gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

Updates

Vu+ Open Black Hole 5.6.003 * 04-02-2026
Latest satellites.xml * 03-02-2026
Vu+ Cobraliberosat-Team Image * 03-02-2026
Dreambox CrovoBoys-7.0-(DM900 & 920) * 03-02-2026
Vu+ Pur E2 7.6 * 02-02-2026
Dreambox Pur E2  7.6 (Dm 900 & 920) * 02-02-2026
Vu + Open AAf Titan 2.06 (Vu+ duo-solo2-uno4k-uno4kse-zero & zero4k * 01-02-2026
Dreambox Open AAf Titan 2.06 (Dm. 520-7020-900-920) * 01-02-2026
OSCAM 11942 (Ipk & Deb) * 31-01-2026
Latest Version 2.5 of the AI Subtitle Plugin * 31-01-2026
OSCam-Emu (By VeRDe) ARM-MIPSEL-AARCH64 (11942) * 31-01-2026
Latest oscam 11942-For Dreambox One/Two UltraHD * 31-01-2026

Support our website - make a small donation

gfx gfx
gfx
61893 Posts in 9667 Topics by 6455 Members - Latest Member: Endriu4321 February 04, 2026, 10:38:23 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Tv Vlaanderen  |  Geen beeld op één & canvas.
gfx
gfxgfx

Author Topic: Geen beeld op één & canvas.  (Read 2848 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

benz

• Guest
Geen beeld op één & canvas.
« on: November 17, 2008, 11:17:51 PM »
Yo,
Nog iemand problemen met één en canvas?
Geen ontvangst meer van onze staatszenders. Ook NGC  en etalage kanaal op  andere transponders  geen beeld.
How come?
Groeten, Benz.    :-D

Offline nokirol

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Country: be
Re: Geen beeld op één & canvas.
« Reply #1 on: November 17, 2008, 11:28:47 PM »
hier werkt alles perfect  :sad:

groeten nokirol.
groeten van Roland.

DB.920UHD 4K +500gb hdd/ 2x VU+DUO4K+500gb hdd/   (DB.8000HD+650gb hdd/ DB.7025+500gb hdd +2 DB7020.in de kast)

Visiosat Bigsat 8x quad lmb's  /

benz

• Guest
« Reply #2 on: November 17, 2008, 11:47:40 PM »
Tja, hier alles geprobeerd om niets uit te sluiten (software herladen etc...).
Zal morgen nog eens kijken, als er geen verandering is zal ik eens informeren bij TVV zelf.
Alvast bedankt voor de reactie.  :merci:
Benz.

Offline BaseSat

• Silver Member
  • *
    • Gateway to the Damage-Web private home Network
« Reply #3 on: November 17, 2008, 11:55:04 PM »
Man bijt hond geen probleem werkt 100%
Dreambox 7020 S + 160 GB HD + DVD/RW player
Dreambox 800 + 200 GB HD
Dreambox 8000 + 500 GB HD &
Humax 5400

Offline Smolly

• Super Member
« Reply #4 on: November 18, 2008, 12:25:54 AM »
Yo,
Geen ontvangst meer van onze staatszenders. Ook NGC  en etalage kanaal op  andere transponders  geen beeld.
How come?

Was hier net hetzelfde met een technomate 1500 ci  ontvangertje .
TVV en canaal digitaal NL zijn van seca 2 naar seca 3 codering overgeschakeld .Door hun gerommel zijn er nu duizenden met zwart beeld op één en canvas ...... met een niet goedgekeurde ontvanger van TVV zelf .
Als je ontvanger het niet meer doet op deze kanalen is er een update van de firmware nodig met een fix voor TVV .
Een uurtje geleden is er voor mijn technomate dus een firmware met deze fix verschenen en alles werkt nu terug als voorheen .
Je kan dus niet veel meer doen dan afwachten op een update van de firmware voor uw reciever .

VU+ duo
cinegry S2 pci HD   htpc + Benq W500 projector
Triax 79cm + multiholder 4 lmb , hotbird , astra 19.2 ; 23.5 ;28.5

Offline BaseSat

• Silver Member
  • *
« Reply #5 on: November 18, 2008, 12:32:31 AM »
Nou sorry hoor vind dit echt gewoon niet kunnen..
Zou zeggen dien klacht in. En span even samen want dit is zeker voor leken en probleem....

Veel mensen kopen dan weer nieuwe receiver dus winst voor de fabrikant. (tvv en cd krijgen weer bonus van hun) dus klacht in dienen  <uitroep> <uitroep>
Dreambox 800 + 200 GB HD
Humax 5400

Offline Smolly

• Super Member
« Reply #6 on: November 18, 2008, 12:58:25 AM »
Nou sorry hoor vind dit echt gewoon niet kunnen..
Zou zeggen dien klacht in. En span even samen want dit is zeker voor leken en probleem....

Veel mensen kopen dan weer nieuwe receiver dus winst voor de fabrikant. (tvv en cd krijgen weer bonus van hun) dus klacht in dienen  <uitroep> <uitroep>

Idd ; miserie alom als je niet weet hoe en waar je moet zijn voor zo een firmware update .

Voor zover ik er van afweet zijn al zeker alle recievers die afkomstig zijn van hubtech zoals alle max digitaal , technomate , clarc tech ontvangers al getroffen door dit gerommel .
En ik denk dat tot nu toe van bovenstaande groep enkel de max digitaal  ontvangers nog aan het wachten zijn op een update .

Maar er zijn nog veel meer andere ontvangers die ook getroffen zijn denk ik .

En de vraag is of die ook zo snel op de bal spelen met hun service ? Anders zou je op de duur inderdaat zitten te denken aan een goedgekeurde TVV prul ontvangertje natuurlijk , of heel de bullen buitenzwieren en terug naar kabel overstappen .

groetjes .

VU+ duo
cinegry S2 pci HD   htpc + Benq W500 projector
Triax 79cm + multiholder 4 lmb , hotbird , astra 19.2 ; 23.5 ;28.5

Offline BaseSat

• Silver Member
  • *
« Reply #7 on: November 18, 2008, 01:30:05 AM »
Persoonlijk hou ik het bij dreambox..

Heb er nog geen problemen mee gehad ja de eerste week maar ja hoort er bij....
Ben gewoon van mening je betaald je abo netjes dan mag je ook receiver kiezen...

Kijk bv naar pr me vader heb een humax 5900 van premiere die werd gratis vervangen.. Door een sony receiver waar geen digitale out meer op zat.
Hij is nog steeds bezig om er een te krijgen van hun... terwijl hij wel netjes zijn abo betaald elke maand (60 euro p/m) Heb hem al een DB gegeven aangezien ik er niet veel ben en heb ie de aansluitingen hij kijkt hele dagen tv dus ja. Maar vind dit echt zo absurd <uitroep> 

Dan dacht me pa oke dan pak ik digi tv via delta. Nou dan was ik gelijk pissig heb gelijk even mij tv gepakt even bij me pa neer gezet en via zijn schotel opstelling en de DB 800 even echte HD laten zien en verschil digitale tv van delta . Daarna ook een vertegenwoordiger laten komen van Delta van hallo is dit digi tv. vertegenwoordiger was stil en zei gelijk sja kunnen we niet aan tippen. Zei gelijk van oke neem je troep mee en me ouders betalen niks meer aan jullie kabel niet en digi niks meer... ze kijken nu vrolijk via de db 800 en de 7020 en genieten er van.

Maar vind het nog steeds niet kunnen mensen iets verkopen terwijl het niet zo is gelukkig zijn er winkels die beter zijn. Zelfde als forums waar je goed geholpen word.

Groetjes Sven

Dreambox 800 + 200 GB HD
Humax 5400

Offline Guike

• V.I.P Member
  • LUXSAT is de beste !!
« Reply #8 on: November 18, 2008, 02:01:32 PM »
Hoikes

Tja, ik vind het gehele tv-ontvangst gebeuren een rommelig en klant-onvriendelijke situatie.
Men betaald abonnee geld maar echte service krijg je er amper voor, allereerst willen ze een ontvanger van hunzelf aansmeren welke de gevraagde prijs amper waard is, verder rommelen ze konstant met de zenders (verplaatsen van ene kanaal naar ander of andere frequentie) en dit soms zonder waarschuwing.
Neem je contact op met de provider en horen ze dat je geen toestel hebt van hun, tja pech want dan is het jouw probleem, is het toestel van hun oké sturen ze je naar hun winkel alwaar je hem kan laten nazien en eventueel laten vervangen , maar daarvoor moet je soms 30 a 50 km rijden om tot hun winkels te geraken want ja het toestel mag niet binnengebracht worden in de handel alwaar je het gehaald hebt en je abonnee hebt laten maken (deze zouden geen bevoegdheid hebben om het toestel na te kijken of om te ruilen).
Satelliet als kabel is juist maar uit op winstmarge van hun inkomsten, of de klant nu tevreden is of niet daar geeft men niet om.
En alles mag perfect gaan, zit men dan nog dagelijks verveeld met teveel reclame en herhalingen van programma's.

Amaai en dat noemt men de moderne media , vroeger was het veel leuker en beter dan nu wan nu krijgt men chit voor een dure prijs.

Je kan zeggen tv buiten , tja is een oplossing maar heeft men dan nog het recht op informatie ???

Groetjes

Guike
Ik leer graag bij !! wat ik geleerd heb geef ik graag door , zo leren we allen wat

Offline Protput

• Bronze Member
  • *
« Reply #9 on: November 18, 2008, 03:01:58 PM »
Yo,
How come?

Welke ontvanger gebruik je?

benz

• Guest
« Reply #10 on: November 18, 2008, 05:45:56 PM »
Probleem ook al opgelost met nieuwe firmware die te vinden is op de
Technomate website. (Versie 119p voor TM-5300+ USB).  :cool:
Voor deze ontvanger nog geen nieuwe emu firmware gevonden.
Gr. Benz.

Roblo

• Guest
« Reply #11 on: November 18, 2008, 08:43:21 PM »
geeeeeeeeeeeeeeen probleem met mijn dreambokske 7025!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Tv Vlaanderen  |  Geen beeld op één & canvas.

gfxgfx
gfx gfx