gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+Pur E2 7.4 (update) 27-04-2024
Latest oscam all images 11770 (update) 27-04-2024
Vu+cobraliberosat Team Image 9.0 (update) 26-04-2024
Vu+Openvix-6.5.003 (update) 24-04-2024
Vu+Open Black Hole 5.4.003 (update) 22-04-2024
Dreambox Open HDF image v7.3 (72)- (update DM 820-900-920) 22-04-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72168 Posts in 11151 Topics by 6365 Members - Latest Member: carapato April 28, 2024, 01:14:18 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  SBS9 niet in HD bij CD
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: SBS9 niet in HD bij CD  (Read 1445 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline KanusTopic starter

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
SBS9 niet in HD bij CD
« on: November 30, 2014, 02:31:19 PM »
UPC en Ziggo gaan SBS9 in HD aanbieden. M7 Group kiest er vooralsnog voor om de nieuwe tv-zender bij CanalDigitaal alleen in SD-kwaliteit aan te bieden.

bron: Totaal TV

**************
Ik maak me hierover weer zo kwaad dat ik wel even moet reageren op dit nieuwtje van vandaag.  :?

Ja hoor, daar gaan we weer  :D :D :D :D :D

Ik hoor het CD nog steeds roepen............dat ze altijd beweerden de meeste HD zenders te hebben.
Het tegendeel is helaas waar.....op sat moeten we het bij onze "betaalde abo" het telkens maar met de SD zendertjes doen..( als een zender er al is)

Ik zal wat vergeten zijn, maar hier eens een lijstje van "hetzelfde aanbod" zowel bij CD als op kabel
En dat het op Sat dus huilen met de pet op is bij CD

Het dure Film1 pakket grotendeels ---> SD
Het dure HBO pakket grotendeels ----> SD
De sport van FOX   ----> SD
Foxlife ---> SD
Syfy ----> SD
13 street ----> SD
TLC ----> SD
En dus nu kunnen we hieraan ook weer SBS9 ---> SD toevoegen.

Dat de HD kwaliteit bij CD veel slechter is dan op kabel, kan je dan nog mee leven
maar als de zenders he-le-maal niet in HD komen is dan hoef ik persoonlijk zo'n zender al niet eens meer te zien.
SBS9  mmmmm niet mijn ding, maar ik wilde het nog een kans geven en pak je dan nog eens een filmpie mee ofzo

Nu het een SD zender zal worden ( en hun spreken van voorlopig... :P ) komt die niet eens in mijn boeket.
Ik ga toch zeker geen film in SD kijken....dat doe ik zelfs niet met mijn dure filmpakketten Film1 en HBO.....
daar kijk ik alleen maar die 2 HD de rest nooit...en dat is toch eigenlijk wel geld weggooien....helaas !!

Oja....altijd dat "gevecht" van die zenders om de positienummers in de zenderlijsten....dus dat de zender een nummer
krijgt die zover mogelijk vooraan staat na NPO 1-2-3 ....we hebben dan ook het gekloot b..v. met Net5 en RTL5  :-x
Maar dat mensen tegenwoordig ook HD en SD boeketten hebben, is hun waarschijnlijk nooit opgevallen.
Dat betekend dus dat SBS9 SD NIET in het boeket staat waar mensen het meest in zappen...dus zal hij niet "gevonden worden" zoals ze dat altijd zo mooi zelf omschrijven.


GO SBS9 !!!!!  :cool: :cool: :cool:  jullie beginnen al HEEEEEEEEL goed............( NOT  :) )




Online mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8365
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: SBS9 niet in HD bij CD
« Reply #1 on: November 30, 2014, 07:49:10 PM »
Hoe lang heeft het niet geduurd alvorens men daar RTL8 in HD uitzond.
Trieste bedoening is het het met die Canaaldigital en tv Vlaanderen.
Ze richten nu hun pijlen op de oostblok landen, daar zal meer te rapen vallen.

Deze week 2 BE in HD gezien via de kabel, wat een verschil, niet alleen veel scherper beeld maar daar komen de kleuren tenminste tot hun recht.
 
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline KanusTopic starter

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: SBS9 niet in HD bij CD
« Reply #2 on: November 30, 2014, 08:33:49 PM »


Deze week 2 BE in HD gezien via de kabel, wat een verschil, niet alleen veel scherper beeld maar daar komen de kleuren tenminste tot hun recht.

Vergelijk op deze site maar eens de bitrates van zenders CD en UPC, Ziggo e.d.  http://www.dtvmonitor.com/nl/

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  SBS9 niet in HD bij CD
 

gfxgfx
gfx gfx