gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+Pur E2 7.4 (update) 27-04-2024
Latest oscam all images 11770 (update) 27-04-2024
Vu+cobraliberosat Team Image 9.0 (update) 26-04-2024
Vu+Openvix-6.5.003 (update) 24-04-2024
Vu+Open Black Hole 5.4.003 (update) 22-04-2024
Dreambox Open HDF image v7.3 (72)- (update DM 820-900-920) 22-04-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72167 Posts in 11151 Topics by 6365 Members - Latest Member: carapato April 27, 2024, 10:58:27 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Fun Chat  |  Britse naaktwandelaar bereikt bestemming
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Britse naaktwandelaar bereikt bestemming  (Read 1123 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

E.T.

  • Guest
Britse naaktwandelaar bereikt bestemming
« on: January 26, 2004, 06:13:38 PM »
UTRECHT - 23/01/04 De wandelaar die naakt van het zuidelijkste naar het noordelijkste punt van Groot-Brittannië liep om het naturisme in zijn land te promoten is donderdag na zeven maanden eindelijk op zijn bestemming in Noord-Schotland aangekomen.

De 44-jarige ex-marinier Steve Gough, die inmiddels de bijnaam 'de naakte zwerver' heeft gekregen, arriveerde kort voor het donker in het Schotse plaatsje John O'Groats, waar hij werd onthaald door enthousiaste inwoners en een leger journalisten. Gedurende zijn 1363 kilometer lange trektocht door Groot-Brittannië werd Gough zestien keer gearresteerd, moest hij verschillende keren voor een rechter verschijnen en zat hij in totaal vijf maanden in de gevangenis.

Gough begon zijn tocht in juni 2003 in het Zuid-Engelse Land's End enkel 'gekleed' in een paar sokken, laarzen, een rugzak en een hoed. Hij zette zijn tocht voort ondanks de arrestaties en de veroordelingen en weigerde kleren te dragen toen hij in de herfst en winter Noord-Engeland en Schotland doorkruiste. Zelfs als hij moest voorkomen, deed Gough geen kleren aan en zat hij meestal gewikkeld in een gevangenisdeken in de beklaagdenbank.

Gough zei dat hem tijdens de tocht duidelijk is geworden dat het enige tijd zal duren voor de publieke achterdocht tegenover het naakte menselijke lichaam is verdwenen, maar hij hoopte dat zijn inspanningen toch succesvol waren geweest.

Mijn lichaam is een deel van mij en daar schaam ik me niet voor, het is wie ik ben, zei de naaktwandelaar na een slok champagne te hebben genomen op de goede afloop van zijn tocht. Als we kind zijn, rennen we vrij rond, maar daarna gaan we door een proces waarin ons geleerd wordt dat onze lichamen niet oké zijn. Dat kan niet goed zijn voor een mens, voegde hij toe.

Gough zei de nacht door te willen brengen in John O'Groats. Hij zei van plan te zijn vrijdag zijn kleren weer aan te doen om zich daarna maar eens terug naar zijn huis in het Zuid-Engelse Eastleigh te begeven.

bron: Novum

wie doet hem dat na :evil:  :evil:   :)

greetz,

E.T.

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Fun Chat  |  Britse naaktwandelaar bereikt bestemming
 

gfxgfx
gfx gfx