gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 11:58:42 AM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Afwijkende Onderwerpen  |  het corona vaccin
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: het corona vaccin  (Read 2991 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline minplus

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 194
Re: het corona vaccin
« Reply #15 on: January 22, 2021, 06:07:40 PM »
Even de zaak hier wat opfrissen.
Vanzelfsprekend neem ik als bioloog en terzake kundige een inenting, net als ik bij polio, pokken, tetanus en nog een serie heb gedaan en bij m'n kinderen heb laten doen. 
Voor mij ben je niet goed bij je hoofd, oftewel je hebt totaal geen benul van wat een vaccin is en doet, wanneer je je niet laat inenten tegen covid.
VU+ Duo met open pli, Max 2100+ en 220, Gregorian, Big bisat, LCD en een glasbak

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: het corona vaccin
« Reply #16 on: February 15, 2021, 05:57:06 PM »
Hier staat een fantastische uitleg over het Moderna, Pfizer en AstraZeneca vaccin (Engels)

https://www.youtube.com/watch?v=35Idb_lCU4o
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline LuxSatTopic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: het corona vaccin
« Reply #17 on: February 15, 2021, 08:32:25 PM »
link even aangepast  :-x
  Groetjes van Jef

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: het corona vaccin
« Reply #18 on: February 15, 2021, 11:02:44 PM »
Dank u, deze is wel goed he.
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline LuxSatTopic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: het corona vaccin
« Reply #19 on: February 15, 2021, 11:15:11 PM »
 :cool:  <dans>
  Groetjes van Jef

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: het corona vaccin
« Reply #20 on: May 08, 2021, 07:27:30 PM »
Als risico patiënt, heb ik mijn eerste inspuiting met AstraZeneca dinsdag gekregen.
Buiten wat pijn op de plaats in de arm (als ik duw) geen last van.
Wat ik nu wel een toestand vind, dat vaccin heeft de kleinste bescherming, 75% tegen symptomen en net dat geven ze dan aan risico patiënten.
Er logisch is dat nu ook weer niet.

Buiten 20 Km rijden tot aan het vaccinatie centrum, moet ik moet zeggen dat de organisatie heel goed was, vriendelijk en professioneel.
in 20 minuten binnen en buiten.
Maar weer typisch Belgisch, dat vaccinatie centrum was in Wachtebeke en net op een van de hoofdwegen, werken met een flinke omleiding.
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline Lawsons

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2024
  • Country: be
Re: het corona vaccin
« Reply #21 on: May 08, 2021, 07:57:32 PM »
Ik als risico patiënt mag binnen 2 weken m'n 1e spuit gaan halen, hier in Willebroek zijn alle vaccins zowiezo van Pfizer weet ik uit goede bron. Het vaccinatiecentrum hier is op 5min...

Is inderdaad niet logisch dat ze zo'n vaccin met lage bescherming aan risico patiënten geven  :icon_confused: is idd weer typisch Belgisch zeker
Grts Peter

Ultimo4K OpenAtv 7.2 1x DVB-S2X 1x DVB-C/T2 1TB HDD
T90 schotel 28E,23E,19E,16E,13E,9E,4.8E,0.8W,5W

Offline rs232

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 319
  • Country: nl
  • Donateur
Re: het corona vaccin
« Reply #22 on: May 09, 2021, 09:13:40 AM »
Even de zaak hier wat opfrissen.
Vanzelfsprekend neem ik als bioloog en terzake kundige een inenting, net als ik bij polio, pokken, tetanus en nog een serie heb gedaan en bij m'n kinderen heb laten doen. 
Voor mij ben je niet goed bij je hoofd, oftewel je hebt totaal geen benul van wat een vaccin is en doet, wanneer je je niet laat inenten tegen covid.

Spreek je later wel ...
RS232,

GigaBlue HD800 UE Plus + Openvix 4.2 met Archsat 88cm elliptical en Moteck SG 2100A
Raspberry PI 2 + Domoticz,
Raspberry PI 3 + Pi-Hole
Raspberry PI 4 2GB + Libre-elec met Kodi, Hyperion Ambilight en Netflix

Offline minplus

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 194
Re: het corona vaccin
« Reply #23 on: May 09, 2021, 09:20:27 PM »
Spreek je later wel ...

Als je dan nog praten kunt als je geen inenting hebt genomen....

Hier vandaag met vrouwlief de 2e prik gehaald. Bij haar met haar totaal wrakke en kapot gestraalde afweer doet de arm een klein beetje pijn als ze hem hoog optilt. Bij mij totaal geen last.
Over een week ben ik dus voor 95% beschermd, oftewel nog 5% kans dat ik een klein beetje ziek word of anderen besmet.

Toch handhaaf ik mijn maatregelen van minstens 1,5 meter afstand, mondkapje en na alles wat ik aangeraakt heb m;n handen en de zaak ontsmetten.
Want er zijn mensen die nog niet de kans op een vaccinatie hebben gehad hoe graag ze het ook willen.
En daarnaast heb je idioten die geen enkel benul hebben van wat een vaccinatie inhoudt en die je tegen zichzelf moet beschermen.
VU+ Duo met open pli, Max 2100+ en 220, Gregorian, Big bisat, LCD en een glasbak

Offline minplus

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 194
Re: het corona vaccin
« Reply #24 on: May 09, 2021, 09:34:02 PM »
Na de 1e prik beschermen Pfizer en AstraZeneca even goed volgens de vele onderzoeken.
Het kan zijn dat AstraZeneca na de 2e prik iets minder beschermt, maar ook bij dit vaccin geldt dat de kans om echt doodziek te worden en/of anderen te besmetten extreem klein is geworden. Het zal na de vaccinatie evt. meer een verkoudheidje worden en geen doodzieke toestanden meer met beschadigingen voor de rest van je leven. Dus absoluut niet treuren als het AstraZeneca was wat in de spuit zat.
Alleen de onbenullen die geen vaccinatie nemen lopen een gigantisch risico.
Er zijn er inmiddels die AstraZeneca geweigerd hebben en er eeuwig spijt van hebben.
VU+ Duo met open pli, Max 2100+ en 220, Gregorian, Big bisat, LCD en een glasbak

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: het corona vaccin
« Reply #25 on: May 09, 2021, 11:02:20 PM »
Yep met nadruk op eeuwig
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline LuxSatTopic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: het corona vaccin
« Reply #26 on: May 10, 2021, 08:44:58 AM »
Bij ons hier is er Pfizer geprikt en hadden zij met AstraZeneca afgekomen hadden wij zoals velen ook geweigerd.
Ook had volgens mijn mening iedereen zelf moeten kunnen kiezen welk vaccin zij willen , ondertussen komt er hoe langer hoe meer rommel op de markt en als wij op het WHO moeten voortgaan zijn die allemaal goed genoeg als er hier en daar een oudere sterft aan het vaccin is niet erg die brengen toch niets meer op.

Dus eigenlijk is het allemaal maar

  Groetjes van Jef

Offline g@it

  • Full Member
  • **
  • Posts: 48
  • Country: nl
Re: het corona vaccin
« Reply #27 on: May 10, 2021, 03:16:45 PM »
25 april het Moderna vaccin gehad
Krijg waarschijnlijk geen tweede enting omdat ik op 20 maart covid gehad heb.
Doe nu mee aan een onderzoek hoelang de antistoffen in het bloed blijven bij nier patiënten,
door maandelijks bloed te opsturen
Deze enting in het UMCG (dit is een Universitair ziekenhuis) gehad wel ver rijden 85 km maar dat heb ik er graag voor over
zij vroegen mij ook of ik mee wou doen aan het onderzoek
Dreambox 7020 HD
Xtrend 8500
Xtrend 9500
Mut@nT 500C
2 keer Wavefield T90
Maximum E85

Offline minplus

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 194
Re: het corona vaccin
« Reply #28 on: May 15, 2021, 09:59:45 PM »
Prima g@it!

AstraZeneca had ik zeker niet geweigerd, ook al heb ik Pfizer gekregen.
Met AstrZeneca heb je ook dat je bij een besmetting nog hooguit een beetje ziek wordt of anderen kunt besmetteen, ook al is de kans iets groter dan bij bv. pfizer.
Wat dat betreft is dit wel een aardig artikel, waarbij je je moet realiseren dat je met elke vaccinatie de kans op doodziek worden of doodgaan met een enorme factor vermindert. Als je gevaccineerd bent word je domweg niet meer doodziek met blijvende gevolgen voor de rest van je leven of ga je dood.

https://www.thelancet.com/journals/lanmic/article/PIIS2666-5247(21)00069-0/fulltext?fbclid=IwAR01LbCPVCXQBUQjT-DTlyCFi1FQlBk_YyOmGcAX50yAMKJiEyZhPGAuLWw
VU+ Duo met open pli, Max 2100+ en 220, Gregorian, Big bisat, LCD en een glasbak

Offline rs232

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 319
  • Country: nl
  • Donateur
Re: het corona vaccin
« Reply #29 on: May 16, 2021, 04:49:49 PM »
zoek maar op "agenda 2030" en de "4e revolutie". Succes met jullie vaccinatie... :police:
RS232,

GigaBlue HD800 UE Plus + Openvix 4.2 met Archsat 88cm elliptical en Moteck SG 2100A
Raspberry PI 2 + Domoticz,
Raspberry PI 3 + Pi-Hole
Raspberry PI 4 2GB + Libre-elec met Kodi, Hyperion Ambilight en Netflix

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Afwijkende Onderwerpen  |  het corona vaccin
 

gfxgfx
gfx gfx