gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+ Pur E2 - 7.4 (update) 28-03-2024
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 09:37:35 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Fun Chat  |  moppen trommel
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: moppen trommel  (Read 585839 times)

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #45 on: March 23, 2004, 04:55:45 PM »
Wat krijg je als je een pitbull met een St. Bernhardshond kruist???


Een hond die je eerst verscheurt en je vervolgens komt redden.

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #46 on: March 23, 2004, 04:57:32 PM »
In het bos bij het kasteel van koning Willem was een grote draak alles aan het vernielen. Op een dag komt een ridder die de draak wil verslaan. Hij komt bij de poortwachter en zegt: ik wil de koning spreken. Waarop de poortwachter zegt: maar wie ben jij eigenlijk? Waarop de ridder zegt: de grote groene ridder op het grote groene paard, ja de grote groene ridder op het grote groene paard. Poortwachter: oh de grote groen ridder op het grote groene paard. Helaas weet ik niet waar de koning is, probeer het maar eens bij het 3e dienstmeisje van de koning. De ridder loopt naar het 3e dienstmeisje van de koning en zegt: weet jij waar de koning is? Waarop het 3e dienstmeisje van de koning vraagt: maar wie ben jij eigenlijk? De grote groene ridder op het grote groene paard, ja de grote groene ridder op het grote groen paard. Oh de grote groene ridder op het grote groene paard. Helaas weet ik niet waar de koning is, probeer het maar eens bij de 2e kok van de koning. De ridder loopt naar de 2e kok van de koning en zegt: ik wil de koning spreken. Waarop die zegt: maar wie ben jij eigenlijk? De grote groene ridder op het grote groen paard, ja de grote groene ridder op het grote groene paard. Oh de grote groene ridder op het grote groene paard. De koning is in zijn slaapkamer op de 2e verdieping zegt de 2e kok van de koning. De ridder loopt naar de koning en zegt: hallo koning, ik wil de grote draak  uit het bos verslaan, maar daar moet wel iets tegenover staan.
Maar wie ben jij eigenlijk, vroeg de koning. De grote groene ridder op het grote groene paard, ja de grote groene ridder op het grote groene paard. Oh de grote groene ridder op het grote groene paard. Oké zegt de koning, als jij de grote draak uit het bos verslaat mag je met mijn dochter trouwen. De ridder neemt het aanbod aan en gaat het bos in. Na een half uur lopen ziet hij de draak en met veel moeite verslaat hij hem. Hij gaat weer terug naar het kasteel om zijn beloning op te halen. Hij komt bij de poortwachter en zegt: ik wil de koning spreken. Waarop de poortwachter zegt: maar wie ben jij eigenlijk? Waarop de ridder zegt: de grote groene ridder op het grote groene paard, ja de grote groene ridder op het grote groene paard. Poortwachter: oh de grote groen ridder op het grote groene paard. Helaas weet ik niet waar de koning is, probeer het maar eens bij het 3e dienstmeisje van de koning. De ridder loopt naar het 3e dienstmeisje van de koning en zegt: weet jij waar de koning is? Waarop het 3e dienstmeisje van de koning vraagt: maar wie ben jij eigenlijk? De grote groene ridder op het grote groene paard, ja de grote groene ridder op het grote groen paard. Oh de grote groene ridder op het grote groene paard. Helaas weet ik niet waar de koning is, probeer het maar eens bij de 2e kok van de koning. De ridder loopt naar de 2e kok van de koning en zegt: ik wil de koning spreken. Waarop die zegt: maar wie ben jij eigenlijk? De grote groene ridder op het grote groen paard, ja de grote groene ridder op het grote groene paard. Oh de grote groene ridder op het grote groene paard. De koning is in zijn slaapkamer op de 2e verdieping zegt de 2e kok van de koning. De ridder loopt naar de koning en zegt ik kom mijn beloning ophalen. En wat denk je wat de koning zegt?

Ik heb geen dochter!!!

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
moppen trommel
« Reply #47 on: March 23, 2004, 05:11:28 PM »
:)
@SatellietOPC
Je bent een echte aanwinst hier Thanks  :)

 :lol:
  Groetjes van Jef

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #48 on: March 23, 2004, 08:20:49 PM »
Dank je Jef  :cool:

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #49 on: March 23, 2004, 08:21:56 PM »
er zit een man aan de bar.komt een vrouw binnen lopen,en zegt tegen die man: ''is die jas van varkensleer".zegt de man ja hoe weet je dat.vrouw:kop zit er nog aan.

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #50 on: March 23, 2004, 08:22:33 PM »
wat zegt een surinaamse kikker? Kwakman

Natrium

  • Guest
moppen trommel
« Reply #51 on: March 23, 2004, 09:05:55 PM »
Na opgravingen in de russische bodem tot een diepte van 100 meter hebben russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo,n 1000 jaar.De russen hebben hieruit de conclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koper netwerk.

Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter, resten van glasvezel aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo,n 2000 oud te zijn waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal glasvezel netwerk in hun bezit hadden. En dat zo,n 1000 jaar voor de russen...

Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd:
" Na opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 5000 meter,hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden."
De Belgen concluderen hieruit dat zo,n 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds in het bezit waren van een draadloos netwerk.


 :-x

Offline pearlpeter

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2760
  • Country: nl
  • Dreambox Veteraan
moppen trommel
« Reply #52 on: March 23, 2004, 09:40:18 PM »
die is gaaaaf nico :)  :)  :)  :)  :cool:  :cool:
Groetjes Peter

Natrium

  • Guest
moppen trommel
« Reply #53 on: March 23, 2004, 09:43:52 PM »
Vond dat de Nederlanders nu wel weer genoeg gepest waren  :-o

 :cool:

Offline pearlpeter

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2760
  • Country: nl
  • Dreambox Veteraan
moppen trommel
« Reply #54 on: March 23, 2004, 11:07:45 PM »
Zo zat ik afgelopen weekend aan de tap van van een bar, goed in de olie en gelukkig, een beetje te brabbelen met de kastelein.
Komt er naast mij een vrouwtje zitten die mij zo'n 10 minuten zit aan te kijken en aan te horen.
ze tikt me op de schouder, dus ik schrik wakker en ze zegt tegen mij,
"godsamme wat ben jij lelijk als je besopen bent zeg"
dus ik andwoord terug "nou bij mij is het morgen weer over hoor".
heb er de rest van de avond geen last meer van gehad.
Groetjes Peter

freak

  • Guest
moppen trommel
« Reply #55 on: March 24, 2004, 12:52:07 AM »
een nederlander en een japanner zitten aan de bar.
op gegeven moment vraagt die nederlander aan die japanner ken jij ook van die gevechts kunsten??
tuurlijk zegt de japanner.
waarop de nederlander vraagt,kun je mij dat es voor doen?
de japanner geeft de nederlander een beste knal,waarop hij een kwartier plat ligt.
langzaam komt ie weer bij,en vraagt wat was dat??
de japanner antwoord:dat was judo!
zegt de nederlander ken je nog meer?
en weer krijgt ie een knal,nu ligt ie echter een half uur plat.
en weer komt ie langzaam weer bij,en vraagt wat was dat?
de japanner antwoord :dat was karate.
maar zegt de japanner,ik heb je nu al 2x een klap gegeven ,nu is het jou beurt.
oke zegt de nederlander,ik ben er zo weer.
even later komt hij terug en geeft die japanner een beste knal.
deze ligt echter 3 dagen plat.
langzaam komt de japanner weer bij en vraagt wat was dat?
waarop de nederlander zegt:dat was ook japans.
dat was de krik van m,n toyota.

grtz freak.

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #56 on: March 24, 2004, 10:20:09 AM »
Het echtpaar Van Deutekom wil een bioscoopje pakken. Mevrouw is een uur voor de spiegel bezig zich opmaken. Plotseling roept ze: "Henk, is het niet wonderbaarlijk hoe een goede make-up een vrouw kan verjongen?" Waarop hij zegt: "Ja schat, daarom zou ik nu maar stoppen, want de film is verboden voor jeugdigen onder de zestien."

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #57 on: March 24, 2004, 10:23:36 AM »
er wordt ingebroken in een klooster zegt de non tegen de inbreker
bent gij de geest en zoekt gij god zegt de inbreker nee ik ben kees en zoek de pot

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #58 on: March 24, 2004, 10:24:27 AM »
twee koeien zitten in bad zegt de ene:lekker warm bad he zegt de ander:ja,allen ik krijg die zwarte vlekken er niet af

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #59 on: March 24, 2004, 10:26:07 AM »
Staat een muis te liften bij utrecht aan de autoweg komt er een olifant aan lopen en vraagt aan de muis waar moet dat naar toe de muis zegt ik moet naar amsterdam klim maar achter op de muis klimpt op zijn rug en zijn nog geen kilometer verder begint die muis toch te laggen de olifant kijkt op en vraagt waarom lach je zo o niks ga maar door de olifant gaat door zijn ze vlak bij diemen begint die muis weer te lachen de olifant kijkt op en vraagt waarom hij lacht de muis zegt o niks de olifant gaat door vlak voor amsterdam begint de muis weer te lachen de olifant pardoes op de rem zegt tegen de muis eraf de muis trippelt naar beneden de olifant vraagt aan de muis waarom lachte je zoveel de muis zegt tegen de olifant dat zal ik je vertellen ik heb je wel drie keer genaait zonder dat je het in de gaten had.

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Fun Chat  |  moppen trommel
 

gfxgfx
gfx gfx