gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



What's new
Settings from Morpheus883 - 11-10-2024
Oscam all images _11845 emu-r802_all.ipk & Deb - 11-10-2024
Dreambox Warder 10.1 For (New for Dream Two) - 09-10-2024
Oscam Dreambox One/Two UltraHD_11840 emu-r802_all.ipk & Deb - 09-10-2024
Vu+ opendroid image 7.5 - 08-10-2024
Dreambox Open HDF image v7.3 (93)(DM 820-900-920) - 06-10-2024
Vu+ Pur E2 7.4 Image - 05-10-2024


Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
67079 Posts in 10487 Topics by 6379 Members - Latest Member: dreamer2024 October 12, 2024, 01:40:34 AM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  Netflix gaat meer focussen op abonnement met advertenties
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Netflix gaat meer focussen op abonnement met advertenties  (Read 313 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline mebo870Topic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8442
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Netflix gaat meer focussen op abonnement met advertenties
« on: February 09, 2024, 08:31:10 AM »
Netflix, dat onlangs de prijzen verhoogde en strenger werd in het delen van wachtwoorden, heeft nu wereldwijd meer dan 260 miljoen abonnees. Het streamingplatform, dat meer dan 13 miljoen abonnees toevoegde in het meest recente kwartaal, overtrof daarmee de schattingen van analisten en bracht het totale aantal abonneehuishoudens wereldwijd op 260,3 miljoen. Vooral in Europa zag Netflix een grote toename, met 5 miljoen nieuwe leden in het kwartaal. De advertentie-ondersteunde laag van Netflix, gelanceerd in november 2022 voor $7 per maand, telt nu 23 miljoen maandelijks actieve gebruikers, een aanzienlijke stijging ten opzichte van de 15 miljoen in november.

Netflix heeft ook aangekondigd dat het binnenkort zijn Basisabonnement in bepaalde regio’s, waaronder Canada en het VK, gaat uitfaseren ten gunste van het advertentie-ondersteunde abonnement. Dit maakt deel uit van hun strategie om extra inkomsten te genereren door prijsverhogingen en een verdere push in de advertentiemarkt. Netflix’s aanpak om het delen van wachtwoorden tegen te gaan, waaronder het extra in rekening brengen voor kijkers buiten het huishouden, heeft volgens het bedrijf bijgedragen aan de groei na een vertraging in 2022 en 2023
The key to happiness
Stay away from idiots

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  Netflix gaat meer focussen op abonnement met advertenties
 

gfxgfx
gfx gfx