gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 04:51:08 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Afwijkende Onderwerpen  |  het corona vaccin
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: het corona vaccin  (Read 2994 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline minplus

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 194
Re: het corona vaccin
« Reply #30 on: May 16, 2021, 06:56:00 PM »
Heb erop gegoegeld, maar wat wil je er mee zeggen?

En mijn vaccinatie was idd een enorm succes. Niet gevoeld, een dag een drukgevoelig plekje en meer niet. Ik word niet meer dood(ziek) bij een infectie met dit virus, hooguit nog een beetje verkouden, en kan anderen vrijwel niet meer besmetten.
Mijn afweer herkent het virus nu en kan het bliksemsnel de nek omdraaien. Wat wil een mens nog meer.

Maar goed, je hebt mensen die bang zijn voor naalden en mensen die geen benul hebben van virussen en afweer en mensen die luisteren naar idioten zonder enige kennis van zaken die waanzin op internet planten en mensen die over griep gaan ouwehoeren en mensen die geen enkel benul hebben van waarschijnlijkheidsrekening en dus denken dat ze meer ellende van een vaccin hebben te verwachten dan van het virus ook al is dat laatste een miljoen keer zo groot. En je hebt religieuze fanaten die denken dat OLH alles zo geregeld heeft en dat ze in de hel komen als ze een prik nemen (ook al zou OLH er best voor gezorgd kunnen hebben dat er vaccins zijn, iets wat niet mijn idee is dat OLH dat geregeld heeft, maar goed...)
VU+ Duo met open pli, Max 2100+ en 220, Gregorian, Big bisat, LCD en een glasbak

Offline minplus

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 194
Re: het corona vaccin
« Reply #31 on: June 10, 2021, 08:12:50 PM »
Ik had eigenlijk zo langzamerhand wel een reactie verwacht na een kleine maand....

Maar goed, ik sprak gisteren een buurvrouw. Haar man, een vijftiger, kreeg een dikke week geleden een oproep om een prik te halen. Helaas was hij een dag eerder positief getest en dan ben je te laat.
Hij ligt inmiddels op de IC aan de zuurstof, bloedverdunners, antibiotica en ontstekingsremmers.
Een kennis had hetzelfde maar hoefde gelukkig niet naar de IC, maar degene van wie hij het virus overnam is inmiddels gecremeerd.
En zo kan ik doorgaan.
Kortom, vooral geen vaccinatie nemen want je weet maar nooit wat je ervan kunt krijgen met een kans van 1 op de miljoen. Want je hebt maar een kans van 1 op de duizend dat je gigantische problemen krijgt als je het virus oploopt.
En miljoen is groter dan duizend, nietwaar.........?
(Dit laatste voor de statistische onbenullen onder ons)
VU+ Duo met open pli, Max 2100+ en 220, Gregorian, Big bisat, LCD en een glasbak

Offline rs232

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 319
  • Country: nl
  • Donateur
Re: het corona vaccin
« Reply #32 on: June 15, 2021, 10:10:35 PM »
ik zeg niet dat het niet bestaat, in tegendeel! Echter voorheen heette het de griepprik. Nu moet iedereen de  griepprik krijgen, kassa!
Maar goed, je hebt ook mensen die niet bang zijn voor naalden en mensen die geen benul hebben van de oplichting en mensen die luisteren naar idioten zonder enige kennis van zaken en als makke schapen zich laten inspuiten door deze oplichters.
Het is notabene door een Belgische minister in 2019 gepresenteerd bij de elite vergadering hoe de crisis aan te pakken, heeft het national voetbal elftal gebruikt in een eerder stadium in zijn ambt, je zal wel weten hoe hij heet...

Jij wilt, ik niet laat iedereen zijn eigen keuze bepalen, ja!
RS232,

GigaBlue HD800 UE Plus + Openvix 4.2 met Archsat 88cm elliptical en Moteck SG 2100A
Raspberry PI 2 + Domoticz,
Raspberry PI 3 + Pi-Hole
Raspberry PI 4 2GB + Libre-elec met Kodi, Hyperion Ambilight en Netflix

Online mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: het corona vaccin
« Reply #33 on: June 15, 2021, 11:44:32 PM »
Ikzelf ben zowat een jaar terug, maandenlang heel moe geweest, hoesten, geen smaak, moeite met de stem (hees). Heb ik toen het virus opgelopen of niet, een dikke kans van wel en heeft mijn lichaam het virus klein gekregen. Daarop kunnen we ons nog niet zomaar laten testen, dus maar op save gespeeld en laten inenten, ondanks veel negatieve berichten, die veelal door de pers uitvergroot worden. Persoonlijk vind ik dat die vaccinatie verplicht moest zijn. De weigeraars van nu zijn de verspreiders van morgen, zo blijven we bezig, waarschijnlijk nog jaren.
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline minplus

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 194
Re: het corona vaccin
« Reply #34 on: June 27, 2021, 08:00:32 PM »
Met de nieuwe D-variant en de daarna komende gaan nog vele duizenden doden vallen cq mensen voor hun leven gehandicapt raken onder bijna alleen de niet-gevaccineerden.
Als het hun keuze is met kennis van zaken (nou ja...), prima, ik heb geen medelijden met ze. Wel met de mensen die nog geen kans op vaccinatie hebben gekregen en de kinderen van wappies en de mensen zonder enig benul die in een internet waanzin-bubbel verzeild zijn geraakt.
VU+ Duo met open pli, Max 2100+ en 220, Gregorian, Big bisat, LCD en een glasbak

Offline minplus

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 194
Re: het corona vaccin
« Reply #35 on: April 27, 2022, 08:51:32 PM »
We zijn inmiddels 3/4 jaar en idd duizenden doden verder. De maatregelen zijn afgeschaald en dus wachten we op de nieuwe variant, ook al heeft de huidige nog steeds ellendige effecten.
Een groot onderschat probleem met alle vorige en ook de omicron-variant is wat long-covid heet. Vele duizenden mensen die problemen blijven houden. Gezondheidswerkers die afgevoerd worden omdat ze met geen mogelijkheid meer kunnen werken nadat ze het in hun werk opgelopen hebben. Ze ontstaan nog steeds ook met omicron. Ik weet zo 10 mensen in m'n omgeving.
VU+ Duo met open pli, Max 2100+ en 220, Gregorian, Big bisat, LCD en een glasbak

Offline LuxSatTopic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: het corona vaccin
« Reply #36 on: April 27, 2022, 09:22:03 PM »
Persoonlijk vind ik dat die vaccinatie verplicht moest zijn. De weigeraars van nu zijn de verspreiders van morgen, zo blijven we bezig, waarschijnlijk nog jaren.

Hier ben ik het niet mee eens,ik ken meerdere mensen hier in mijn onmiddellijke omgeving die juist in de problemen zijn gekomen met al die rotzooi die zij de mensen inspuiten..
Wij moeten ieder zijn mening respecteren ook van die geen inspuiting wensen.
  Groetjes van Jef

Offline cookie monster

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 157
  • Country: 00
Re: het corona vaccin
« Reply #37 on: September 24, 2022, 08:25:37 PM »
Al reeds mijn 4de spuit , maar ze wilde me geen cyanide geven !! :D
Mijn mening: Polizeikers die het zelf niet nou nemen met de wet ....
zij zijn degene die de wet bepalen .... :o Die oude zak van volksgezondheid en zijn voorGANGSTER !!
Ik hou van deftige regels , in plaats daarvan , ze hebben hun eigen financiëel putje goed gevuld !!
Er zijn mensen gestorven , helaas !! Met betere regels had het beter gelopen !!
Stel dat ze nog eens een lock down zouden riskeren .... , gegarandeerd koekenbak !!

ivm het vaccin , sommige kunnen er helaas niet tegen , en als je dit van te voren weet ,
logisch zelfs dat velen van hen het niet willen riskeren !!
Sommige zeggen , neem eerst een dafalgan , oeps , telkens vergeten !!
De 1ste keer , stijve arm , 1,5 dag !!
De 2de keer , een beetje muf , 1 dag !!
De 3de keer , enkel een lichte stijve plek van de spuit , 1 dag !!
De 4de keer , enkel een lichte stijve plek van de spuit , 1 dag !!


C :37party-smiley-019: :37party-smiley-019: kie M :cool: nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Offline minplus

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 194
Re: het corona vaccin
« Reply #38 on: September 28, 2022, 09:42:09 PM »
Ik heb ook bericht gekregen voor een volgende prik. Is nog wat te vroeg voor mij  nadat ik na de vorige prikken covid heb opgelopen. Ondanks mijn hoge leeftijd dus niet doodziek aan de beademing op de IC maar een lichte verkoudheid. Net als mijn vrouw met haar deels kapot gestraalde afweer. Zodra de termijn verstreken is ga ik hem dus 100% zeker halen. Ik ben niet gek en versterk graag m'n afweer.

Aangehaald van wat Luxsat zei: "ik ken meerdere mensen hier in mijn onmiddellijke omgeving die juist in de problemen zijn gekomen met al die rotzooi die zij de mensen inspuiten.."

Mijn reactie als bioloog die afweer en vaccinaties minstens 1000 maal aan mensen uitgelegd heb:

Die mensen kregen 99% zeker de problemen los van de vaccinatie. Als je een vaccinatie hebt gehaald en daarna ziek wordt betekent het niet automatisch dat het door de vaccinatie komt. Vrijwel zeker waren zij al besmet en kwam de vaccinatie voor hen helaas een week te laat. Een enorm klein percentage heeft een probleem met een vaccinatie door vnl de hulpstof.
En je wilt niet weten hoe lang en hoeveel ellende je hebt als je niet gevaccineerd bent en covid hebt opgelopen. Als je nog leeft.
VU+ Duo met open pli, Max 2100+ en 220, Gregorian, Big bisat, LCD en een glasbak

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Afwijkende Onderwerpen  |  het corona vaccin
 

gfxgfx
gfx gfx