gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 09:55:13 AM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Computer  |  Computer Software  |  Windows 10
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Windows 10  (Read 10271 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline jeanlili

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2493
  • Country: ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
Re: Windows 10
« Reply #15 on: August 17, 2015, 04:40:05 PM »
Bij mij geen problemen met de smileys Jef maar heb jij dan geen problemen met foto`s die je niet meer open krijgt ?
    Greetz...JEAN <love lux>

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Windows 10
« Reply #16 on: August 17, 2015, 04:46:30 PM »
Dat ga ik morgen eens bekijken  :-x
  Groetjes van Jef

ivo

  • Guest
Re: Windows 10
« Reply #17 on: August 17, 2015, 11:22:40 PM »
@ jef werkt dcc ook met firefox nu????

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Windows 10
« Reply #18 on: August 17, 2015, 11:26:31 PM »
Ik weet je morgen meer te vertellen ik heb de installatie gedaan maar verder nog niet veel kunnen testen  :-x
  Groetjes van Jef

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Windows 10
« Reply #19 on: August 18, 2015, 03:12:18 PM »
Ik heb geen probleem met foto's in gelijk welke extensie en heb ook geen probleem met DCC -E2v1.50

Ik moet wel zeggen dat dit op een tweede laptop is en ik ben daar eerst naar een volledig herstel gegaan om dan terug de Windows 8.1 te installeren samen met al zijn updates en dat heeft wel een dag of twee geduurd om dan daarna de Windows 10 te installeren en dus nu verder te voorzien van alle items die ik gebruik.
 :-x
  Groetjes van Jef

Offline jeanlili

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2493
  • Country: ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
Re: Windows 10
« Reply #20 on: August 18, 2015, 06:49:31 PM »
Ok Jef bedankt om dit eens te veriferen ,dus alles eerst back uppen en daarna Win8.1 instaleren alle foto`s naar 8.1 copieren en dan win10 instaleren en dan zou ik ze allemaal open krijgen ? :-? :sad: :sad:
    Greetz...JEAN <love lux>

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Windows 10
« Reply #21 on: August 18, 2015, 07:06:05 PM »
Dat heb ik zo niet gezegd dat het dan bij u zal werken  :P maar dat is hoe ik te werk ben gegaan zonder ook maar aan foto extensies te denken.

Deze methode gaat je dan wel een hele hoop werk kosten en ik zou toch maar wat verder zoeken of er geen eenvoudigere oplossingen te vinden zijn.
 :-x
  Groetjes van Jef

Offline jeanlili

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2493
  • Country: ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
Re: Windows 10
« Reply #22 on: August 18, 2015, 09:32:25 PM »
Wou ik toch nog eerst proberen of er geen tooltje bestond om de Pict. te openen .
Toch bedankt Jef ik hou dit nog even apart
.
 <love lux>
    Greetz...JEAN <love lux>

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Windows 10
« Reply #23 on: September 03, 2015, 08:07:37 AM »

Bij mijn reserve Laptop liep de upgrade naar Windows 10 heel vlotjes en wellicht ook omdat ik eerst alles had opgeschoond.

Bij mijn actieve Laptop was het een ander verhaal want daar moest alles blijven opstaan.
Na een tijdje upgrade kreeg ik de melding even geduld en dat even geduld duurde meer als een halve dag en ik kon geen stap meer vooruit of achteruit , ik kon nog wel de Pc gebruiken onder de Windows 8.1 maar kon de melding even geduld niet verwijderen.
Dan maar op zoek gegaan naar een oplossing en die vond ik in een programmetje win10fix en die heeft zijn werk wel goed gedaan want de melding was weg en ik kon terug naar het bekende Windows icoontje onderaan om de upgrade te herstarten die nu wel heel vlotjes liep.

Al bij al ben ik nu wel erg tevreden met de Windows 10 want alle door mij gebruikte programs werken, hij start heel vlot op en is sneller dan de Windows 8.1  :cool:
  Groetjes van Jef

Online mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Windows 10
« Reply #24 on: September 03, 2015, 10:11:16 AM »
...en is sneller dan de Windows 8.1
nu toch nog, tot de loodgieters hun updates beginnen te sturen.  :)
The key to happiness
Stay away from idiots

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Windows 10
« Reply #25 on: September 03, 2015, 10:34:33 AM »
Niet zo negatief altijd  :-x alles is niet slecht en dat er nog wel problemen zullen opduiken in de toekomst daar twijfel ik niet aan maar dat is met alles zo en niet enkel met Windows.
  Groetjes van Jef

Online mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Windows 10
« Reply #26 on: September 15, 2015, 04:39:04 PM »
Ik heb er een uur geleden ook Wind-doos 10 opgezet, geïnstalleerd vanaf de usb stick, amai duurt dat lang. Bij het installeren wel tegen een probleem aangelopen, vroeger kwam er een melding, nadat windows reboot "press any key to boot from usb/hdd"
Dat zit er niet meer in, het resultaat was dat pc, terug de usb aan het uitlezen was.
En men ziet dat niet, dat logo blijft hetzelfde, dat is daar wel even opletten voor die 1ste reboot om de usb er uit te trekken.

Ho ja, het toetsenbord stond ook op americanski, (qwerty) zo moet men dan zijn paswoord ingeven.   
En  nu ga ik er hun overbodige apps proberen er af te gooien, ik zie al reclame genoeg.
enfin ik kan toch al op luxsat. 
   
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline jsbenny

  • Super Member
  • ***
  • Posts: 68
Re: Windows 10
« Reply #27 on: September 15, 2015, 11:27:20 PM »
Ik heb Windows 10  2 dagen na uitkomen er op gezet was zeer snel geinstalleerd ,alles stond juist (toetsenbord) is snel in opstarten . Heb wel al een paar updates gehad maar verloopt vlot,kan alles gebruiken wat er op 8.1 stond.

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Windows 10
« Reply #28 on: December 09, 2015, 08:45:27 AM »

Om enkele kleine mankementen weg te werken in de Windows 10 die ik had geïnstalleerd had ik gisteren besloten een versie upgrade te doen zodat ik nu de laatste build gebruik 10586.17

De kleine mankementen zijn nu verdwenen en het enige dat hij verwijderd had en ik terug moest installeren was de CCcleaner.
 :-x
  Groetjes van Jef

Offline Kanus

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: Windows 10
« Reply #29 on: December 09, 2015, 11:42:13 AM »
Ze beginnen een beetje irritant en schreeuwerig te worden met dat Windows 10 van hun.  :D

Ik heb Windows 7 en wil NIET veranderen....ik zie dat vanzelf wel een keer als ik aan een nieuwe PC toe ben.

Maar een hele tijd terug kwam er dus onder in de taakbalk een icoontje dat je daar alvast die Windows 10 kon reserveren...nu staat daar dat je het kan downloaden via dat icoontje.
Oke....maar wat moet ik daarmee als ik dat niet wil ??

Maar het ergste is nog wel dat om de paar dagen daar een blauw popup scherm ong 6x8 cm komt opzetten
die je maar steeds blijft vragen om te upgraden.
En dat popup schermpie is Windows nog zeker niet genoeg...want die er komt ook om de paar dagen een 2de popup scherm.
Zo'n hele grote ong 15x20cm midden op je PC scherm.  :-?

Als je dan ook nog kon aangeven: DAT WIL IK NIET !!!!!!!!, dan kan ik het nog begrijpen wat ze doen.
Maar je kan dat dus niet aangeven....alleen met rode kruisje het popup scherm weg klikken..
Je moet daar verder goed mee uitkijken, want eenmaal in zo'n schermpie iets aanraken/klikken en zo'n download begint meteen al te lopen en kan je niet terug.
Let wel: niet iedereen weet dan wat hij.zij moet doen om dat nog te stoppen.  <nono>

LuxSat Satellite  |  Computer  |  Computer Software  |  Windows 10
 

gfxgfx
gfx gfx