gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+ Pur E2 - 7.4 (update) 28-03-2024
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 05:31:36 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Tv Vlaanderen  |  Huur decoder + smartcard, de oplichters van TVV
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Huur decoder + smartcard, de oplichters van TVV  (Read 812 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline BoenkeTopic starter

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 131
  • Country: 00
Huur decoder + smartcard, de oplichters van TVV
« on: June 09, 2020, 10:50:43 PM »
Vorig jaar in september achter een sterk staaltje, in mijn ogen oplichting, van TV Vlaanderen gekomen. Toen in 2013 Mobistar TV stopte werden we met open armen ontvangen door TV Vlaanderen, gratis kijken tot het einde van het jaar en nadien loopt het abonnement via domiciliëring. Al het materiaal wordt je gratis toegestuurd. Facturen? Die krijg je niet hoor. Wil je ze zien, dan moet je in de klantenzone kijken maar die heeft bij mij tot september 2019 nooit gewerkt.
Daar kwam ik op 2 dingen uit, een maandelijkse huur van decoder €3,95 en een internet en bellen dat sinds oktober 2013 €34,05 voor wordt aangerekend ipv €31,05 wat in het contract stond (enkel de eerste maand werd er €31,05 afgehouden). Maanden zijn we nu verder, zij op zoek naar de juiste contracten die ze uiteraard niet vinden, ik maar wachten op antwoord. Maandelijks bellen bracht geen oplossing. De huur van de decoder kan niet gestopt worden, ik moet de decoder én smartcard terugsturen. De decoder gebruik ik al jaren niet meer wegens defect, de smartcard zit in een CI+ module in Italië... Ik moet een nieuwe smartcard kopen zeggen ze...

Iets terugkrijgen? Ah nee uiteraard niet. Meer dan 500 euro hebben ze dus in mijn zakken gezeten, ondertussen heel de boel buiten gegooid en er een juridische dienst op gezet.
Samsung DVB-S2 smart tv + H-H motor + Joyne BE Travel abonnement
Sky HD - Sky Italia abonnement
Tivůsat
Freesat cccam decoder
Antenne-TV DVB-T2

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Huur decoder + smartcard, de oplichters van TVV
« Reply #1 on: June 09, 2020, 11:09:32 PM »
Ik ben benieuwd hoe dit verder verloopt  :P  :-x
  Groetjes van Jef

Online mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Huur decoder + smartcard, de oplichters van TVV
« Reply #2 on: June 09, 2020, 11:58:02 PM »
Toch maar eens goed lezen “ Al het materiaal wordt je gratis toegestuurd”
Dat behelst enkel de verzending

Opletten met deze firma, beloven is een, het krijgen is twee.
De smartcard mag je niet terug sturen, die heb je gekocht en is uw eigendom.
Dat moet je daar wel eens duidelijk maken aan die pipo’s, dat de smartcard uw eigendom is.

Uw abonnement hoef je niet op te zeggen enkel, hun rommelbak terug sturen.
Opgelet zorg dat je hiervan een bevestiging krijgt, dat hij daadwerkelijk is bezorgd. Ze zijn in staat om te beweren dat ze hem nooit ontvangen hebben, dan kan je blijven betalen, die truc hebben ze al meermaals uitgehaald.

Een goede raad geef nooit een domiciliëring aan zulke louche firma’s, ze verzinnen van alles.
Ondertussen halen ze centen van je rekening, ze moeten maar een overschrijving sturen, zoals het hier al jaren gaat.

Dat doet mij denken aan die Cashback actie die ze ooit gelanceerd hebben, dan werd de aankoop van het startpakket (schotel, lnb en ontvanger) na x aantal maanden volledig terug betaald, omdat je klant was geworden.
je moest enkel een extra document meesturen samen met het getekend contract. Hoef ik te vertellen dat veel mensen de beloofde centen nooit hebben gezien, ondanks hun belofte.
“sorry mijnheer dat Cashback document is niet in ons bezit gekomen”
Terwijl zowat iedereen dat document samen met het contract opgestuurd had in dezelfde enveloppe.
The key to happiness
Stay away from idiots

LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Tv Vlaanderen  |  Huur decoder + smartcard, de oplichters van TVV
 

gfxgfx
gfx gfx