gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 09:48:09 AM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Tv Vlaanderen  |  Prijs aanpassing abbo basic light omwille van live tv
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Prijs aanpassing abbo basic light omwille van live tv  (Read 3786 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline ruudeTopic starter

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 146
  • Country: 00
Prijs aanpassing abbo basic light omwille van live tv
« on: February 24, 2017, 07:16:14 AM »
Vandaag een mail gehad van tv vlaanderen i.v.m.live tv app.

"Bij TV VLAANDEREN zoeken we altijd naar nieuwe mogelijkheden om jong en oud te plezieren. Om zoveel entertainment te kunnen blijven garanderen, passen we onze tariefstructuur van jouw abonnement Basic Light aan van €12,90/maand naar €14,90/maand "

Blijkt dat de app niet te krijgen is voor een windows mobiel en ik dus 15% extra moet ophoesten voor niks .
EINDE TV-VLAANDEREN komt dichter en dichter  <achter>



DM800 HD openPLI
Tv vlaanderen kaart basic light

Online mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Prijs aanpassing abbo basic light omwille van live tv
« Reply #1 on: February 24, 2017, 09:48:57 AM »
Dankzij TV VLAANDEREN Live TV kijk je overal waar en wanneer je maar wilt naar jouw favoriete tv-programma’s. Op de bus, op de trein, in de tuin, in je bed, op het toilet,… Echt overal!
Zoveel kijkplezier, geen seconde te verliezen dus! Daarom voegen we Live TV integraal toe aan je huidig abonnement vanaf 1 april 2017. Je hoeft het enkel nog te activeren na deze datum.

Het stond in de sterren geschreven dat ze “Live TV online” zouden integreren in ons abonnement en  er ons voor laten betalen. 
Ze moeten daar niet afkomen dat het gratis is, dat aanbod via internet wordt door ons allemaal gedragen, ondanks dat de meesten hier geen gebruik van kunnen maken of het gebruiken.
Ook weer geen melding in hun mail, dat men kosteloos kan opzeggen, terwijl dit al jaren wettelijk verplicht is, bij een verhoging van de prijzen of een aanpassing van het aanbod.
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline tokkio

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 260
  • Country: be
Re: Prijs aanpassing abbo basic light omwille van live tv
« Reply #2 on: February 24, 2017, 04:49:40 PM »
Ook weer geen melding in hun mail, dat men kosteloos kan opzeggen, terwijl dit al jaren wettelijk verplicht is, bij een verhoging van de prijzen of een aanpassing van het aanbod.

Wij hebben een brief van TVVL gekregen en helemaal onderaan staat in kleine letters dat we  binnen 1 maand kosteloos kunnen opzeggen,maar het is een feit dat ze ons iets opdringen wat niet gevraagd is,wij zien via TV VL naar de TV via satelliet en wij vragen dat niet om via internet  naar TV te kijken,men moet al beschikken over een "tablet" "iphone " of (Snelle) PC ,wat is de volgende stap , dat ze ons verplichten om bij hun internet te nemen?
Het is slikken of stikken :P dus is het nu 2€ meer per maand :P :P

Offline philippe

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 151
Re: Prijs aanpassing abbo basic light omwille van live tv
« Reply #3 on: February 24, 2017, 11:36:57 PM »
beste,
de rijken worden rijker,en de armen armer!!!! de rijken gaan vooruit en de armen achteruit!!!
de geschiedenis herhaald zich!!!!

Offline ruudeTopic starter

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 146
  • Country: 00
Re: Prijs aanpassing abbo basic light omwille van live tv
« Reply #4 on: February 25, 2017, 05:27:39 PM »
Vandaag terug bericht gehad van TV Vlaanderen :

De brief/e-mail die u heeft ontvangen van TV VLAANDEREN gaat over de algemene prijsstijging op het abonnement Basic light.
Naast deze prijsstijging heeft u ook de mogelijkheid om gratis Live tv te activeren.

Live tv heeft er dus niks mee te maken maar het abbo gaat dus van 12,90€ naar 14,90 €
Is zomaar ff 15% duurder van het ene jaar op het ander  <nono>
 <Jammer>
DM800 HD openPLI
Tv vlaanderen kaart basic light

Offline satfinder

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 657
  • Country: be
Re: Prijs aanpassing abbo basic light omwille van live tv
« Reply #5 on: March 02, 2017, 04:25:47 PM »
  op 23.02.17  had ik ook z,n  :cool: brief gekregen  met het opslaan van mijn abbo die ik heb ; basic.na een mailtje en een telefoon gesprek dat ik door die prijsstijging terug naar basic light wilde ,heeft TV VLAANDEREN alles correct aangepast zonder enige problemen, dat mag ook eens gezegd worden  als het goed gaat. ze hebben zelfs en correctie aangepast aan de prijs  zodat ik op een maand voor dat mijn contract verloopt ,nog 57,50 euro terug krijg. dus goed he  :cool: :drink: 

groeten satfinder
technomate 5402HD schotel 88cm motor technomate.LNB samsung .

LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Tv Vlaanderen  |  Prijs aanpassing abbo basic light omwille van live tv
 

gfxgfx
gfx gfx