gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 10:12:32 AM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Afwijkende Onderwerpen  |  Wat een wereld !!
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Wat een wereld !!  (Read 1156 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline mebo870Topic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Wat een wereld !!
« on: October 15, 2019, 12:25:04 AM »
Ik wou daarnet info opvragen bij Telenet over het uitschakelen van het analoog signaal. 
Ineens kom ik uit op een pagina waar ik moet inloggen om verder te kunnen, voor info !!!
Dat kon op 2 manieren als telenet klant met log-in of methode 2 via Facebook of Google waarbij ik nog extra gegevens moet invullen van mijn ID kaart. Dat is toch van de pot gerukt, men zet ons hier voor blok, alles willen ze van ons weten.
Of het nu via hun site gaat, facebook of google.
Puur uit commerciële overweging om ons te bestoken met hun kut reclame.

Ik zou er de muren van oplopen van die Facebook en Google, logt men een keer in van een andere computer of locatie ‘PING’ een bericht in de mailbox of op de smartphone. We worden gevolgd van het moment dat we de pc opzetten.
Dan wordt men soms nog geblokkeerd tot men antwoord, waar moeien die zich toch allemaal mee, niemand zit toch op dat gelul te wachten.

Nog gezwegen over hun voorwaarden waar ze ons met regelmaat mee lastig vallen tot we 'akkoord' aanklikken
Helaas is de hoeveelheid sites waar men moet inloggen met een twitter, facebook, google account niet meer te tellen.
Waar gaan we in hemelsnaam naar toe, het lijkt wel of het hele internet een enorme reclame machine is geworden.

Hetzelfde met die Windows 10 Pro, sterk he !!!  kostprijs +/- 250 €
Om bij het installeren aan te duiden welke reclame je gaat ontvangen.

 :roll:
 
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline Cobus R

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 5737
  • Country: nl
    • Luxsat
Re: Wat een wereld !!
« Reply #1 on: January 17, 2020, 08:15:25 PM »
Zo is het maar net.
Groeten Cobus R

KLIK HIER


Vu+ Uno 4K SE DVB C (FBC) (8 tuners in 1)
MaXytec Multibox (Fallback tuner)
Mutant HD-60 (Fallback tuner)
Mutant HD-66SE DVB-C FBC (3 tuners in 1)

Offline hofnar

  • Junior Member
  • *
  • Posts: 4
  • Country: nl
Re: Wat een wereld !!
« Reply #2 on: January 20, 2020, 10:54:41 AM »
Dat ze van alles van je willen weten is al een tijd gaande, maar word wel steeds erger en Nederland loopt helaas wat dat betreft voorop.
Hou mijn hart vast als ze de gezichtsherkenning software op grote schaal gaan toepassen bij alle camera`s op straat.

Offline mebo870Topic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Wat een wereld !!
« Reply #3 on: January 20, 2020, 11:42:11 AM »
Als je wil weten waar we tussen dit en 8 jaar staan, kijk naar wat er vandaag in de de UK gebeurd, dat zijn de voorlopers van wat straks ook hier zijn intrede zal doen.
Er is al veel overgewaaid, zoals de boetes om iets weg te werpen, flits camera's, traject controle, Nummerplaatherkenning ook op politiewagens, gezichtsherkenning, daar hebben ze zelfs ingebouwde microfoon's en luidsprekers ingebouwd om te communiceren.
Verder ziet men daar de armoede toenemen, hele groepen zijn daar al verplicht om te verhuizen naar achtergestelde buurten, daar ze het huishuur in de betere steden niet meer kunnen betalen.
 :-?
 
   
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline minplus

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 194
Re: Wat een wereld !!
« Reply #4 on: January 20, 2020, 08:05:06 PM »
Boete op dingen wegwerpen, prima.
Reed vandaag een km. of 40 en het viel me op dat elke 100 meter wel troep in de berm lag, van plastic zakken tot vlapakken. 
Trajectcontrole, prima.
Heel wat boetes gehad omdat ik ergens per ongeluk even een paar km te hard reed of bij het veilig inhalen van iemand die op een 2-baans weg van 100/uur 70 reed. Probleem over bij trajectcontrole.
VU+ Duo met open pli, Max 2100+ en 220, Gregorian, Big bisat, LCD en een glasbak

Offline rs232

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 319
  • Country: nl
  • Donateur
Re: Wat een wereld !!
« Reply #5 on: September 07, 2020, 06:07:32 PM »
Met de komst van 5G wordt het alleen maar slechter <uitroep>

weg ermee!
RS232,

GigaBlue HD800 UE Plus + Openvix 4.2 met Archsat 88cm elliptical en Moteck SG 2100A
Raspberry PI 2 + Domoticz,
Raspberry PI 3 + Pi-Hole
Raspberry PI 4 2GB + Libre-elec met Kodi, Hyperion Ambilight en Netflix

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Afwijkende Onderwerpen  |  Wat een wereld !!
 

gfxgfx
gfx gfx