gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 10:04:36 AM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Tv Vlaanderen  |  All in one
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: All in one  (Read 3924 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline yasTopic starter

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 482
  • Country: be
All in one
« on: February 15, 2016, 06:55:56 PM »
 Heeft er iemand ervaring met internet via tv Vlaanderen ? Proximus begint toch wel duur te worden voor internet+ vaste telefoon.

Gr Yves
MVG  Yas  force serie 5  Xcam, Matrix Reloaded cas2+add-on

Offline Kidje

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 204
  • Country: be
Re: All in one
« Reply #1 on: February 16, 2016, 04:42:27 PM »
Ga naar Scarlet. Is goedkoper en is eigenlijk gewoon Proximus in een uitgeklede versie.
Azbox Premium HD ( Open RSI ) 19.2-23.5
Max Digital XP 1000 (  Open Pli ) 19.2-23.5
Mutant HD 4K ( Open Pli 7.1 ) Wavefrontier 42,28.2,23.5,19.2,16,13,10/9,7,4.8 en 0.8W
VU+ Ultimo 4K ( Open Pli 8.1  ) 1 FCB Dual tuner, 1 single DVB S 2 tuner
Triax 110 cm draaibaar en Wavefrontier

jowantje

  • Guest
Re: All in one
« Reply #2 on: February 29, 2016, 10:31:03 AM »
Hallo Yves,

Het all in one pakket van TVV kan interessant zijn voor wie met zijn Proximus (ex Belgacom) lijn niet ver van een centrale woont, zo niet zal zijn internet downloadsnelheid zodanig laag liggen dat voor hetgeen we tegenwoordig verlangen absoluut onvoldoende is!
Ik heb na veel miserie met Belgacom en vele onnodige interventies en loze beloftes ons abonnement met Belgacom stopgezet doordat de maximum downloadsnelheid in de beste gevallen slechts 2,3 Mbps bedroeg. Ben overgestapt naar Telenet en betaal nu voor een lagere prijs een correct werkend internet met een downloadsnelheid tussen de 25 en 28 Mbps.
Aangezien TVV, internet aanbied via dezelfde aftandse leidingen van Proximus (ex Belgacom) kunnen zij mij ook geen betere snelheid aanbieden. Wie evenwel niet op de boerenbuiten zoals ik met slechts 5 huizen in een straat van 3 km. woont en waar Proximus reeds nieuwe bekabeling heeft gelegd zal dit prima werken!
Zolang TV Vlaanderen zijn internet via het netwerk van Proximus zal verdelen kunnen zij u geen normale verbinding garanderen want alles hangt af van de ligging van uw woning t.o.v. de afstand van de centrale en de soort kabel die in uw straat aanwezig is (Adsl-Vdsl)
Met vriendelijke groeten,
Jowantje
De snelheid van ADSL/VDSL-, kabel- of glasvezelinternet
Een belangrijke factor in de daadwerkelijke snelheid bij een ADSL of VDSL abonnement is de afstand tot de wijkcentrale. Dit is maximaal 7 kilometer en vanaf 2 kilometer begint de snelheid en de kwaliteit van het signaal aanzienlijk af te nemen. Andere internetvormen als kabel en glasvezel hebben in de praktijk minder last van fysieke limieten met betrekking tot het netwerk. Gesteld kan worden dat de algehele techniek van glasvezel voldoet aan de meest moderne standaarden, waardoor glasvezel -op papier- de meeste mogelijkheden voor supersnel internet lijkt te bieden in verdere toekomst.

Online mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: All in one
« Reply #3 on: February 29, 2016, 11:09:53 AM »
Elke internet provider zal u op papier een goede werking en of snelheid beloven.
Echter een stabiele en goede werkende verbinding is nog wat anders, niet te vergeten er moet een degelijke service zijn bij problemen.
Gezien de bar slechte reputatie van TV Vlaanderen zou dit toch de laatste aanbieder zijn waar ik mijn internet zou van afnemen.
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline frododehobbit

  • Super Member
  • ***
  • Posts: 86
Re: All in one
« Reply #4 on: March 06, 2016, 09:14:15 AM »
Om klant te worden moet je zo maar eventjes 248 € ophoesten aan opstartkosten. Via de website volgende berekening:

 Jouw prijsoverzicht:
All-in-One Basic Light
Televisie: Basic Light
Internet & Bellen
Totaal
€ 46,95
Extra’s per maand
Tweede aansluiting
€ 2,50
Startpakket Huur voor hdtv
€ 3,95
Startpakket Huur voor hdtv met recorder
€ 7,95
Totaal
€ 14,40
Eerste Aanrekening
Activeringsvergoeding Digitale tv
€ 148,05
Tweede aansluiting
€ 49,95
Activeringsvergoeding Internet & Bellen
€ 50
Totaal
€ 248
Totaal
Onmiddellijk te betalen
€ 0
Eerste aanrekening
€ 248
Prijs per maand
€ 61,35

petrol242

  • Guest
Re: All in one
« Reply #5 on: March 06, 2016, 08:47:23 PM »
Gezien de brakke dienstverlening bij TVV, zou ik hier toch oppassen.
Indien je enkel internet + telefonie wil, raad ik je Edpnet aan. Telefonie is wel via Voip, en je hebt geen vaste lijn meer, maar gaat op de raw copper.

Edpnet legt geen caps, echt onbeperkt internet en sluit geen poorten af.

Met de fritzbox, kan je meerdere voip providers instellen, waardoor je de telefoonkosten naar bijna 0 kan herleiden.

Offline Lawsons

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2024
  • Country: be
Re: All in one
« Reply #6 on: March 06, 2016, 09:19:35 PM »
En ze geven alles uithanden, Belgacom moet de aansluiting komen installeren etc, kan u een verhaal vertellen van iemand die ook all in one nam bij Tvv nadat hij al een bestaand sat abbo had heeft gewoon heel het zootje afgezegd. Ze deden zelf nog niet aan de afspraken voor levering van alles (modem etc) daar begon het al mee dat ze hun afspraken nog niet konden nakomen. Je bent al gekloot op voorhand!!!
Grts Peter

Ultimo4K OpenAtv 7.2 1x DVB-S2X 1x DVB-C/T2 1TB HDD
T90 schotel 28E,23E,19E,16E,13E,9E,4.8E,0.8W,5W

Offline Lawsons

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2024
  • Country: be
Re: All in one
« Reply #7 on: March 06, 2016, 09:49:27 PM »
In 1week  gingen ze alles leveren met in de 2e week de installatie met een erkend installateur van Belgacom dus na 2
2 weken nog niets gezien van materiaal. In deze 2 weken kan m'n alles opzeggen zonder kosten, wat ook gedaan was.
In de 3e week stond de facteur aan de deur met levering van de modem nadat internet/telefonie was afgezegd wegens ni nakomen van afspraken. Terug gebeld om te zeggen dat ze hunne fritzbak modem mochten terug nemen, geen probleem zeiden ze. Een week later een pakje van tvvlaanderen in de bus met een doosje om alles terug te sturen, het doosje was zelfs kleiner dan de modem!! Ale terug gebeld phfff hadden ze een grotere doos opgestuurd, alles in de doos en op hun kosten terug gestuurd. 2 weken nadien, ja je hoort het goed stond een Belgacom installateur aan de deur om het zootje aan te sluiten, sorry meneer maar alles is opgezegd, die ni goed gezind terug door gegaan. Een week later stond er een nieuwe installateur van Belgacom aan de deur, opnieuw sorry meneer internet/ telefonie is opgezegd bij tvvlaanderen.
Een week later zijn satelliet abbo afgesloten nog maar eens gebeld, ah sorry meneer u had toch alles opgezegd, nee mevrouw enkel internet en telefonie, ah sorry meneer fout van ons, enkele uren later was z'n kaartje terug geactiveerd..... Moet ik nog verder vertellen?
Grts Peter

Ultimo4K OpenAtv 7.2 1x DVB-S2X 1x DVB-C/T2 1TB HDD
T90 schotel 28E,23E,19E,16E,13E,9E,4.8E,0.8W,5W

Offline Lawsons

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2024
  • Country: be
Re: All in one
« Reply #8 on: March 06, 2016, 10:29:05 PM »
In mijn ogen is telenet nog het beste kwa klantenservice etc ze zijn de  duurste maja kwaliteit kost geld en goedkoop is duurkoop zeg ik altijd.
Ik gebruik hier basic internet van telenet voor ergens in de 20€ en doen er alles mee streamen etc, we zitten hier met 5 toestellen te gelijk op de tnet en ondervind niks problemen.
Grts Peter

Ultimo4K OpenAtv 7.2 1x DVB-S2X 1x DVB-C/T2 1TB HDD
T90 schotel 28E,23E,19E,16E,13E,9E,4.8E,0.8W,5W

Online mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: All in one
« Reply #9 on: March 06, 2016, 11:16:08 PM »
Dat kan ik beamen, van Telenet, destijds toen ze hier de aansluiting kwamen regelen, 3 dagen op voorhand een sms.
Op de dag dat de technieker kwam, na de middag weer sms'jes met de melding de technieker komt om dat uur, nog 1 uur, nog een half uur en dan de technieker is op weg naar u, dat is pas service.
idem met werken die ze uitvoeren op de kabel, altijd goed op tijd geïnformeerd.
En dan bij de buurman vorige zomer, zijn kabel breekt af van de paal op straat, ik bel in zijn naam naar Telenet omdat die als 80 jarige niet vertrouwd is met die diensten, wat schets mijn verbazing, 2 uur later staan ze hier al.

Ooit eens een enquête ingevuld, een probleem aangekaart met die ci+ modules, toen ben ik opgebeld geweest door een dame die verrassend goed op de hoogte was van techniek om hulp te bieden.
 
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline Lawsons

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2024
  • Country: be
Re: All in one
« Reply #10 on: March 06, 2016, 11:22:44 PM »
Hier ook tijdje terug slecht contact in hun kabel van de versterker naar de modem internet viel regelmatig weg, s'avonds nog gebeld en idd de volgende dag stond iemand aan de deur met op voorhand de nodige sms'sen dat ze onderweg waren.
Grts Peter

Ultimo4K OpenAtv 7.2 1x DVB-S2X 1x DVB-C/T2 1TB HDD
T90 schotel 28E,23E,19E,16E,13E,9E,4.8E,0.8W,5W

LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Tv Vlaanderen  |  All in one
 

gfxgfx
gfx gfx