gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

Updates

Update enigma2-softcams-oscam-all-images_11.686-emu-r798-arm+mips_all.ipk 24/02/2021
Update EMU Pack  enigma2-softcams-oscam-all-images_11.686-emu-r798-arm+mips_all.deb 24/02/2021
Dreambox Open HDF image v6.5 (DM 820 / 900 / 920) (Update) - 24/02/2021
Dreambox openatv 6.4 (Update) - 23/02/2021
Dreambox openatv 6.4 & 6.5 (DM 900 & 920) (Update) - 23/02/2021  &  Vu+ Pli image 7.3 (Update) - 23/02/2021
Vu+ Pli image 8.0 (Update) - 22/02/2021  &  Dreambox Satlodge 2.1 (DM dreamboxone) (Update) - 22/02/2021
Dreambox Satlodge 1.3 (DM dreamtwo) (Update) - 21/02/2021  &  Dreambox Satlodge 3.0 (DM 920) (Update) - 21/02/2021

* Support our website - make a small donation
Donation also possible by bank transfer / Donatie ook mogelijk via bank overschrijving Click here

gfx gfx
gfx
82934 Posts in 13490 Topics by 59145 Members - Latest Member: lyzard80 February 25, 2021, 02:23:32 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | luxsat tv guide | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Joyne  |  Joyne stilaan in de startblokken
gfx
gfxgfx

Author Topic: Joyne stilaan in de startblokken  (Read 10037 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline sattaz

• Super Member
  • : 00
Re: Joyne stilaan in de startblokken
« Reply #45 on: August 21, 2017, 05:56:17 PM »
Het is al een heel tijdje stil met het posten van ervaringen op forums.
Niet alleen op dit maar ook op diverse satellietforums is al bijna een week
niets gemeld over ervaringen met satellietprovider Joyne.

Ik heb trouwens op alle forums eigenlijk maar 1 poster gezien
die zegt dat hij een abonnement op Joyne heeft.
En diens laatste summiere ervaring heeft hij ongeveer 2 weken geleden gepost.
Dat was geloof ik een ontvangstrapport in Nederland bij goed weer.
Niet echt iets waar je wat aan hebt zeker niet nu er op 11 augustus jl.
wat aan de uitzendfrequenties van de transponders van Joyne is gedaan.

Op 4 augustus jl. zei een van de oprichters van Joyne dat (vanaf 4 augustus gerekend)
er volgende week ten behoeve van Joyne uitgebreide testen zouden worden gedaan
in Spanje en het zuiden van Portugal.
Daar heb ik echter tot nu toe niets meer van mogen vernemen.
Deze testen ben ik nog niet tegengekomen.
Is er iemand die hier misschien meer van weet?

Ik heb geen idee hoeveel abonnementhouders er nu zijn maar het kan volgens mij
niet om grote aantallen gaan want dan was er toch iets meer over geschreven.
Reclame wordt door Joyne ook niet echt gemaakt.
CanalDigitaal heeft nu een concurrent en concurrentie is in het algemeen goed voor de klant.

Blijft de vraag hoeveel nieuwe abonnees en hoeveel overstappers van CanalDigitaal er komen.
Voor beide groepen geldt dat er toch een (pittige) investering van enkele honderden Euro's gemaakt dient te worden.

Met vriendelijke groeten ;)

sattaz
Disclaimer: Tips en dergelijke zijn voor eigen rekening en risico!!! Hiermee oneens? Zie er dan van af! Einde disclaimer.

1 + 26 = AZBox HD

Bij vlagen ben ik geniaal, maar het is altijd windstil  :icon_wink:

Offline sattaz

• Super Member
« Reply #46 on: August 21, 2017, 06:53:43 PM »
Er zouden toch al een aantal (positieve) ervaringen moeten zijn als we afgaan
wat een van de oprichters van Joyne op 4 augustus jl. schreef:
"Er zijn al tevreden klanten weg waar we Joyne in beide merken
 geprogrammeerd hebben voor 65cm Eiss en een paar automaten.
Ik ben vergeten naar hun naam te vragen anders had Joyne die op de website kunnen zetten. :-)
Natuurlijk is dat in nederland maar John (van Gogh) gaat volgende week rijden naar Portugal
met diverse schotels en ontvangers en gaat onderweg een volledige raportage maken."

Tot nu toe heb ik nog niets vernomen van die tevreden klanten.
Evenmin heb ik ergens iets gelezen van de reportage van John.
Is er misschien iemand die hier iets meer van weet?

sattaz
Disclaimer: Tips en dergelijke zijn voor eigen rekening en risico!!! Hiermee oneens? Zie er dan van af! Einde disclaimer.

1 + 26 = AZBox HD

Offline LuxSat

• Administrator
  • Platina Member
  • *
  • : be
    • LuxSat Satellite
« Reply #47 on: August 21, 2017, 09:31:13 PM »
Ik zie er echt niet veel van komen en ben benieuwd hoe het Joyne verhaal verder gaat  :P
  Groetjes van Jef

Online mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • : be
« Reply #48 on: August 22, 2017, 09:14:05 AM »
ik heb zo'n vermoeden hoe dit gaat aflopen
ik begrijp die kerels niet, ze starten een provider op en vervolgens communiceren ze niet.
ik heb na mijn inschrijving op hun site 2 e-mails gekregen, in de eerste stond dat ze snel van start zouden gaan en me op de hoogte gingen houden.
4 maand later nog een email met hun prijzen.
zo werkt dat niet, als er 1 op 10.000 weet heeft van hun bestaan dan zal het veel zijn
Men had op zijn minst een TV commercial moeten lanceren of een Google banner.

The key to happiness
Stay away from idiots

Offline sattaz

• Super Member
« Reply #49 on: August 25, 2017, 12:43:05 PM »
Vandaag bij Joyne enige tijd geen signaal en daarna storingen.
Voor de goede orde (en duidelijkheid) hieronder een chronologisch overzicht van hetgeen
ik vandaag heb waargenomen inzake geen signaal en storingen op Joyne transponder 12072 V.

Vandaag, 25-08-2017, bemerkte ik bij het inschakelen van mijn satellietontvanger
om 10:15 uur dat er geen signaal was op Joyne transponder 12072 V op 9 Oost.
Omstreeks 10:45 uur kwam het signaal weer terug, eerst zwak en daarna langzaam oplopend
totdat het omstreeks 11:00 uur weer de normale sterkte van de afgelopen tijd bereikt had.
Daarbij bemerkte ik het regelmatig optreden van artefacten/blokjes in beeld.

Op de site van Joyne en ook elders op Internet, zoals bij forums,
zie ik geen meldingen van storingen en/of werkzaamheden.
Vandaar dat ik aan Joyne via hun emailadres heb gevraagd wat er thans
aan de hand is, met name hoe het komt dat er nu artefacten/blokjes in het beeld zijn?

sattaz

1 + 26 = AZBox HD

Offline Kanus

• Platina Member
  • *
  • : nl
« Reply #50 on: August 27, 2017, 12:17:02 AM »

Vandaar dat ik aan Joyne via hun emailadres heb gevraagd wat er thans
aan de hand is, met name hoe het komt dat er nu artefacten/blokjes in het beeld zijn?

Op hun site staat te lezen dat je dan bij dat soort problemen contact op moet nemen met "de Joyne dealer" bij jou in de buurt. haha

Die "plaatselijke Joyne dealer" zal dan hoogstwaarschijnlijk jou zo snel mogelijk weer van beeld voorzien.
Die man heeft er immers veel kennis van en altijd een schroevendraaier bij de hand mocht dat nodig zijn.

hahaha...p.s. dit is natuurlijk allemaal een beetje sarcastisch bedoeld naar Joyne toe, en ik zeg het maar even...dus niet naar jou toe op je bericht.

Ik snap btw niet hoe zo'n bedrijf daarmee wegkomt met zo'n afschuifsysteem om zelf geen deskundigen "direct" in te zetten in je bedrijf
waar je een klacht of vraag kan stellen.....of dat je dat rechtstreeks via hun site kan doen met zo'n klachtenmail pagina e.d.
Nee...je moet maar e.o.a. provinciale dealer bellen en hopen dat die thuis is ofzo

haha ik zie het al voor me.....ik bel zo'n dealer op: "Hey ik heb veel last van blokjesbeeld en telkens zwart beeld"
Zegt die man...Tja....euhhhh..Tja....Mmmmmm....euh, ik zal het doorgeven !!!  <banaan>

Offline sattaz

• Super Member
« Reply #51 on: August 27, 2017, 05:49:39 PM »
Uitval van de upload is kennelijk de oorzaak is geweest van de door mij gemelde storing
op 25-08-2017 in het signaal van Joyne transponder 12072 V.

In een ander satellietforum schrijft een van de oprichters van Joyne namelijk
"Er is 2 keer een korte onderbreking geweest door zware onweersbui boven ramboullet."
Hierbij refereert hij trouwens op geen enkele wijze aan de door mij gemelde storing.

Op een mail van mij aan Joyne over de oorzaak van de storing heb ik tot nu toe nog geen reactie mogen ontvangen...

sattaz

1 + 26 = AZBox HD

Offline sattaz

• Super Member
« Reply #52 on: August 28, 2017, 01:32:25 PM »
Ik snap btw niet hoe zo'n bedrijf daarmee wegkomt met zo'n afschuifsysteem om zelf geen deskundigen "direct" in te zetten in je bedrijf
waar je een klacht of vraag kan stellen.....of dat je dat rechtstreeks via hun site kan doen met zo'n klachtenmail pagina e.d.
Nee...je moet maar e.o.a. provinciale dealer bellen en hopen dat die thuis is ofzo

@Kanus,

Haha, ja inderdaad hopen dat die thuis is of zo...
Op 25 augustus jl. was beelduitval bij Joyne en zie wat er op de website van een Joyne dealer staat:
"Onze satellietshop is m.i.v. 21 tot 28 augustus wegens vakantie gesloten, en telefonisch niet bereikbaar.
Stuur een mailtje, ik probeer zo snel mogelijk te antwoorden.
Werkzaamheden alleen op afspraak!
Door de enorme drukte kan ik niet meer alle telefoontjes oppakken. S.v.p. alleen bellen voor afspraken.
Voor vragen over de situatie van Astra 3, Joyne en mogelijkheden voor uw schotelsysteem s.v.p. per e-mail.
P.s. vergeet niet het schotelmerk, het type maar dit ook van de satellietontvanger te vermelden.
Of als dat niet bekend is, maak foto’s van de installatie en mail die aan ons.
Ik probeer zo snel mogelijk te antwoorden."

1 + 26 = AZBox HD

Offline Kanus

• Platina Member
  • *
  • : nl
« Reply #53 on: August 28, 2017, 07:11:23 PM »

Op 25 augustus jl. was beelduitval bij Joyne en zie wat er op de website van een Joyne dealer staat:

Ja dat krijg je dus......het begint al op de site van Joyne.
Je wil contact bij een probleem, dus klik je onderaan op hun site op: Contact.
Dan staat er dit:
"Wij geloven in goede service en om u optimaal te kunnen ondersteunen is JOYNE alleen te koop via JOYNE partners"

Wauw wat een goede service hahaha....dus bel je de provinciale dealer maar he.

En uit jou citaat van die dealer lees je dan dit:
Door de enorme drukte kan ik niet meer alle telefoontjes oppakken. S.v.p. alleen bellen voor afspraken.

M.a.w. meneer wil wel graag wat verkopen want daar heeft hij wel tijd voor.
Maar bij een probleem kan je mailen want hij is druk met wat anders....En maar hopen dat hij er dan wat mee doet.

En daar zit je dan met zwart beeld voor weet ik hoeveel dagen lang.....en geloof me maar, die mails gaat hij echt niet lezen
daarvoor kan je dan alsnog dagenlang proberen contact te krijgen met die dealer of met Joyne zelf.
Als dat 1 of 2 mensen zijn zal het nog gaan, maar als er honderden gaan bellen, geven ze niet meer thuis.

Niet elke dealer zal zo zijn, maar die jij hier nu aanhaalt zegt mij al genoeg.

LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Joyne  |  Joyne stilaan in de startblokken

gfxgfx
gfx gfx