LuxSat Satellite
Satelliet Abonnementen => Tv Vlaanderen => Topic started by: Lawsons on April 14, 2016, 11:54:19 PM
-
Dit is weer een chique stunt van TVV krijg vandaag een mailtje dat ik mn abbo opgezegd zou hebben terwijl alles betaald is in December 2015. :)
Nu zijn ze daar wel echt gek aan het worden bij TVV. :o
Hier de mail:
Het spijt ons te horen dat u heeft besloten om uw abonnement bij TV VLAANDEREN te beëindigen. Wij hadden u graag als klant behouden en willen graag weten waar het precies is misgegaan.
Daarom nodigen wij u uit om uw ervaring met ons te delen. Het invullen van het formulier neemt maximaal 10 minuten in beslag.
Klik hier om uw mening te geven >
Om objectiviteit te waarborgen, hebben wij het onafhankelijke bureau Feeddex ingeschakeld om een feedbackmeting voor ons uit te voeren. U kunt erop vertrouwen dat uw reactie strikt vertrouwelijk wordt behandeld.
Wij zien uit naar uw ervaring!
Met vriendelijke groeten,
Yannick Altruy
Directeur TV VLAANDEREN
-
Ik heb dezelfde mail gekregen. Ik ben al meer dan 2 jaar geen klant. :-o
-
Heb juist contact opgenomen met de klachtendienst en binnen de min iemand aan de lijn Cheesy
en daar wisten ze me te vertellen dat het een bug is in hun emailsysteem en volledig genegeerd mag worden, en dat hun Mijn TvVlaanderen op hun site ook ni werkt, maar dat dit begin volgende week opgelost zal/zou zijn.
Je weet maar nooit met die mannen...
-
Ja het zal nooit aan hun liggen , SYSTEEM PARRAPLU !
-
Beste,
Vorige week heb je per vergissing een e-mail ontvangen van TV VLAANDEREN waarin we je vragen waarom je je abonnement bij ons hebt opgezegd.
Door een foutieve selectie kwam jouw e-mailadres onterecht in de verzendlijst. Je mag deze e-mail dus negeren.
Wij verontschuldigen ons voor het misverstand.
Met vriendelijke groeten,
Het TV VLAANDEREN Team
-
Die mail had ik vorige week ook gekregen na ik contact had opgenomen.