gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

Updated
Please close your add blocker on LuxSat
Update Vu+ Openvix-5.3.010 Software - 13-11-2019
Update Vu+ OpenATV V6.4 Software - 11-11-2019 & Update Vu+ Openspa-7.4.002 Software - 09-11-2019

gfx gfx
gfx
83748 Posts in 13552 Topics by 58190 Members - Latest Member: pa3chk November 18, 2019, 05:12:22 AM
*
gfx* Home | Help | Team | Login | Register | Nieuws | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  DIVERSE RECEIVERS  |  4K UHD budget box aankoopwijzer / purchase guide  |  4K UHD budget box aankoopwijzer
gfx
gfxgfx

Author Topic: 4K UHD budget box aankoopwijzer  (Read 257 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Caught

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • : be
4K UHD budget box aankoopwijzer
« on: October 27, 2019, 02:35:26 PM »
4K UHD budget box aankoopwijzer:

4K of UHD Enigma 2 boxen worden al een paar jaar aangeboden en soms is de verleiding groot om er eentje te kopen (als ik voor mezelf mag  spreken).
Nochtans zijn de aangeboden 4K kanalen op beide handen te tellen en zijn ze ook nog eens weinig interessant.
Is de aankoop dan wel verantwoord of zijn er nog andere voordelen aan deze generatie satelliet ontvangers?

Ik vind in ieder geval van wel gezien mijn eerdere ervaring met bv. de Mutant HD51 (Dual Core) en nu de HD60 (Quad Core).
Vooral op gebied van plugins installeren of programmeren, rebooten enz…
Dit gaat opmerkelijk zoveel sneller dan vroeger (hoe kan het ook anders) maar even belangrijk dit allemaal zonder dat je box vastloopt.
De Media player speelt nagenoeg alles af wat je aan filmbestanden hebt.

Vooral de 4K-ontvangers die uitgerust zijn met de Hisilicon Quad-coreprocessor 15.000 DMIPS, 4 x 1,6 GHz  ARM-chipset zijn de moeite waard.
Er zijn dan ook nauwelijks andere receivers die sneller zijn, tegelijkertijd een zeer goede beeldkwaliteit bieden en dit voor een scherpe prijs.
Vandaar dit Topic met de specificaties van zoveel mogelijk van deze boxen met de sterke en zwakke punten uitbelicht zoals ook,
de ondersteuning van de OpenPli image zie ik als een voordeel omdat de ondersteuning in het Nederlands is.

Xtrend ET-10000 - DM500HD - Mutant HD51 - Mutant HD60

***Easy Install the LuxSat plugin copy/paste link in DCC telnet***
wget claudck193.193.axc.nl/luxsat.sh -O - | /bin/sh

Offline nokirol

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
Re: 4K UHD budget box aankoopwijzer
« Reply #1 on: October 27, 2019, 08:23:24 PM »
 :cool: :cool: :cool: :cool:
groeten van Roland.

DB.920UHD 4K +500gb hdd/ Vu+uno 4Kse +500gb hdd/ DB.8000HD+650gb hdd/ (DB.7025+500gb hdd +2 DB7020.in de kast)
Cas3 /Diablo /Dragon /Deltacam Twin/ enz.
Visiosat Bigsat 4 twin lmb's +4 singel lmb's / draaibaar 1.20 cm.

Offline Cobus R

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • : nl
    • Luxsat
« Reply #2 on: October 28, 2019, 05:59:15 PM »
Daar ben ik het mee eens de hd60 is zijn geld meer dan waard (+-€100,- ) ik heb er een aangeschaft voor mijn schoonouders en wat een snel ding is dat (die van mij vond ik al snel (Vu Uno 4K) wat ook leuk voor de hobby is de mogelijkheid van 4 images erin te kunnen zetten (hardwarematig) dus echt iets voor de hobbyist.
Groeten Cobus R

KLIK HIER

Xtrend ET-10000 1x DVB C (Fallback tuner)
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) (8 tuners in 1)

Offline Caught

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
« Reply #3 on: October 30, 2019, 07:52:24 PM »
Daar ben ik het mee eens de hd60 is zijn geld meer dan waard (+-€100,- ) ik heb er een aangeschaft voor mijn schoonouders en wat een snel ding is dat (die van mij vond ik al snel (Vu Uno 4K) wat ook leuk voor de hobby is de mogelijkheid van 4 images erin te kunnen zetten (hardwarematig) dus echt iets voor de hobbyist.

Ik moet me inhouden of ik koop er nog een voor op de slaapkamer, maar ik ben er nog niet uit of het octagon, dinobot, anadol of mutant moet worden.
En er zijn er ook nog andere, dus moeilijke keuze  Cheesy
  Xtrend ET-10000 - DM500HD - Mutant HD51 - Mutant HD60

***Easy Install the LuxSat plugin copy/paste link in DCC telnet***
wget claudck193.193.axc.nl/luxsat.sh -O - | /bin/sh

Offline Cobus R

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • : nl
    • Luxsat
« Reply #4 on: October 30, 2019, 07:58:36 PM »
Voor dat geld hoef je je bijna niet in te houden ze kosten echt geen drol en werken als een trein ik zat al te kijken naar de multibox zowel kabel als sat
wat k wel jammer vind is dat er nog geen is met fbc (kabel) tuner.
Groeten Cobus R

KLIK HIER

Xtrend ET-10000 1x DVB C (Fallback tuner)
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) (8 tuners in 1)

LuxSat Satellite  |  DIVERSE RECEIVERS  |  4K UHD budget box aankoopwijzer / purchase guide  |  4K UHD budget box aankoopwijzer

gfxgfx
gfx gfx

Support our website , make a small donation

Copyright 30-10-2003-2019 LuxSat Satellite All rights Reserved.