gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+ Pur E2 - 7.4 (update) 28-03-2024
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 29, 2024, 12:03:30 AM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Tv Vlaanderen  |  Prijsverhoging zonder aankondiging
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Prijsverhoging zonder aankondiging  (Read 7675 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline GuikeTopic starter

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 184
  • LUXSAT is de beste !!
Prijsverhoging zonder aankondiging
« on: October 01, 2015, 09:18:38 PM »
Beste Luxsatters,

Vandaag kreeg ik mijn jaarlijkse factuur van TV-Vlaanderen , ik viel bijna om daar de prijs hoger is dan Telenet en Belgacom .

Laten we en rekening maken ;

op 19/09/2012 te betalen voor basic van 01/10/2012 tot 30/09/2013      130.80 euro
op 18/09/2013 te betalen voor basic van 01/10/2013 tot 30/09/2014      142.80 euro    verhoging van 12 euro per jaar
op 23/09/2014 te betalen voor basic van 01/10/2014 tot 30/09/2015      142.80 euro
op 22/09/2015 te betalen voor basic van 01/10/2015 tot 30/09/2016      202.80 euro  ( actie basic  - 24.00 euro = 178.80 euro te betalen ) verhoging van 36 euro  , volgende maal is de totaal verhoging maar liefst 60 euro !
Wat die actie basic wil zeggen heb ik er het raden naar !

Voor het stomme basic pakket met zenders die hun tijd doorbrengen met uitzenden van herhalingen of zinloze programmas , alsook constante uitval door werkzaamheden of wat , vind ik die prijs schandalig overdreven , en dit dan nog onaangekondigd dat ze de prijzen zouden verhogen.

ik overweeg om die geldwolven buiten te smijten , en mijn tijd besteden aan leukere dingen.

Wat denken jullie ervan ?

Groetjes

Guike
Ik leer graag bij !! wat ik geleerd heb geef ik graag door , zo leren we allen wat

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #1 on: October 01, 2015, 11:39:48 PM »
Bij Telenet en Proximus moet je wel de kabelhuur er nog bij gaan tellen en 16.9 € maand valt nog mee vind ik.
Een prijsverhoging  moeten ze wettelijk wel melden, daarop kan je dan kosteloos er uit stappen.
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline Kanus

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #2 on: October 02, 2015, 12:40:51 AM »
en mijn tijd besteden aan leukere dingen.

Wat denken jullie ervan ?


De leuke dingen die ik me dan kan bedenken, die kosten ook geld......heel veeeeeeeeeel geld!  :) :)

En tja.....geld is een raar iets. Als je het bewaard heb je er niks aan en als je het uitgeeft ben je het kwijt.  :-x  <dans>
Doet me ook denken aan dat verhaaltje met roken. Een niet-roker zegt tegen een roker: Als je in je leven nu nooit zou hebben gerookt,
dan had je nu de allerduurste Mercedes gehad. Zegt de roker: Oke, en heb jij dan nu ook zo'n Mercedes?  :-x  Nee dus !
M.a.w. al je je geld niet hier aan uitgeeft, gaat het ergens anders wel verloren...haha

Maar je hebt gelijk hoor die abo's worden maar duurder en duurder. Maar je moet ook niet alleen de schuld bij TVV ( of CD) leggen.
Die TV zenders willen gewoon ook veel poen om hun overbetaalde zogenaamde talenten en directeuren met miljoenen salarissen te kunnen bekostigen.
Kijk b.v. wat er in dat voetbal gebeurd...pfffff dat is gewoon niet normaal meer....die knaapjes zijn amper droog achter hun oren, maar allemaal al miljonair.
en als je dan zo'n spelletje voetjebal op TV wil zien mag je daarvoor dik en dik betalen.


Offline GuikeTopic starter

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 184
  • LUXSAT is de beste !!
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #3 on: October 02, 2015, 08:35:43 PM »
Nee , ik ben gewoon boos dat er op amper drie maanden tijd en prijsverhoging is zonder dat men de abonnee op voorhand verwittigd .
Ook omdat ik amper nog kijk daar het bijna allemaal herhalingen zijn of programma's waar ik geen interesse in heb.
Maar ja , wat doe je er aan , je kan er eens over mopperen en verder betalen hé
 
Ik leer graag bij !! wat ik geleerd heb geef ik graag door , zo leren we allen wat

Offline jeevanhoof

  • Junior Member
  • *
  • Posts: 3
  • Country: be
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #4 on: October 05, 2015, 05:17:15 PM »
Hoi,

ik denk dat jij wel een brief gekregen hebt.

Zo te zien had je vroeger het basis light pakket.
Omdat dit niet meer bestaat hebben ze je onder gebracht bij het BASIC pakket.
Daarvoor krijg je extra zenders  en het eerste jaar 2 euro korting per maand.

Als je niet akkoord ging kon je gratis opzeggen.

Ze vergeten er wel bij te vermelden dat er ook een BASIC light pakket bestaat aan 12.95 Euro per maand.

Dus even bellen met de klanten dienst en het is zo opgelost.

mvg

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #5 on: October 05, 2015, 08:45:54 PM »
Het zijn nogal brieven schrijvers, hier ook een prijsverhoging, waar blijft mijn brief die ze wettelijk moeten sturen om dit aan te kondigen.

 
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline jeevanhoof

  • Junior Member
  • *
  • Posts: 3
  • Country: be
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #6 on: October 06, 2015, 04:49:24 PM »
Hoi,

ik heb mijn brief vorige week ontvangen en onmiddellijk gereageerd om me terug te schakelen naar Basic light.

Volgens andere fora zijn de meeste brieven echter rond de jaarwisseling verstuurd, waarschijnlijk net voor het verstrijken van de abonnements periode.

Ze vermelden in de brief dat je contact moet opnemen met de klantendienst als je niet akkoord gaat.
Maar nergens wordt een telefoonnummer vermeld ?!

Ik moet wel zeggen, ik had onmiddellijk iemand aan de lijn die me naar basic light heeft gezet.

Nu maar afwachten  welk bedrag er op mijn factuur gaat verschijnen , dat ik een van de volgende weken ga ontvangen.

mvg

Offline kruisvader

  • Kruisvader Sint-Truiden
  • Super Member
  • ***
  • Posts: 96
  • Country: be
    • tuinmachines jacques
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #7 on: October 07, 2015, 10:21:58 PM »
Beste Luxsatters,

Vandaag kreeg ik mijn jaarlijkse factuur van TV-Vlaanderen , ik viel bijna om daar de prijs hoger is dan Telenet en Belgacom .

Laten we en rekening maken ;

op 19/09/2012 te betalen voor basic van 01/10/2012 tot 30/09/2013      130.80 euro
op 18/09/2013 te betalen voor basic van 01/10/2013 tot 30/09/2014      142.80 euro    verhoging van 12 euro per jaar
op 23/09/2014 te betalen voor basic van 01/10/2014 tot 30/09/2015      142.80 euro
op 22/09/2015 te betalen voor basic van 01/10/2015 tot 30/09/2016      202.80 euro  ( actie basic  - 24.00 euro = 178.80 euro te betalen ) verhoging van 36 euro  , volgende maal is de totaal verhoging maar liefst 60 euro !
Wat die actie basic wil zeggen heb ik er het raden naar !

Voor het stomme basic pakket met zenders die hun tijd doorbrengen met uitzenden van herhalingen of zinloze programmas , alsook constante uitval door werkzaamheden of wat , vind ik die prijs schandalig overdreven , en dit dan nog onaangekondigd dat ze de prijzen zouden verhogen.

ik overweeg om die geldwolven buiten te smijten , en mijn tijd besteden aan leukere dingen.

Wat denken jullie ervan ?

Groetjes

Guike

Ben je nog goedkoper als mij, ik heb mijn factuur ook binnen gekregen Basic plus  274,80 € wat eigenlijk veel geld is voor TV Vlaanderen, denk dat ik het ga af zeggen, maar dat kost je weer een deel.
VU+Ultimo 4K / Open Black hole 5.1
Dreambox 7080 HD - Open ATV 7.0
Satman 850 plus met multifeed-houder met 4 dubbel LNB.
4 x Revo-X RV-12 TWIN LNB 0,1 dB
DSR 8121.
Multytenne 4 LNB

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #8 on: October 07, 2015, 11:13:31 PM »
Ik heb die basic plus ook al lang opgezegd, waar zit de meerwaarde van dat pakket ?
Als ze daar zo gierig blijven doen met hun zenders wordt het straks ook basic light.
   
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #9 on: October 08, 2015, 06:49:50 AM »
En welke zenders krijg je nu meer op de basic plus  :sad:
  Groetjes van Jef

Offline kruisvader

  • Kruisvader Sint-Truiden
  • Super Member
  • ***
  • Posts: 96
  • Country: be
    • tuinmachines jacques
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #10 on: October 08, 2015, 01:24:29 PM »
goede middag

92 tv-zenders thuis
23 tv-zenders Live TV (optioneel)
29 zenders in hd *
5 zenders in gratis optie erotiek *
 
vraag me niet de welke.
en eerlijk gezegd kijk ik geen 10 min per week nog op tv Vlaanderen.
Daarom dat ik eraan denk om het op te zeggen of te verkleinen .
VU+Ultimo 4K / Open Black hole 5.1
Dreambox 7080 HD - Open ATV 7.0
Satman 850 plus met multifeed-houder met 4 dubbel LNB.
4 x Revo-X RV-12 TWIN LNB 0,1 dB
DSR 8121.
Multytenne 4 LNB

Offline LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #11 on: October 08, 2015, 02:38:16 PM »
Is dat het verschil tussen basic en basic plus of is dat het volledige pakket basic plus.
  Groetjes van Jef

Offline kruisvader

  • Kruisvader Sint-Truiden
  • Super Member
  • ***
  • Posts: 96
  • Country: be
    • tuinmachines jacques
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #12 on: October 08, 2015, 10:43:59 PM »
Is dat het verschil tussen basic en basic plus of is dat het volledige pakket basic plus.


goede avond.

http://www.tv-vlaanderen.be/digitale-tv/basic-plus.aspx

basic klein 50 kanalen
basic 70 kanalen
basic + 90 kanalen

Als ik eerlijk mag zijn ben je net zoveel met het basic klein pakket.

VU+Ultimo 4K / Open Black hole 5.1
Dreambox 7080 HD - Open ATV 7.0
Satman 850 plus met multifeed-houder met 4 dubbel LNB.
4 x Revo-X RV-12 TWIN LNB 0,1 dB
DSR 8121.
Multytenne 4 LNB

Offline LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #13 on: October 09, 2015, 07:23:55 AM »
Hier kun je goed zien wat het verschil is en ik moet zeggen in het + pakket zitten toch wel een groot deel zenders waar ik graag naar kijk  :-x
Waar zij echter hun aantal kanalen vandaan halen is mij niet duidelijk want daar klopt iets niet aan.
http://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Prospect/Klantenservice/Downloads/Zenderlijst_TV_VLAANDEREN.pdf
  Groetjes van Jef

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #14 on: October 09, 2015, 08:21:35 PM »
Wie raakt daar nog aan uit, ik tel er 76 via kingofsat, er zitten al 7 deelzenders bij, waarvan 1 met Veronica HD.
Een trieste bedoening is het daar, wat een een hoop shit zenders is me dat zeg,  durven ze dat nog een aanbod noemen.
Zeker de helft van die zenders stralen ze tegen betaling door naar kabel providers, dan laten overkomen dat het voor ons is.
Voor mij zit er in hun basic+ niks interessant meer, zoals die History HD het is daar al reality show wat de klok slaat, en op die andere zenders zijn het herhalingen van herhalingen, die ze gisteren al eens herhaald hadden.
   
The key to happiness
Stay away from idiots

LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Tv Vlaanderen  |  Prijsverhoging zonder aankondiging
 

gfxgfx
gfx gfx