gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+Open Black Hole 5.4.003 (update) 19-04-2024
Dreambox Open HDF image v7.3 (68)- (update DM 820-900-920) 15-04-2024
Vu+Nonsolosat-31-py3 (update) 13-04-2024
Latest oscam all images 11764 (update) 12-04-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72203 Posts in 11152 Topics by 6357 Members - Latest Member: edward87 April 20, 2024, 07:15:24 AM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  CAZ 2 van start op 2 maart
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: CAZ 2 van start op 2 maart  (Read 470 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline mebo870Topic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8361
  • Country: be
    • Listen Hitradio
CAZ 2 van start op 2 maart
« on: February 29, 2020, 11:58:43 PM »
Op 2 maart lanceert DPG Media een tweede CAZ, met een mix van Vlaamse, Amerikaanse en andere internationale series. Daar zitten zowel titels uit de oude doos als recentere topseries bij, én zelf een paar première-reeksen voor Vlaanderen.
Vanaf 2 maart smelten de zenders VTM KIDS en VTM KIDS JR samen tot VTM KIDS. De vrijgekomen plaats wordt ingenomen door CAZ 2. Op CAZ 2 zullen heel wat sterke reeksen uit 'Walter Presents' - naar de Italiaanse dramafan Walter Iuzzolino, die de inhoud selecteert voor VTM GO - worden uitgezonden. Daarnaast zullen er heel wat herhalingen, al dan niet uit het eigen archief, te zien zijn.

In de vooravond wordt gestart met heruitzendingen van Vlaamse series als Den Bompa, Slisse & Cesar, Cordon en Connie & Clyde. Later zal ook Vlaamse fictie als Vossenstreken, Amateurs, Zuidflank en Coppers opnieuw te zien zijn. Prime time zal elke avond thematisch ingevuld worden met een ander genre: bijvoorbeeld misdaad op maandag, actie op donderdag, horror/fantasy op vrijdag en drama op zaterdag. Blikvangers zijn actiethriller Fugitives, een Chileense HBO-reeks op dinsdag en het Argentijnse The Cleaning Lady  op woensdag, nu al beschikbaar via VTM GO. Ook heruitzendingen van internationale topseries als Snowfall, Mr. Robot, The Sinner en This is Us zitten in de pijplijn.


Of we volop naar CAZ2 kunnen kijken is maar de vraag, CAZ2 zou dagelijks starten om 13u25 tot 00:35.
Nu is bij TV Vlaanderen dit zenderslot nog een gedeeld zenderslot, VTM Kids JR / Kanaal Z, met in de late uren Kanaal Z.
Voorlopig is er nog geen informatie beschikbaar hoe me dit gaat oplossen.



The key to happiness
Stay away from idiots

Offline cookie monster

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 157
  • Country: 00
Re: CAZ 2 van start op 2 maart
« Reply #1 on: March 01, 2020, 10:18:30 PM »
Hun aanbod lijkt me dus gene vette , maar goed , da's mijn persoonlijke mening natuurlijk !!
Ik had een Stievie tv account , maar da' was zeker al 1,5 jaar geleden dat ik nog eens ingelogd heb
en da' was enkel om te checken of m'n account het nog bestond !! En …. ja , die was er nog !!
En net de website gecheckt …. richtige scheiße :icon_confused: :huh:

C :37party-smiley-019: :37party-smiley-019: kie M :cool: nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Offline mebo870Topic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8361
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: CAZ 2 van start op 2 maart
« Reply #2 on: March 03, 2020, 09:18:36 AM »
Laat ons vooral niet denken dat die zenders er voor ons zijn, het is gewoon een reclame spuwend kanaal erbij.
Dezelfde trend zien we al in Nederland, daar zitten een paar zenders die met moeite bekeken worden, maar wel volle bak reclame.
Het zou me niks verwonderen mocht SBS België straks ook nog een nieuw kanaal lanceren, nummer 7 of zoiets.
Dit soort tv zenders zijn niks meer dan zelfstandig computer gestuurde automaten die 24h/24h staan te draaien.
Jaren geleden heb ik de automaat van Q2, toen nog Kanaal 2 gezien, groot is dat niet.
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline cookie monster

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 157
  • Country: 00
Re: CAZ 2 van start op 2 maart
« Reply #3 on: March 03, 2020, 01:05:51 PM »
Kabel TV , TVV , Joyne TV , Télésat , Proximus , CanalDigitaal ,
ik ben bij geen van allen genoemde geabonneerd !!
Ach , met internet (orange) & FTA TV is't ok !! :cool: :drink:

Ach , ik heb de indruk da'k geheel niks (ge)mis(t) (heb) !!
Ze doen maar op met hun CAZ2 !! En binnen een jaartje of 2 CAZ3 misschien ??
C :37party-smiley-019: :37party-smiley-019: kie M :cool: nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  CAZ 2 van start op 2 maart
 

gfxgfx
gfx gfx