gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

Updates

Update enigma2-softcams-oscam-all-images_11.686-emu-r798-arm+mips_all.ipk 24/02/2021
Update EMU Pack  enigma2-softcams-oscam-all-images_11.686-emu-r798-arm+mips_all.deb 24/02/2021
Dreambox Open HDF image v6.5 (DM 820 / 900 / 920) (Update) - 24/02/2021
Dreambox openatv 6.4 (Update) - 23/02/2021
Dreambox openatv 6.4 & 6.5 (DM 900 & 920) (Update) - 23/02/2021  &  Vu+ Pli image 7.3 (Update) - 23/02/2021
Vu+ Pli image 8.0 (Update) - 22/02/2021  &  Dreambox Satlodge 2.1 (DM dreamboxone) (Update) - 22/02/2021
Dreambox Satlodge 1.3 (DM dreamtwo) (Update) - 21/02/2021  &  Dreambox Satlodge 3.0 (DM 920) (Update) - 21/02/2021

* Support our website - make a small donation
Donation also possible by bank transfer / Donatie ook mogelijk via bank overschrijving Click here

gfx gfx
gfx
82934 Posts in 13490 Topics by 59145 Members - Latest Member: lyzard80 February 25, 2021, 02:49:28 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | luxsat tv guide | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Joyne  |  Joyne stilaan in de startblokken
gfx
gfxgfx

Author Topic: Joyne stilaan in de startblokken  (Read 10038 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Cobus R

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • : nl
    • Luxsat
Re: Joyne stilaan in de startblokken
« Reply #15 on: July 12, 2017, 11:32:26 PM »
En al die vakantie gangers die hebben alleen maar een voordeel daar deze sat vele malen beter te ontvangen is als die 23 van CD.
Groeten Cobus R

KLIK HIER

Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) (8 tuners in 1)
MaXytec Multibox (Fallback tuner)

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • : be
« Reply #16 on: July 14, 2017, 08:50:13 AM »
Meanwhile in Belgium and the Netherlands

The key to happiness
Stay away from idiots

Offline Kidje

• V.I.P Member
« Reply #17 on: July 21, 2017, 01:08:39 PM »
Via 11747 H 27500 FEC 5/6 zijn begonnen :
NPO1,2 en 3
RTL 4,5,7,8, Z
SBS 6, NET 5, Veronica, SBS 9.
Zenders in HD.
Comedy central en Spike 24.
Zenders in SD.

Azbox Premium HD ( Open RSI ) 19.2-23.5
Max Digital XP 1000 (  Open Pli ) 19.2-23.5
Mutant HD 4K ( Open Pli 7.1 ) Wavefrontier 42,28.2,23.5,19.2,16,13,10/9,7,4.8 en 0.8W
VU+ Ultimo 4K ( Open Pli 6.2  ) 1 FCB Dual tuner, 1 single DVB S 2 tuner
Triax 110 cm draaibaar en Wavefrontier

Offline Kanus

• Platina Member
  • *
« Reply #18 on: July 21, 2017, 04:35:37 PM »

NPO1,2 en 3
RTL 4,5,7,8, Z
SBS 6, NET 5, Veronica, SBS 9.
Zenders in HD.

Kan het niet ontvangen, dus ook niet testen.

Maar ik was eens benieuwd wat die bit rate waardes onderling zijn van de HD zenders bij CD en Joyne.

Men kan dan b.v. bij CD een klein stukje van e.o.a. programma op RTL 7 HD opnemen van 1 of 2 minuten en METEEN daarna ook dat programma op RTL 7 HD bij Joyne.
Zo kan je later uit de .ts file van deze opnames de info aflezen en naast elkaar leggen.

Men kan dan in die info later zien:
De Overall bit rate: .....Kbps
en de Video bit rate: ....Kbps

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
« Reply #19 on: July 21, 2017, 04:58:27 PM »
Dat is nog wat te vroeg om te gaan vergelijken, pas als de transponder volledig gevuld is kan men dat, maar slechter dan CD kan niet.

The key to happiness
Stay away from idiots

Offline Kidje

• V.I.P Member
« Reply #20 on: July 21, 2017, 05:18:44 PM »
Op 12072V 27500 FEC 5/6 nu
Joyne test
Nashville TV
NL Provinciaal 1
NL Provinciaal 2
Schlager TV
TV Oranje
Allen in SD kwaliteit.
Mutant HD 4K ( Open Pli 7.1 ) Wavefrontier 42,28.2,23.5,19.2,16,13,10/9,7,4.8 en 0.8W

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
« Reply #21 on: July 23, 2017, 11:05:42 AM »
De zenderlijst van Joyne is ondertussen bekend gemaakt!
De (test) uitzendingen zijn inmiddels van start gegaan en nog gratis te ontvangen tot 1 Augustus 2017,
Eutelsat op 9 graden Oost.
11747.00 H DVB-S2 8PSK 27500 2/3 (66.6 Mbps)
12073.00 V DVB-S2 8PSK 27500 5/6 (66.6 Mbps)

The key to happiness
Stay away from idiots

Offline jsbenny

• Super Member
« Reply #22 on: July 24, 2017, 11:40:58 PM »
Ik ben de testuitzendingen aan het bekijken ,deze zitten bij mij op 11727 V 27500   ,op mijn Dreambox 8000 komen ze door met 11,5 dB.

Offline cookie monster

• V.I.P Member
  • : 00
« Reply #23 on: July 30, 2017, 12:46:33 PM »
Beeld: nu zo zwart als roet , de EPG is nog wel te zien !!
Gedaan met de FTA-pret , vrees ik !!
C :37party-smiley-019: :37party-smiley-019: kie M :cool: nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
« Reply #24 on: July 30, 2017, 04:27:28 PM »
Rare lui daarginds, men ging FTA tot de CI modules bij de dealer te koop zouden zijn.
Er komt ook geen informatie van hun kant, het lijkt wel dezelfde Club als canal digitaal, alle communicatie gaat via totaal tv en roddels.

The key to happiness
Stay away from idiots

Offline Kidje

• V.I.P Member
« Reply #25 on: August 01, 2017, 04:32:03 PM »
De website is online. Als Belg kan je voorlopig zonder Nederlands bankrekeningnummer en Nederlands adres geen abo nemen.

Offline jsbenny

• Super Member
« Reply #26 on: August 02, 2017, 12:55:53 AM »
IS reeds verkrijgbaar bij Flanders digital ,shop.

Offline Kanus

• Platina Member
  • *
« Reply #27 on: August 02, 2017, 05:05:35 PM »
Ik loop nog niet echt warm voor dat Joyne.....(misschien dat ik er in de toekomst anders na kijk.)

Maar zo'n basis abo kost daar 22 euri en heb je maar een paar zenders.....bij CD heb je voor die 22 euri het Familie pakket. ..dus veel meer zenders.
Bij Joyne heb je ook maar 1 natuurzendertje ( haha) en dat is er ook nog een die volgens mij kwalitatief qua inhoud niet veel voorstelt met die Ned. amateur beelden.
Ja ze hebben dat VOETBAL van FOX.  :-x  Doen ze leuk over maar dat is dus iets wat FOX verplicht dat IEDEREEN aan het voetbal mag meebetalen....ook al hou je er niet van.
Daar zit volgens mij het meeste geld in van die 22 euri.

Maar bij CD zijn ze ook gezwicht voor Fox voetbal...ik denk mede onder druk door de komst van Joyne.
Zal allemaal wel een politiek spelletje zijn...b.v. dat Joyne het WEL in zijn basis abo heeft voor een leuke prijs
en dat Fox daarmee nu een stok heeft om te slaan bij CD die onder druk komt te staan.

Dus ik kreeg vandaag ook een mail waarin CD aankondigt dat het voetbal van Fox vanaf 1 okt. in het Entertain pakket komt...abo gaat 3 euro omhoog.

conclusie ( zoals ik het zie)
1. het is uiteindelijk allemaal even duur: CD - Joyne - Ziggo - KPN - e.d. qua prijs en zenderverhouding allemaal hetzelfde en dus lood om oud ijzer waar je heen gaat.
2. je kan zelf niet meer kiezen welke zenders je wil, want ze drukken alles in 1 - 2 of 3 pakketten
en daarbij heb je bij pakket 1: NIKS, bij pakket 2: vele verplichte zenders die ze jou door de neus drukken, en bij pakket 3: Alles, maar voor veel en veel te veel geld.

Ze weten ook welke zenders populair zijn en die zitten dan juist in het laatste pakket.......hoppa...krijg je het voetbal er ook maar weer bij en gaat het weer duurder worden.
Terug naar een lager pakket is dus geen optie want dan mis je juist de zenders die het kijken nog waard zijn.

En dat dat zo is, is waarschijnlijk ook dat Joyne nog niks bekent maakt over hun PLUS-Basis pakket.
Daar zouden dan weer wat extra zenders zitten ( o.a. meer natuurzendertje ) maar die prijs zal dan ook weer duurder worden.
Laten we eens zeggen b.v. 8 eurootjes duurder......dat is dan 22 + 8 = 30 euri.....hahaha dat kost bij CD het Entertain pakket. :-x

Joyne heeft dan naar mijn inziens een stuk minder zenders maar zijn even duur als CD.
De enige reden waardoor ik dan toch de overstap zou willen maken van CD naar Joyne is de kwaliteit van zenders.
Dus alles in HD en met een hoge bitrate.....iets wat CD de laatste tijd veel aan heeft geknabbeld
met hun zogenaamde nieuwe technieken zie ik toch regelmatig blokjes en storingen in beeld....en veel heeft CD nog in SD.

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
« Reply #28 on: August 02, 2017, 06:48:32 PM »
De toekomst zal het uitwijzen, maar voor natuurzenders ben je volgens mij toch beter af met de nieuwsgroepen (7.5 per maand)
Daar staan honderden zulke (hahum) natuur films online, en daar houd het niet op, software series, enzz...

The key to happiness
Stay away from idiots

Offline Kanus

• Platina Member
  • *
« Reply #29 on: August 02, 2017, 11:20:53 PM »
Ik weet ook wel dat alles tegenwoordig online staat, en de jeugd doet ook al niet anders meer...en wat jij nu in feite zegt is: gooi de TV de deur uit en neem een nieuwsgroep.
Ik ben nog van de oude stempel haha op de bank liggen en zappen maar.....(en zie daarnaast ook wel wat op Inet.)
En dan moeten de zender zo mooi en scherp mogelijk zijn dus op TV.
En om die pr0n gaat het me nog niet eens...ik bedoel dat ook algemeen. Dus dat doen ze nu ook met die voetbal zenders.

Je heb dus geen pakketten meer met onderdelen van wat voor jou als persoon interessant is....dat was eerder nog wel zo.
Bij CD had je vroegen dus...(weet dat niet precies meer dus zie dat als voorbeeld)
* Basis pakket
* Familie pakket
* Film 1 & Sport 1 pakket
* Erotiek pakket
* voetbal/ eredivisie
* Top pakket

Toen kon je dus ( als voorbeeld  :-x ) dus zeggen;
Ik neem een Basis en vul dat aan met erotiek pakket......dan was je b.v. voor 2 tientjes klaar
Of je zei: Ik neem Basis + Film1 + voetbal...dan was je b.v. 35 euri kwijt

En ik weet bijna wel zeker ( want sex sells) dat velen dat ook zo deden...een goedkoop basis abootje met een aanvullend ero pakketje.
Nu gooien ze dus die populaire zenders in een Entertain pakket...m.a.w  wil je pr0n zien dan MOET je het duurste abo nemen.
En dat abo maken ze nu alweer duurder door er VERPLICHT dat voetbal aan toe te voegen.
Je kan dus niks meer kiezen...het word door je strot gedrukt.....en op die manier krijg je er meteen ook een hele lading aan PRUTS zenders bij waar niemand
naar kijkt, maar wat hun veel geld oplevert.

En ik dacht dat dat Joyne het nu anders zou doen, maar als je het goed leest wat het aanbod is en welke prijs je ervoor gaat betalen
is het gewoon weer precies hetzelfde verhaal als bij CD......en Ziggo en KPN en de rest.
Qua geld ben je daar dus nog duurder uit gezien de weinige zenders die je daar hebt. ( vergeleken met die 22 euri van Familie pakket bij CD)
En bij Joyne heeft dus dat FOX met z'n voetbal ook al meteen zijn positie bepaald. dat het daar min of meer in de Basis abo zit.
Als ik NIET van voetbal zou houden en kon dat daar UITVINKEN, dan pas is er concurrentie  waar ik wat aan had.
Dan koste alleen die Ned. P.O & C.O. zenders me b.v. maar 6 euro.  :-x  De mensen die voetbal willen zien betalen dan wel die 22 euri.
Nee zelfs nog meer...want daar is het FOX om te doen, dat we met z'n allen betalen zodat de abo prijs omlaag kan en mensen het voetbal kunnen blijven kijken.
Want die voetballers met hun uitzendrechten willen ook steeds meer en meer geld.
Dat is ook bijna niet meer te betalen en veel voetballiefhebbers moeten daardoor ook gedwongen hun abo opzeggen.
Dus is er verzonnen om dat met met z'n allen gaan betalen om die kosten te drukken.

Het maakt dus niet meer uit bij welke provider je bent, want die hebben de macht al niet meer. Het zijn de zenders en zendergroepen die bepalen.
Ze doen nog met hun zogenaamde pakket keuze dat je zelf kan samenstellen, maar dat is lulkoek.
Of je ziet met een simpel basis pakket dus ook HE-LE-MAAL niks meer waar je wat aan hebt, of je betaald je krom....en dan is het nog vaak niks hahaha

LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Joyne  |  Joyne stilaan in de startblokken

gfxgfx
gfx gfx