gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11770 (update) 27-04-2024
Vu+cobraliberosat Team Image 9.0 (update) 26-04-2024
Vu+Openvix-6.5.003 (update) 24-04-2024
Vu+Open Black Hole 5.4.003 (update) 22-04-2024
Dreambox Open HDF image v7.3 (72)- (update DM 820-900-920) 22-04-2024
Vu+Nonsolosat-31-py3 (update) 13-04-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72162 Posts in 11151 Topics by 6363 Members - Latest Member: aalain115 April 27, 2024, 12:29:36 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  M7 koppelt smartcard aan hardware
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: M7 koppelt smartcard aan hardware  (Read 7034 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Kanus

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: M7 koppelt smartcard aan hardware
« Reply #15 on: November 04, 2015, 12:02:27 PM »
Als men dat soort box gaat veralgemenen, dan is het over voor tv Vlaanderen.
Voor mij alleszins toch,
Voor mij denk ik ook wel bij CD...dan is het lood om oud ijzer en ga ik voor de beste kwaliteit...op kabel is het zo'n 12000 kbps
Op sat is dat bij CD zo'n 4 a 5000 kbps en dan heb ik het over HD zenders....en er zijn HD zenders die maar 2000 kbps hebben...ALS er al HD zenders zijn.
De VRIJHEID, daarvoor zit ik op Sat....niet om aan CS te doen ( ben ik persoonlijk ook tegen) maar de keus van b.v. vrije opnames kunnen doen...zeg maar het CI+ verhaal.


Quote
Ze denken met cardsharing op die manier aan te pakken dat ze meer klanten zullen krijgen,
Ik denk dat dat CS verhaaltje een mooi iets is om e.e.a. goed te praten....naar de overheid toe e.d.
Ik denk dat het om heel iets ander draait om die boxen dicht te timmeren zoals op kabel de laatste 10 jaar ook is gebeurd.
Ze zitten onder de druk van TV zenders !!!!!! en ze moeten dus nu een keus maken.

TV zenders willen nl. 1 ding en dat is dat hun content beschermd is zodat men daar niet meer mee aan de haal kan gaan.
En dat HUN kunnen bepalen wat jij wel of niet kan/mag zien...b.v. dat je de reclame wel MOET zien en niet kan doorspoelen e.d.
Als iemand een opname kan doen is hoge HD kwaliteit, kan hij/zij dat op Inet zetten (Youtube en die piraten download sites e.d.)
Dus willen ze er voor zorgen dat men dat niet meer kan....je mag dan HUN content terug gaan kijken op HUN sites....daar waar HUN er geld aan kunnen verdienen.
B.v. SBS en RTL hebben zulke sites....vroeger waren die "uitzending gemist" programma's GRATIS.....toen moest je plots een pakket nemen
en nu hebben ze zelfs dat in zo'n betaal pakket ook niet alles te zien is en je naar de site moet en weer dokken... ( de programma's die hoog scoren qua kijkcijfers)
HBO en FOX e.d. doen hetzelfde.....ze willen dat jij een abo neemt en terugkijken kan dan via die GO en ondemant e.d.

Volgens mij is de reden dan ook dat er bij CD die HBO en Film1 niet in HD zijn
Ja ze kunnen er dan niet omheen om 1 zendertje dan wel te doen, maar dan wel in lage bitrates.
HBO en consorten EISEN dan van CD dat er beveiliging op zit dat er geen VRIJE opnames gemaakt kunnen worden waar je mee naar PC kan.
CD kan dat dus niet waarmaken nu, want er is nog vrije decoder keus.
Dus worden wij als klanten bij CD afgescheept met SD en mogen we wel dezelfde abo prijs betalen.
Mensen geven CD dan de schuld ( ja ze doen er in feite ook aan mee) maar vergeet dus de MACHT van TV zenders niet.  :-x

Daar gaan ze steeds verder in en mensen vinden daar dan weer wat op.
Kijk naar kabel TV haha die zijn vrijwel dichtgetimmerd en b.v. op mokkel forum waar men caps/filmpies zet, kan je dat goed merken.
Vroeger waren dat mooie caps direct van een opname....nu uploaden ze vaak van die LQ stream caps (foto) gemaakt met printscreen.
Ze moeten dan ( vaak betaald) naar die site's om die streams te zien en DOWNLOADEN als je het op je PC wil hebben.
Maar zelf DAT ( die LQ zooi) is hun al een doorn in het oog dat men daarmee aan de haal kan gaan.
Dus wat zie je nu de laatste tijd ???? Dat ze players gebruiken die content in stukjes/blokken buffert.
Die beelden ( flash) zijn dus al niet meer te downloaden nu.
Er is nog 1 manier en dat is dat je dat met een screen recorder kan opnemen....pfffffffffffffffffff
Helemaal uitsluiten kunnen ze dus niet want men vind er wel weer wat op, maar velen kunnen of weten dat niet.
Dus om e.e.a. weer te zien of downloaden is alweer lastiger geworden voor de meeste mensen....dus dat word dan maar betalen op de site van die zenders.

Offline nokirol

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2293
  • Country: be
Re: M7 koppelt smartcard aan hardware
« Reply #16 on: November 04, 2015, 08:20:08 PM »
iedereen betaald voor de reclame te zien, programs of tv schows zijn gewoon bijzaak voor die heren, want dat kost €. en reclame brengt €. op.
waar zijn ze eigenlijk mee bezig  :sad: :sad: :sad: :sad:
en daar is iedereen mee akkoord, want daar is geen reactie. waar blijf testaankoop nu.  :-?
groeten van Roland.
   

DB.920UHD 4K +500gb hdd/ 2x VU+DUO4K+500gb hdd/   (DB.8000HD+650gb hdd/ DB.7025+500gb hdd +2 DB7020.in de kast)

Visiosat Bigsat 8x quad lmb's  /

Offline mebo870Topic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8364
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: M7 koppelt smartcard aan hardware
« Reply #17 on: November 04, 2015, 11:34:45 PM »
Naar alle waarschijnlijkheid schuiven we binnenkort zelfs een heel andere kant op.
Is het  nog niet opgevallen dat zowat iedereen op de kar van “het streamen” springt, muziek en films, herhalingen van series, de grootste quatsch wordt gestreamd.
Vroeger betaalden we een keer de rechten voor een CD of DVD, nu wordt er per keer dat er geluisterd of gekeken betaald.
The key to happiness
Stay away from idiots

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  M7 koppelt smartcard aan hardware
 

gfxgfx
gfx gfx