gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+ Pur E2 - 7.4 (update) 28-03-2024
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 05:50:01 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Fun Chat  |  moppen trommel
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: moppen trommel  (Read 585804 times)

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
Toverfee
« Reply #60 on: March 24, 2004, 12:22:32 PM »
Jantje krijgt bezoek van een toverfee.
"Je mag wensen wat je maar wilt!" zo zegt de fee.
Nou, Jantje ziet in gedachten al heel wat voor zich...
...maar waar hij het eerst aan denkt is wel:
"Een stel lekkere dikke tieten!"
En hij heeft het nog maar net gezegd,
of daar krijgt hij zelf een paar lekkere dikke tieten!
Hij schrikt zich rot, want zo was dat niet helemaal bedoeld.
En tot overmaat van ramp roept hij:
"Kut!"
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #61 on: March 24, 2004, 12:31:08 PM »
:-o  :-o das een goeie sharwan  :cool:

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
Anti-stress
« Reply #62 on: March 24, 2004, 12:35:04 PM »
De 8 anti-stress regels:

1.Leef om te rusten.
2.Hou van je bed zoals je van jezelf houdt.
3.Rust overdag goed uit, zodat je 's nachts goed kan slapen.
4.Doe zo weinig mogelijk, of laat het zo nodig iemand anders doen.
5.Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten, en wacht tot het overgaat.
6.Doe vandaag niet wat morgen kan.
7.Als je iemand ziet rusten... help hem dan!
8.Werk is heilig; raak het vooral niet aan!
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
Wielklemmen
« Reply #63 on: March 24, 2004, 12:45:47 PM »
Borden aan de rand van Amsterdam voor duitsers:
Herzlich wielklemmen!
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #64 on: March 24, 2004, 01:24:14 PM »
JANTJE ZIT IN DE KLAS VRAAGT DE JUF WIE VAN DE OUDERS DRINGT ER S MORGENS KOFFIE DE HELFT VAN DE KLAS STEEKT ZIJN  VINGER OP VRAAGT DE JUF WIE VAN DE OUDERS DRINGT ER S MIDDAGS KOFFIE DE ANDERE HELFT STEEKT ZIJN VINGER OP BEHALFE JANTJE VRAAGT DE JUF WANEER DRINKEN JOU OUDERS KOFFIE DAN S AVONDS ZEGT JANTJE ZGT DE JUF HOE WEET JE DAT DAN SLAAP JE TOCH AL NEE ZEGT JANTJE WANT ALS IK LANGS HUN DEUR LOOP HOOR IK DOUWE EGBERT DOUWE EGBERT.

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #65 on: March 24, 2004, 01:26:25 PM »
Er lopen twee boksers van de kleedkamer naar de ring. Zegt de ene bokser tegen de andere: wat is die ring ver zeg ik ben nu al moe. zegt de andere bokser: Geeft niet straks word je toch gedragen.

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #66 on: March 25, 2004, 12:03:47 PM »
In het oerwoud lopen twee kannibalen. Ze komen aan bij een hangbrug, die er wat gevaarlijk uitziet. De ene kanibaal, een man, zegt heel galant tegen zijn vrouwelijke gezel: "Mag ik u een arm aanbieden?" "Dank u, ik heb al gegeten.

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #67 on: March 25, 2004, 12:05:47 PM »
komt meneer van zalk bij de docter met vreeselijke buikpijn.
nou goed, drankje mee en hij ging naar huis.
volgende dag komt meneer van zalk weer naar het ziekenhuis en dit keer moet de man met spoed geopereerd worden...... toen de man wakker werd  stond de dokter aan zijn bed en zegt:''meneer van zalk, er kwamen 8 theelepeltjes uit uw maag, weet u hoe dat komt?'' waarop meneer van Zalk antwoord:'' ja! dat heeft u me zelf voor geschreven! 8 theelepeltjes per dag!

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #68 on: March 25, 2004, 12:07:51 PM »
Er rijdt een postkoets door de woestrijn met enkele passagiers, waaronder een oma en haar kleindochter.Plotseling springt er een struikrover uit de bosjes en roept je geld of je leven! En iedereen uitstappen en een beetje vlot ja ! Ze stappen allemaal uit. Hij gooit zijn hoed op de grond en zegt; iedereen z'n geld en juwelen in de hoed gooien! Toch niet mijn oma , vraagt de kleindochter. OOk je oma zegt de rover.Ze doen allemaal hun geld en juwelen in de hoed. Nu allemaal uitkleden zegt de rover.Toch niet mijn oma, vraagt de kleindochter? OOK je oma ,zegt de rover.Ze kleden zich allemaal uit en staan te bibberen van angst.Zo nu ga ik jullie allemaal n**ken ,zegt de rover.Toch niet  mijn oma ,zegt de kleindochter. OOK IK zegt OMA.

heb even een woordje aangepast Pearlpeter

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #69 on: March 25, 2004, 12:09:12 PM »
Er loopt een dom blondje een café binnen en zegt 18 bier.
Vraagt de man achter de bar waarom 18 bier???
Zegt het dom blondje buiten staat een bord met de tekst: niet onder de 18

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #70 on: March 25, 2004, 12:10:53 PM »
Jantje heeft van zijn opa een nieuw zakhorloge gekregen. Maar na een week doet ie het niet meer. Dus jantje schrooeft het horloge open en er valt een dode vlieg uit. O zegt jantje ik zie het al de machinist is dood!!!

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #71 on: March 25, 2004, 12:15:44 PM »
wetenschappers hebben berekend dat 95% van de vrouwen op enig moment in hun leven een inteligent dan bevat. helaas spuugt het merendeel het weer uit

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #72 on: March 25, 2004, 12:17:47 PM »
een dom blondje krijgt 8 maanden na haar auto ongeluk een baby vraagt haar man hoe kan dat we hebben het al 2jaar niet meer gedaan.
zegt die vrouw lul denk na het is 8 maanden terug dat ik een ongeluk heb gehad en weet je nog tijdens het ongeluk heb ik toch een wiples gehad

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #73 on: March 27, 2004, 10:25:15 AM »
Er zitten twee mannen een beetje aangeschoten aan een bar bier te drinken. Zegt die ene man tegen die andere: "Weet je, dit is een toverbiertje. Als ik hier een slok van neem, spring ik van een flat, vlieg er een rondje omheen en land weer veilig op de grond!" "Ah man, je bent hardstikke dronken." antwoord de andere man. "Nee hoor! Het is echt waar!". De man neemt een slokje van het bier, springt van een flatgebouw af, vliegt er een rondje omheen en land weer veilig op de grond. De andere man ziet dat en denk:" Dat wil ik ook wel!" Dus hij neemt een slokje vanm het bier, springt van een flatgebouw af, aaaahhhhhhhhh.....boem. Doodgevallen. Komt die eerst man weer het cafe binnen, zegt de barkeeper: "wat ben jij een lul als je dronken bent, superman!"

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #74 on: March 27, 2004, 10:27:19 AM »
Een kleine jongen, die vreselijk verkouden is, zit in de trein naast een nette dame, die er niet van gediend is dat het jongentje voordurend zijn neus ophaalt.
'heb jij geen zakdoek?' vraagt ze uiteidelijk.
'Jawel mevrouw ,'zegt het jongetje . 'Maar die mag ik niet uitlenen van mijn moeder.'

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Fun Chat  |  moppen trommel
 

gfxgfx
gfx gfx