gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 03:27:29 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Afwijkende Onderwerpen  |  FC De Kampioenen’ komt terug
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: FC De Kampioenen’ komt terug  (Read 886 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline LuxSatTopic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
FC De Kampioenen’ komt terug
« on: October 22, 2019, 08:45:37 AM »

Foto: BRTN

‘FC De Kampioenen’ komt terug: nieuwe afleveringen vanaf volgend jaar


Goed nieuws voor de fans van ‘FC De Kampioenen’. Ze kunnen niet alleen uitkijken naar de vierde langspeelfilm Viva Boma!, vanaf volgend jaar komen er ook nieuwe afleveringen van de tv-serie. Dat naar aanleiding van het dertigjarige jubileum.

Jong en oud. Iedereen kent de mannen van ‘FC De Kamioenen’, de favoriete voetbalploeg van Vlaanderen. Al sinds 1990 verschijnen Boma en co. op de Vlaamse televisie. Fans kregen al 273 afleveringen en drie langspeelfilms. En in december verschijnt de vierde film in de cinema’s. Maar ook vieren ze hun dertigste verjaardag en dat verdient nieuwe afleveringen dachten ze bij Eén. “Elke week kregen we van fans wel eens de vraag: ‘Waarom maken jullie geen nieuwe afleveringen meer?’”, zegt Herman Verbruggen, die de rol van Marc Vertongen vertolkt. “Niet enkel ik, maar alle Kampioenen worden er nog altijd vaak over aangesproken. Ik wilde het antwoord op die vraag eigenlijk ook wel weten, dus polste ik bij de netmanager van Eén, Olivier Goris. Tot mijn verbazing en vreugde was zijn eerste reactie erg duidelijk: Eén vond het dertigjarige bestaan van ‘FC De Kampioenen’ de ideale gelegenheid om De Kampioenen opnieuw thuis te laten komen!”

“Toen Herman Verbruggen en An Swartenbroekx met het idee bij me kwamen, moest ik niet lang nadenken. Het is prachtig hoe populair de reeks nog steeds is, bij jong en oud. Het dertigjarige jubileum is dan ook het ideale moment om de fans te verwennen”, zegt Olivier Goris, netmanager bij Eén. “Elke generatie kent De Kampioenen; sommigen zijn ermee opgegroeid, anderen ontdekken de reeks nu pas. Maar hoe dan ook: Kampioen zijn blijft plezant, al dertig jaar. En dat moet gevierd worden!”

Er zullen acht nieuwe afleveringen opgenomen worden in de vertrouwde studiodecors. In 2021 zullen de ‘nieuwe’ Kampioenen op tv te zien zijn.
  Groetjes van Jef

Offline cookie monster

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 157
  • Country: 00
Re: FC De Kampioenen’ komt terug
« Reply #1 on: February 08, 2020, 11:31:11 PM »
Ik ga wachten op de herhalingen van de nieuwe afleveringen  :-o
C :37party-smiley-019: :37party-smiley-019: kie M :cool: nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Afwijkende Onderwerpen  |  FC De Kampioenen’ komt terug
 

gfxgfx
gfx gfx