gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

Updated
Update LuxSat Files - 11-12-2019
Update Dreambox powersat 1.4 Software - 09-12-2019
New 5OE2.5 *  OsCam-svn11571 for DM900 UltraHD - 08-12-2019
Merlin4 / OoZOoN / Newnigma2 / Gemini4-(GP4)  OE2.5
Update Black Hole online update 3.0.9.K - 07-12-2019  Update Modified oscam rev-11571 - 07-12-2019

gfx gfx
gfx
83773 Posts in 13560 Topics by 58265 Members - Latest Member: dj235 December 13, 2019, 01:13:25 AM
*
gfx* Home | Help | Team | Login | Register | Nieuws | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  LUXSAT ONLINE  |  Fun Chat  |  moppen trommel
gfx
gfxgfx

Author Topic: moppen trommel  (Read 526338 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • : be
Re: moppen trommel
« Reply #2655 on: September 22, 2019, 09:53:52 PM »

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
« Reply #2656 on: September 22, 2019, 10:04:37 PM »

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
« Reply #2657 on: September 22, 2019, 10:43:30 PM »

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
« Reply #2658 on: September 22, 2019, 10:45:45 PM »

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
« Reply #2659 on: September 29, 2019, 03:15:55 PM »
Dagboek van een kleuter

Maandag:
Sinterklaas gaan halen bij bomma en bompa. Alleen knikkers gekregen. Stom speelgoed. Heb knikkers op de keldertrap gelegd. Bompa naar beneden getuimeld, geen belang, bompa toch al oud en versleten. Er waren geen knikkers kapot. Klop gekregen, met knikkers spelen mag niet.

Dinsdag:
Hele toffe dag, heb nichtje Suzy gezien op begrafenis bompa.
Hele dag doktertje gespeeld. Heel plezant. Mama kwaad, papa kwaad, tante Angèle kwaad, Suzy niet. Heb klop gekregen. Doktertje spelen mag niet. Stiel leren is verboden.

Woensdag:
Hier en daar in huis chocoladekorrels gelegd. Papa is muizenvallen gaan kopen. Heb korrels opgegeten. Mama viel flauw. Heb klop gekregen. Lekkere chocoladekorrels eten is verboden.

Donderdag:
Heb voor 20 knikkers hele mooie witte muis gekregen van kameraad. In een doosje gedaan en schoon verpakt. Cadeau voor mama. Mama eerst heel blij, daarna krijs gegeven en flauw gevallen. Papa weer heel kwaad. Heb klop gekregen. Cadeautjes geven is verboden.

Vrijdag:
Papa sloot mij op in de kelder, is plezant. Heb van patattenvoorraad frietjes gesneden om mama te helpen. Zwaar werk, wel 100 kilo patatten. Heb klop gekregen. Mama helpen is verboden.

Zaterdag:
Papa sloot mij op de zolder op, ook heel plezant. Heb papa geholpen en dakgoot proper gemaakt. Stond veel volk op straat. Pompiers zijn me komen van dak halen. Papa kwaad, klop gekregen. Papa helpen is verboden.

Zondag:
Papa sloot mij op in het tuinhuisje. Had kou en heb een vuurtje gestookt. Pompiers zijn weer gekomen. Toffe mensen, spuiten alles nat. Klop gekregen. Warm hebben is verboden.

Maandag:
Wou pompiers nog eens terugzien. Heb gebeld en ze zijn gekomen. Mama kwaad en pompiers ook. Heb klop gekregen. Pompiers graag zien is verboden.

Dinsdag:
Stille dag vandaag. Heb niets gedaan. Mama heel ongerust en ambetant. Niks doen is niet plezant en eigenlijk verboden.

Woensdag:
Op bezoek bij bomma, toen ze me zag staan kreeg bomma schuim op haar mond. Mama sloot mij op in de keuken. Stoelen van bomma veel te hoog, heb ze korter gemaakt met de zaag van bompa, nu zijn ze juist goed. Mama kreeg schuim op haar mond. Heb klop gekregen.

Donderdag:
Met papa naar de kliniek gegaan. Bomma en mama bezoeken.
Iets kapot aan de zenuwen. Waarschijnlijk familieziekte.
Dokter stak met naald in mama haar arm. Heb met de andere naald die daar lag in de stouterik zijn gat gestoken. Dokter kreeg ook schuim. Van papa klop gekregen. Mama beschermen is verboden.

Alles is verboden denk ik, behalve kinderen kloppen.

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
« Reply #2660 on: September 29, 2019, 03:21:32 PM »
Een komma van verschil !!
- Hij zat op haar schoot, en rustte uit.
- Hij zat op haar, schoot en rustte uit

Verpleegster: "Uw baby is echt een engeltje. Eenmaal in zijn bedje beweegt hij niet meer!"
Jonge moeder: "Helemaal zijn vader".

Ik heb een sprookjeshuwelijk.
Als ik thuis kom, zit er elke dag een heks op de bank.

Hij: "Als de baby op jou lijkt, dat zou prachtig zijn"
Zij: "Als de baby op jou lijkt, dat zou een mirakel zijn".

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
« Reply #2661 on: September 29, 2019, 03:35:02 PM »
Een Limburger gaat met zijn hond naar de dierenarts. Na het dier vluchtig te hebben onderzocht roept de arts de Limburger in zijn kantoor.
A: Dit dier heeft maar 1 poot! L: Ich heeb die zooo gekreegen.
A: En hij heeft maar 2 tanden. L: Ich heeb die zooo gekreegen.
A: En zijn staart is af en hij is gecastreerd! L: Ich heeb die zooo gekreegen.
A: Ik zal die hond moeten afmaken. L: Da's goe, en hij vertrekt.
Een paar dagen later krijgt de dierenarts een telefoontje van de Limburger: "Zeg Dokter, is minne Hooond al af?"

Offline minplus

• V.I.P Member
« Reply #2662 on: October 08, 2019, 09:53:32 PM »
 :-o :-o :-o :-o :-o
VU+ Duo met open pli, Max 2100+ en 220, Gregorian, Big bisat, LCD en een glasbak

Offline Caught

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
« Reply #2663 on: November 02, 2019, 10:36:21 PM »

Xtrend ET-10000 - DM500HD - Mutant HD51 - Mutant HD60

***Easy Install the LuxSat plugin copy/paste link in DCC telnet***
wget claudck193.193.axc.nl/luxsat.sh -O - | /bin/sh

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
« Reply #2664 on: November 02, 2019, 11:30:35 PM »
De eigenaar van een kledingwinkel komt een kijkje nemen in z'n zaak.
"Goed nieuws, meneer", zegt de verkoper, "het is me eindelijk gelukt om dat pak te verkopen dat we al drie jaar in de aanbieding hadden."
"Maar m'n beste kerel, dat is geweldig, je bedoelt toch dat lila-paarse pak met die groene stiksels? Ik dacht dat het je nooit zou lukken die te verkopen!"
De eigenaar kijkt z'n verkoper aan en merkt dan op dat diens arm in het verband zit.
"Wat is er met je arm gebeurd? Heb je een ongeluk gehad?"
Zegt de verkoper: "Toen de klant met z'n nieuwe pak de winkel uitliep werd ik aangevallen door z'n blindengeleidehond."

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
« Reply #2665 on: November 06, 2019, 08:45:28 PM »
Een man komt met zijn hond bij de dierenarts. “Volgens mij is mijn hond dood.” ” Leg hem maar even op de behandel tafel” zegt de dokter.
Als de hond er ligt doet de dierenarts een luikje open waar een kat uitkomt, de kat springt op de behandeltafel, rent over de hond en verdwijnt weer achter het luikje.
De hond reageert niet. “Inderdaad, uw hond is dood.” zegt de dokter. “Dank u, dierenarts, het is helaas niet anders, wat kost dit consult?” “895 euro.”

“Hé? Waarom is dat zo duur.” vraagt de man.
“5 euro bureaukosten en 890 voor de cat-scan.”

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
« Reply #2666 on: November 06, 2019, 08:50:23 PM »
Een Belgische echtpaar wil een kind krijgen maar het wil maar niet lukken. Ze gaan naar zowat elke dokter, maar niemand kan hen helpen.
Dan horen ze dat er een heel goede dokter in Amerika is, dus ze gaan naar Amerika.
Eens bij de dokter, zegt de dokter: “Undress and do it!” Een beetje beschaamd beginnen ze het te doen.
Na een tijdje zegt de dokter: “I’ve found it.” Hij schrijft iets op een papiertje en het paar vertrekt terug naar huis.

Thuis gekomen gaan ze direct naar een apotheker en zeggen: “Wij hebben tritheoterol nodig.”
De apotheek zegt: “Dat bestaat niet, mag ik het papiertje eens zien?” De apotheker begint te lachen en zegt: “Er staat, try the other hole…”

<achter>

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
« Reply #2667 on: December 02, 2019, 05:54:19 PM »
 :-o

LuxSat Satellite  |  LUXSAT ONLINE  |  Fun Chat  |  moppen trommel

gfxgfx
gfx gfx

Support our website , make a small donation

Copyright 30-10-2003-2020 LuxSat Satellite All rights Reserved.