Toch maar eens goed lezen “ Al het materiaal wordt je gratis toegestuurd”
Dat behelst enkel de verzending
Opletten met deze firma, beloven is een, het krijgen is twee.
De smartcard mag je niet terug sturen, die heb je gekocht en is uw eigendom.
Dat moet je daar wel eens duidelijk maken aan die pipo’s, dat de smartcard uw eigendom is.
Uw abonnement hoef je niet op te zeggen enkel, hun rommelbak terug sturen.
Opgelet zorg dat je hiervan een bevestiging krijgt, dat hij daadwerkelijk is bezorgd. Ze zijn in staat om te beweren dat ze hem nooit ontvangen hebben, dan kan je blijven betalen, die truc hebben ze al meermaals uitgehaald.
Een goede raad geef nooit een domiciliëring aan zulke louche firma’s, ze verzinnen van alles.
Ondertussen halen ze centen van je rekening, ze moeten maar een overschrijving sturen, zoals het hier al jaren gaat.
Dat doet mij denken aan die Cashback actie die ze ooit gelanceerd hebben, dan werd de aankoop van het startpakket (schotel, lnb en ontvanger) na x aantal maanden volledig terug betaald, omdat je klant was geworden.
je moest enkel een extra document meesturen samen met het getekend contract. Hoef ik te vertellen dat veel mensen de beloofde centen nooit hebben gezien, ondanks hun belofte.
“sorry mijnheer dat Cashback document is niet in ons bezit gekomen”
Terwijl zowat iedereen dat document samen met het contract opgestuurd had in dezelfde enveloppe.