gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

What's new
OSCAM 11882 (Ipk & Deb)* 27-04-2025
Vu+ openDroid 7.6 * 25-04-2025
Vu+ cobraliberosat Team Image 9.1 * 25-04-2025
Vu+ Openspa-8.5.001 * 23-04-2025
Dreambox BlackHole (Dm 520 & 920 & 7080) * 21-04-2025
Vu+ egami-10.6-r9 & 10.6-r8 (latest update)
SKIN XDREAMY * 20-04-2025
Settings from Morpheus883*19-04-2025

Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
All the latest file updates from the last two months

gfx gfx
gfx
67069 Posts in 10522 Topics by 6391 Members - Latest Member: Zoltar April 27, 2025, 07:18:09 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Afwijkende Onderwerpen  |  Afbeeldingen platsen op Luxsat
gfx
gfxgfx

Author Topic: Afbeeldingen platsen op Luxsat  (Read 2632 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

krieter

• Guest
Afbeeldingen platsen op Luxsat
« on: January 21, 2015, 09:08:01 AM »
Hoi,
Hoe plaats je afbeeldingen in een topic op Luxsat.
Als ik op het linkericoontje druk dan zie ik wel img-img verschijnen maar dan?
Ik werk hier thuis mestan met het knipprogramma in W7.
En ook de toolbox 6.1 is hier geinstalleerd.

Mvg, krieter.

Offline Kanus

• Platina Member
  • *
  • Country: nl
Re: Afbeeldingen platsen op Luxsat
« Reply #1 on: January 21, 2015, 01:48:48 PM »
Je moet eerst een afbeelding die je heb ergens 'uploaden' op een picture host...of op b.v. je eigen webspace als je dat hebt bij je provider
toolbox ken ik niet.....misschien dat daar de mogelijkheid ook inzit om je naar zo'n host te verwijzen waar je kan uploaden  :P

Het ligt aan die host wat je kan/mag om een plaatje op een forum weer te geven.
dus b.v. direct zichtbaar of met een zogenaamde thumb.
En thumb ( thumbnail)  is een klein plaatje dat niet veel data verbruikt en die is dan aanklikbaar op een forum dat je na het grote plaatje gaat.

Eenmaal geupload  op zo'n host krijg je dus de link ( vaak meerdere dus ivm met die thumbs)
Deze ( directe) link plak je tussen die (img) (/img) code die je hier kan krijgen...ps. andere haakjes....( ) is dus [ ]
p.s. als die link dus al die tag heeft moet je dat hier niet meer te doen....dus geen dubbele tags gebruiken zoals dit (IMG)(IMG)plaatje(/IMG)(/IMG)
Als het gaat om thumbs dan kan je zo'n linkje ( van 1 of meerdere plaatjes) daar in z'n geheel kopiëren en hier meteen neerplakken "Ctrl + V" want die zijn al voorzien van de juiste forum tags.

Variant  Cheesy

Als je er ook tekst bij hebt en je wil een hele post vooraf klaarmaken dan kan je dit ook al doen in kladblok.
Of als je meerdere plaatjes hebt b.v. direct zichtbaar en thumbs samen in een post.
Deze linkjes die je op een host krijgt plak je dan allemaal in kladblok...vaak kan je dan zelf even in kladblok die (IMG) tags er voor en achter typen.
Als alles dan goed staat zoals je het hebben wil, kopieer je ALLES uit kladblok en plakt dit 'Ctrl+V' in een bericht hier op forum...klaar is kees

krieter

• Guest
« Reply #2 on: January 21, 2015, 02:56:42 PM »
En klaar is kees  :-?
Dat lijkt me wel een hele klus als je dat allemaal moet doen om een afbeelding in een topic te plakken.
Is er geen simpelere manier?

Grtz, krieter.

Offline Kanus

• Platina Member
  • *
« Reply #3 on: January 21, 2015, 03:12:08 PM »

Is er geen simpelere manier?

Ja ik maak er een uitgebreid verhaal van om aan te geven wat je allemaal kan doen op verschillende manieren....leerzaam toch ?  :)

Maar er is bij mij weten geen andere manier dan je plaatje te uploaden - daar kopieren - plakken op forum

1. ga b.v. na deze site  http://www.imagedesert.com/  ( ik hoop dat zo'n linkje mag anders haalt Jef hem wel weg..of ik)
2. klik op 'bladeren"   ---> je kan nu op je PC een plaatje kiezen
3. Klik nu op: Bild Hochladen   ( is plaatje uploaden)
4. Nu zie je een aantal linkje die je krijgt...allemaal van hetzelfde plaatje maar met verschillden mogelijkheden voor diverse sites en fora's
NEEM in jou geval die onderste:  Direkter Link zum Bild  Dit linkje kan je daar selecteren/kopieren...tekst word blauw en dan kopieren
5.Op dit forum klik je nu op die button "voeg afbeelding toe" en je krijgt die (img) tags te zien.
6. Plak met Ctrl+V nu TUSSEN deze 2 tags dat linkje....dus komt er ong. zo uit te zien:   (img)jou_plaatje.jpg(/img)
7. bericht posten.

krieter

• Guest
« Reply #4 on: January 21, 2015, 04:02:06 PM »

Zo dus?
Ik hoop dat het gelukt is  :-o

Mvg, krieter.

krieter

• Guest
« Reply #5 on: January 21, 2015, 04:04:56 PM »
Nou moe,   :cool: :drink:
 ;) Eigenlijk toch wel redelijk gemakkelijk  :o

:police: :Thanks: krieter.

Offline Kanus

• Platina Member
  • *
« Reply #6 on: January 21, 2015, 04:32:00 PM »
Nou moe,   :cool: :drink:
 ;) Eigenlijk toch wel redelijk gemakkelijk  :o

:police: :Thanks: krieter.

Yep...kind kan de was doen  <dans>

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Afwijkende Onderwerpen  |  Afbeeldingen platsen op Luxsat

gfxgfx
gfx gfx