en ziet een papegaai in een kooi.
Hij vraagt: "Was jij dat die dat zei?"
"Ja, dat was ik." Antwoordt de vogel.
"Zo" zei de inbreker "En hoe heet jij?".
"Clarence" zei de papegaai.
"Welke idioot heeft je deze stomme naam gegeven?" vraagt de inbreker.
Waarop de papegaai: "Dezelfde idioot die onze rottweiler Jezus genoemd heeft!"

postbus24

  • Guest
moppen trommel
« Reply #133 on: May 12, 2004, 12:16:26 PM »
Een oude vrouw was tegen haar dokter aan het klagen dat ze constant windjes moest laten. "Gelukkig stinken ze niet en kan niemand ze horen. En geloof het of niet, ik heb er net ook al een paar gelaten."
"Ik denk dat ik weet wat het probleem is", zegt de dokter en hij schrijft haar pilletjes voor. "Neem elke dag één pil en kom over twee weken maar eens terug."
Toen de vrouw terugkwam was ze een beetje kwaad. "Ik begrijp het niet dokter, ik laat nog steeds evenveel windjes als vroeger", klaagde ze, "maar nu stinken ze ook nog!"
"Goed", zei de dokter, "dat betekent dat uw reukorgaan weer open is. Nu moeten we alleen nog wat aan uw gehoor gaan doen."

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #134 on: May 12, 2004, 12:22:33 PM »
Een student biologie vraagt zich af hoe het is om zwanger te zijn. Om de proef op de som te nemen, besluit hij een kurk in zijn kont te stoppen. Hij draait een elastiek om de kurk en zet die vast aan zijn pik. Dagen gaan voorbij en zijn buik puilt uit. Op een ochtend staat de student zich te wassen. In de straat is een straatmuzikant gekomen met een aapje dat langs de gevel klimt. Net als het aapje voor het geopende raam van de student komt, schiet bij de student het elastiek los en de kurk uit zijn kont. Een enorme straal poep spuit over het aapje heen. De student draait zich om en zegt vertederd: "Je bent wel lelijk, maar je bent toch mijn kind."

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Fun Chat  |  moppen trommel
 

gfxgfx
gfx gfx