gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+ Pur E2 - 7.4 (update) 28-03-2024
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 07:43:05 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Computer  |  Computer Software  |  Windows 10
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Windows 10  (Read 10286 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Windows 10
« Reply #30 on: December 09, 2015, 02:33:53 PM »

Icoontje en vraag naar update Windows 10verwijderen

Hoe verwijder je de update kb3035583 definitief?

In Windows 7 ga je als volgt te werk om de update kb3035583 definitief te verwijderen.

Kies in je Configuratiescherm voor ‘Systeem en beveiliging’.
Klik op ‘Windows Update’ en vervolgens op ‘Automatische Updates in- of uitschakelen’.
Vermoedelijk staat “Updates automatisch downloaden en installeren (aanbevolen)” gekozen. Overweeg of je daarvan Vermoedelijk staat onder ‘Aanbevolen updates’ aangevinkt ‘Aanbevolen updates op dezelfde manier ontvangen als belangrijke updates’. Dit is de instelling die je in combinatie met de standaardkeuze “Updates automatisch downloaden en installeren (aanbevolen)” de ongewenste update kb3035583 heeft doen oplopen.
Overweeg dus om die update uit te vinken (doe je dat niet, dan krijg je die update de volgende keer weer aangeboden en dan moet je die dus weigeren en ervoor kiezen dat die niet meer wordt aangeboden).
Ga in het Configuratiescherm terug naar Windows Update en klik nu op ‘Geïnstalleerde updates weergeven’. (Soms krijg je die optie niet direct aangeboden en moet je eerst kiezen voor ‘Geschiedenis van updates weergeven’). Je krijgt nu een scherm met de boodschap naar Windows op zoek is naar geïnstalleerde updates. Dit kan een tijdje duren. Zoek het scherm af naar Update voor Microsoft Windows kb3035583 en kies voor ‘verwijderen’. Het systeem kan enkele minuten nodig hebben om deze update te verwijderen. Vervolgens vraagt Windows je je computer opnieuw op te starten. Doe dat.
Als het goed is, is nu de ongewenste update verwijderd. En als je hierboven ervoor hebt gekozen om updates voortaan niet meer automatisch te downloaden en te installeren, heb je het probleem verholpen.

Wat als ik bij nader inzien Windows 10 toch wil downloaden?

Een simpele manier om Windows 10 opnieuw aangeboden te krijgen, is vanuit het Configuratiescherm te gaan naar Windows Update en te kiezen voor ‘Naar updates zoeken’. Je krijgt dan een overzicht van belangrijke en optionele updates waarvoor je zou kunnen kiezen. Voor de verwijderde update kb3035583 geldt dat deze nu cursief wordt aangegeven. Kies voor deze update en je krijgt opnieuw Windows 10 ter download aangeboden.


  Groetjes van Jef

Offline LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Windows 10
« Reply #31 on: December 09, 2015, 02:38:04 PM »

Eerlijk gezegd vind ik wel dat je met de tijd mee moet en beter kunt updaten naar Windows 10

  Groetjes van Jef

Offline Kanus

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: Windows 10
« Reply #32 on: December 09, 2015, 04:06:48 PM »
Eerlijk gezegd vind ik wel dat je met de tijd mee moet en beter kunt updaten naar Windows 10



Ik ben het met je eens...maar ook weer niet.  :-x

Tegenwoordig met computers is sowieso al: Vandaag gekocht, morgen al oud!
Dus dan kan je wel aan de gang blijven....toevallig is dat Windows 10 dan gratis omdat ze je daarmee willen lokken..dus dat heeft voor Microsoft een doel.  :-x
Maar ik heb hier nog een PC  en die is al een paar jaartjes oud nu.....daar zit Windows 7 op en draait prima.
Waarom zou ik het risico gaan lopen om daarmee je PC op de kop te zetten met Windows 10 ?....kan best zijn dat de zaak daarna niet lekker meer draait!
En zeg niet dat dat zo is, want dat heb ik al een paar keer meegemaakt......
Bovendien heb ik hier een Wacom 22HD en dat ding koste bijna 1700 euri......dan moet je maar weer afwachten of dat allemaal gaat werken zoals het hoort.


Zoals ik al zei....als ik over een tijdje weer een nieuwe PC koop, dan zit daar automatisch al Windows 10 op....
M.a.w. je begint dan met een schone lei....qua programma's en randapparatuur.
B.v. Ik heb vroeger 2x een hele dure scanner gekocht ( die kosten toen wel een paar honderd gulden of euries) ...Van Windows 98 ( ofzo) naar XP
Ja mooi dat het werkte en ik een nieuwe moest kopen...het ding was bijna niet gebruikt en 100% werkend...hoppa kon je weggooien.
Die scanner daarna van XP naar Windows 7.....hoppa het zelfde verhaal....ook die kon ik niet meer gebruiken.....
Tja en nu kosten die scanners niks meer, maar nu wil ik er ook geen eens meer een hebben.
En met de printer was het precies hetzelfde verhaal...destijds waren dat echt dure dingen die je dan kon weggooien met een nieuw besturingssysteem van Windows.

btw bedankt voor de uitleg over dat icoontje.

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Windows 10
« Reply #33 on: December 09, 2015, 07:53:21 PM »
Uiteindelijk zal je toch moeten overstappen, op een bepaald moment ga je hetzelfde tegen komen als ik met XP,
Na enkele updates, kon ik sommige programma's die voorheen wel op de pc stonden en werkten, gewoonweg niet meer installeren.
Ik ben niet de enige die dat heeft opmerkt, men zet het besturingssysteem beetje per beetje af.
 
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline Kanus

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: Windows 10
« Reply #34 on: December 09, 2015, 11:39:05 PM »
Uiteindelijk zal je toch moeten overstappen, op een bepaald moment ga je hetzelfde tegen komen als ik met XP,

Ja logisch....ik zal ook zeker wel Windows 10 gaan gebruiken.
Maar dat wil dus nog niet zeggen dat dat NU moet.
En de dingen die men dat al uit zou zetten , lijkt mij niet dat dat de meest gebruikte programma's zijn.
Stel je hebt fotosoep...dat word door velen gebruikt en als ze dat er al af zouden gooien en bij Windows men jou gaat verplichten om dan W 10
te moeten kopen...tja dan krijg je vele boze verhalen op het grote Inet hahaha dat wil Microsoft ook niet.
En XP is wel heel lang geleden haha daarna had je eerst Vista nog
Ik denk dat velen dus nog wel W7 hebben en ook W8...die laatste is is net als W10 weer nodig voor die nieuwere laptops dat je met je vingers over het scherm kan vegen.
Dat heb ik hier ook nog niet....ben een eenvoudige gebruiker die z'n files ( filmpies en foto's) maar kan bewaren en een beetje fotosoepen en film editten kan doen
Rest een beetje op Inet (forums)  kan rondhangen hahaha en wat spelletjes kan doen.

Kijk die Wacom 22HD die ik heb die zal heus wel werken op W10
Maar ik doe het dan liever vanaf een nieuwe PC waar je dan alles weer opnieuw ( voor het eerst) opbouwt.
Er kunnen zomaar dingen blijven hangen waardoor e.e.a. later niet soepel weer draait.
Dat had ik met mijn vorige PC ook...die draaide TOP....plots was ik voorzien van een virus die 1000den mail verstuurde en zelfs mijn provider gooide me op zwart.
Die virus kregen we niet weg en heb de PC moeten formatteren.....nu zul je zeggen je begint weer vanaf nul.....klopt, maar de programma's die er nu dus weer nieuw
opkwamen lopen allemaal traag...en dat hele Windows 7 daarop ook....b.v. de PC gewoon afsluiten duur 15 minuten.
Het is daardoor dat ik toen maar een nieuwe heb gekocht.

Ik weet niet of het zo is want zoveel verstand heb ik er niet van hahaha maar het lijkt als je b.v. een oud programma heb en die al die tijd bepaalde updates kreeg.
Daardoor staat er altijd nog iets op van toen het programma net nieuw was....de rest past de update's dan telkens weer aan....zo blijft het werken.
Nu formatteer je en zet je de W7 versie van CD/DVD en b.v. die oude programma's  er weer op ( ik bewaar die dingen he)  ondertussen kan je dan wel weer de nieuwste drivers
ophalen e.d. maar kan maar zo zijn dat het nu niet meer werkt omdat die dus die oude dingetjes mist
Jij heb het dan nog over nieuwe programma's die je dan niet meer kan installen.....ik heb het over programma's en W7 zelf die er altijd al opstonden en nu traag gaan op die oude PC

Als ik echt problemen met W7 op mijn huidige PC ga krijgen...of er komt morgen een rookpluimpje uit haha dan stap ik meteen over op W10 met een gloedje nieuwe PC

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Windows 10
« Reply #35 on: December 10, 2015, 12:37:03 AM »
nee ik had het daar bij xp over programma's die er eerder al op draaiden, maar na een herinstallatie van xp en hun updates kon ik verschillende programma's die ik op cd had niet meer installeren.
ik heb lak aan nieuwigheden, zo lang ik iets kan doen met de pc ben ik al tevreden, ik ben geen professional en hoef niet het laatste nieuwe programma in gebruik te hebben.
Ik ga meer voor betrouwbaarheid en gebruiksgemak en dat had ik met XP, ik ben dat blijven gebruiken tot de dag dat ik tegen de muur aanliep.
En daarin moet ik toegeven dat W10 vrij goed in de buurt komt.
Ik heb alle windows versies gezien te beginnen met de eerste stapjes in DOS dan kwam windows 1.0, windows 95 -98,  windows millennium , wat ik toen heel goed vond.
Dan kwam XP, al wat daar achterkwam vond ik een ramp vooral die vista en win 7
een mens moet mee , willen of niet , maar als ik de snelheid vergelijk van XP t.o.v van Windows 10 nu, dan is windows 10 erg sloom
Windows 10 heeft moeite om 3 zware programma's draaiende te houden, er draait teveel rommel mee op de achtergrond, waar ik het nut niet van in zie.
Een computer moet snel en krachtig zijn, maar microsoft maakt er weer een zootje van, ze willen van de pc een multitask toestel maken, dat is geen goed idee.
Er zouden aparte versies moeten bestaan voor multimedia en dan degene waar zware programma op kunnen draaien die het maximale van de pc kunnen toe-eigenen zonder al hun tralalaat'jes 
Wat ze nu proberen is zowat hetzelfde als een boormachine willen gebruiken als mixer of ventilator, dat lukt maar deels.

 
The key to happiness
Stay away from idiots

LuxSat Satellite  |  Computer  |  Computer Software  |  Windows 10
 

gfxgfx
gfx gfx