gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 02:23:12 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Afwijkende Onderwerpen  |  bpost
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: bpost  (Read 500 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online LuxSatTopic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
bpost
« on: June 19, 2020, 11:54:56 AM »
bpost

Wat een geweldige dienst voor zover ik weet de slechtste van Europa.  :mad:

Enkele dagen geleden kwam de postbode hier aan de deur met een pakketje waarvoor moet afgetekend worden maar door de corona maatregelen mocht dat volgens de postbode niet afgetekend worden
Hij zou een foto van mij nemen en dat was dan in orde.
Een foto van mij  :sad: ik dacht het niet want dat recht heeft die postbode niet er is nog altijd zoiets als een privacy wet.
Zelf aftekenen wilde hij niet alsook een foto nemen van mijn paspoort weigerde hij. Hij wilde ook geen briefje in de brievenbus steken als afwezig.
Hij noteerde de zending gewoon als geweigerd en zond die zending terug naar afzender  :-?

Een klacht bij bpost en de ombudsdienst bracht niet veel op want die gaven enkel als antwoord dat na onderzoek de postbode correct gehandeld had.
Wat een geweldige diensten van bpost  :mad:

Ik tracht nu maar alle zendingen met bpost te vermijden
graag jullie mening of ervaringen





  Groetjes van Jef

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: bpost
« Reply #1 on: June 19, 2020, 03:38:30 PM »
Hier nemen ze ook een foto maar dan van het pakje

Het hoeft geen corona crisis te zijn voor die mannen, een jaar of 4 terug, er wordt gebeld de postbode aan de deur, met een pakje voor mij.
ik was niet thuis en mijn vrouw kreeg het niet, ondanks dat we op hetzelfde adres wonen, post logica???? .
Die kerel neemt het pakje weer mee, een briefje afgeven of in de in de bus stoppen, niet nodig.
ik naar het postkantoor (goed gehumeurd) daar weten ze van niks, ze vragen daar achter mijn brief dat de postbode zou achtergelaten hebben, heb ik natuurlijk niet. Daar sta je dan, wetend dat die bestelling er is, maar raakt er niet eens aan.
2 dagen later staat het pakje voor de deur.

met de post heb ik al stoten beleefd, destijds met de radio hadden we platen firma's aangeschreven om cd's van nieuw talent op te sturen.
Af en toe zagen we eens een cd'tje, en dan ineens tijdens het zomerverlof zitten er 7 a 8 cd's in de bus, wekelijks, na het verlof niks meer.
Ver hoefden we het niet te zoeken, de cd's bedoeld voor ons werden gestolen, klacht ingediend
De uitleg van de post, dat is onmogelijk uit te zoeken wie dat doet en waar dat gebeurd.


Post NL is niet beter, 2 pakken besteld, ik was niet thuis, briefje in de bus dat ik die levering kan afhalen in een postpunt van hen in de buurt.
Dat noemen ze dan aan huis besteld.
ik naar die supermarkt, daar weten ze van niks, ook niks gevonden op mijn naam.
Men gaf me daar de raad 4 dagen te wachten, dan zou die levering er wel bij zitten en inderdaad.
Pakketten die niet geleverd zijn, moeten na hun ronde terug mee naar Mechelen, verwerkt en gaan pas dan naar het opgegeven postpunt in mijn gemeente, dan kunnen ze het toch een tweede keer aanbieden.



The key to happiness
Stay away from idiots

Offline Caught

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 4169
  • Country: be
Re: bpost
« Reply #2 on: June 19, 2020, 05:54:00 PM »
Ik kan jammer genoeg jullie slechte ervaringen niet delen Cheesy.
Alles wat ik bestel laat ik bezorgen op het werk zoals ook mijn collega's doen (70 man/vrouw).
Er komen denk ik 10 verschillende pakjesdiensten per dag en ze hebben ondertussen blindelings vertrouwen gekregen.
Dus ik klaag niet  <dans>     
  Xtrend ET-10000 - DM500HD - Octagon sf8008 - Zgemma h9s se - Dreambox TWO - Mutant HD60

Offline Lawsons

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2024
  • Country: be
Re: bpost
« Reply #3 on: June 20, 2020, 12:04:40 AM »
Mag hier ook niet klagen, pakjes worden hier indien thuis gewoon afgeleverd met enkel de naam te vragen zowel aan mijn vrouw indien niet thuis word het netjes bij de buren afgegeven.
Grts Peter

Ultimo4K OpenAtv 7.2 1x DVB-S2X 1x DVB-C/T2 1TB HDD
T90 schotel 28E,23E,19E,16E,13E,9E,4.8E,0.8W,5W

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Afwijkende Onderwerpen  |  bpost
 

gfxgfx
gfx gfx