gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+Openvix-6.5.003 (update) 24-04-2024
Vu+Open Black Hole 5.4.003 (update) 22-04-2024
Dreambox Open HDF image v7.3 (72)- (update DM 820-900-920) 22-04-2024
Latest oscam all images 11766 (update) 20-04-2024
Vu+Nonsolosat-31-py3 (update) 13-04-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72187 Posts in 11150 Topics by 6359 Members - Latest Member: enbaldric April 24, 2024, 09:23:38 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  SBS Belgium breidt gepersonaliseerde reclame uit naar Proximus-klanten
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: SBS Belgium breidt gepersonaliseerde reclame uit naar Proximus-klanten  (Read 260 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline mebo870Topic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8362
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Dit jaar gaat SBS Belgium gepersonaliseerde reclame ook via Proximus aanbieden. Dat heeft Peter Quaghebeur, CEO van de moederholding van de commerciële zenders VIER, VIJF en ZES, vandaag aangekondigd tijdens de voorstelling van de programmatie van 2020.

Sinds het najaar van 2017 commercialiseert SBS België Smart Ad, gerichte reclame tijdens live tv-kijken, zogenaamd “addressable of targettable advertising”. De mediagroep biedt de adverteerder dezelfde precieze “targeting-mogelijkheden” als sociale media, maar dan gecombineerd met het ruime bereik van televisie.

In eerste instantie werd dat soort reclame aangeboden bij tv-kijkers die klant zijn bij Telenet. Vanaf 2020 komen daar ook de klanten van Proximus bij.
Volgens Quaghebeur gaat het om “de heilige graal waar de ganse industrie naar op zoek was”. “We commercialiseren Smart Ad al sinds het najaar van 2017. Het is uniek in Europa en uniek in de wereld. En vanaf dit jaar wordt het een nationaal product, nu ook Proximus, en bijgevolg ook alle andere regies, Smart Ad aanbieden”, aldus de CEO van SBS.

Volgens Quaghebeur zal 75 procent van de huishoudens in Vlaanderen en 60 procent in België “targettable” zijn via tv. België is volgens hem het eerste land in de wereld dat dit heeft.
The key to happiness
Stay away from idiots

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  SBS Belgium breidt gepersonaliseerde reclame uit naar Proximus-klanten
 

gfxgfx
gfx gfx