gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11753 (update) 25-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 09:13:43 AM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Tv Vlaanderen  |  TVV opgezegd
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: TVV opgezegd  (Read 12021 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline sjorss

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 313
  • Country: 00
Re: TVV opgezegd
« Reply #15 on: May 21, 2013, 09:02:46 AM »
Denk als dit zo doorgaat dit wel eens de langste topic kan worden.

ik heb al meer dan een jaar geleden TVV opgezegd  was klant van het eerste uur.
Nu ook CI+ er zit aan te komen is de lol er helemaal af.
Straks kan je opgenomen programma´s waar je al abonnements geld voor betaald niet meer doorspoelen.
Er was ooit een tijd dat het allemaal anders was denk aan het Luxcrypt tijdperk toen had je in Nederland een 4 tal commerciële zenders waar een eenmalige aankoop van zo´n decoder nodig was waar ik zo´n 15 tal jaar plezier aan heb gehad er werd niet gezeurd over mensen die reclame doorspoelen.
Nu is de maandelijkse bijdrage/abonnement  veel hoger en zal als er geen nieuwe aanbieders bij komen alleen maar stijgen.
Ze zouden bijvoorbeeld de klanten een keuze moeten laten, wil je geen reclame betaal dan extra wil je wel reclame  dan betaal je minder.

Ik erger mij aan al die door reclame gedomineerde zenders en kijk er ook niet naar.
Om de 15 minuten reclame dat dan nog eens 10 minuten duurt en waar ik dan ook nog eens voor moet betalen je kan je vragen of dit normaal is.

Tijden veranderen techniek ook en volgens mij is deze manier van tv kijken gedoemd om te verdwijnen.
Het streaming tijdperk is in opmars.
Bedrijven zoals o.a. netflix en lovefilm zijn hier een mooi voorbeeld van je kijkt zonder reclame wanneer je zelf wil voor nog geen 10 euro per maand kijk je alle films en series google maar eens rond.
Ook hebben de meeste zenders de mogelijkheid om o.a. het journaal online te bekijken.

Ja mensen het worden dure tijden voor de Vtm-ers
mvg

Sjorss

Offline frododehobbit

  • Super Member
  • ***
  • Posts: 86
Re: TVV opgezegd
« Reply #16 on: July 17, 2013, 09:59:12 AM »
Capito 

Aangetekend brief wordt morgen verzonden.

:police: :Thanks:

mvg, krieter.

Heb jij al een antwoord gekregen op het aangetekend schrijven. Ik heb op 22 juni aangetekend opgezegd en een schriftelijke bevestiging gevraagd. Tot nu nog niets ontvangen.
mvg

Offline cablekiller

  • Silver Member
  • *
  • Posts: 813
Re: TVV opgezegd
« Reply #17 on: July 17, 2013, 12:11:33 PM »
Ondertussen zijn mijn kaarten nog steeds niet in orde, weer gebeld op 10/07/2013 en nu moest ik 30€ betalen en alles zou (nog maar eens) in orde zijn.
Direct dezelfde dag betaald, resultaat, nog steeds geen beeld. Bij heractiveren ook geen resultaat.
Dus van November 2012 (ja ik moet er stilaan het jaartal gaan bijschrijven) tot heden 17/07/2013.
Waarom maken die eigenlijk reclame om klant te worden? <achter>

Online mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: TVV opgezegd
« Reply #18 on: July 17, 2013, 12:26:50 PM »
Aangetekende brief sturen en ze in gebreke stellen en vraag maar meteen een compensatie.
Je verwacht als klant dat je waar krijgt voor je centen, hoe ??? is hun zaak.
http://economie.fgov.be/nl/geschillen/Consumentengeschillen/Belmed/wat/gids/ingebrekestelling/#.UeZvgoHLxck



 
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline sjorss

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 313
  • Country: 00
Re: TVV opgezegd
« Reply #19 on: July 17, 2013, 12:50:11 PM »
Was je mobistar klant dan was dit al lang geregeld.

een kennis van ons had mobistar tv en de omschakeling heeft maar een paar uur geduurd.

je zou bijna beginnen  te denken dat ze liever hebben dat je aan cardsharing doet  :)
mvg

Sjorss

Offline rs232

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 319
  • Country: nl
  • Donateur
Re: TVV opgezegd
« Reply #20 on: July 17, 2013, 10:26:00 PM »
Misschien een linkje van deze topic sturen naar TVV en CD?! Of toch naar M7 LUX.... <dans>
RS232,

GigaBlue HD800 UE Plus + Openvix 4.2 met Archsat 88cm elliptical en Moteck SG 2100A
Raspberry PI 2 + Domoticz,
Raspberry PI 3 + Pi-Hole
Raspberry PI 4 2GB + Libre-elec met Kodi, Hyperion Ambilight en Netflix

Offline cablekiller

  • Silver Member
  • *
  • Posts: 813
Re: TVV opgezegd
« Reply #21 on: July 22, 2013, 09:45:54 PM »
Aangetekende brieven worden niet eens gelezen, ik heb er al twee verstuurd.
Ik heb dus betaald voor de periode tot 30/04/2014 waarvan ik bewijs heb, ik had daar ook de smartcardnummers bijgezet.
Toch is mijn basic+ teruggezet naar 2007.
Nu heb ik vrijdag een rekening in de bus gehad om nog maar eens eventjes 310 euro te betalen binnen de twee dagen anders sturen ze een incassobureau.
Nu laat maar komen, daar heb ik echt geen schrik van.
Zodra die geweest is ga ik aangifte doen van afpersing door tvvlaanderen, a ja, zomaar een rekening, ongegrond en die nergens op slaat, da's gewoon pure afpersing.
Ik heb ook de laatste drie gesprekken met hen opgenomen, ik heb telkens gezegd dat ik deze opnam.
Ik ga deze dus op you tube zetten, eerst op mijn pc zien te krijgen en dan hebben ze prijs!

Online mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: TVV opgezegd
« Reply #22 on: July 23, 2013, 01:05:32 AM »
in een voorgaand bericht heb ik u al eens duidelijk gemaakt welke stap je moet nemen, stel ze in gebreke, aangetekend en met bewijs van ontvangst.
Voeg er de copijs bij van uw betalingen en een eis tot compensatie.
Vermeld er maar gerust bij als het niet is opgelost tegen datum ../.. / 2013 je een klacht zal neerleggen bij de economische inspectie en er een advocaat zal opzetten.
Direct hard spelen, zo lang je dat niet doet...gaan ze met uw kl* blijven spelen tot je een fout maakt, en dan zal je betalen.
En je hebt er waarschijnlijk al een gemaakt met ze een 2de aangetekende te sturen, na de vervaldatum van uw contract.
Onderschat die kerels niet, ze kennen het slaan van de zweep.
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline cablekiller

  • Silver Member
  • *
  • Posts: 813
Re: TVV opgezegd
« Reply #23 on: July 23, 2013, 11:49:42 AM »
Mebo, die aangetekende brieven worden niet eens gelezen.
Ik heb een mail gestuurd naar Johan van de Lanotte en via deze mail is er contact opgenomen met de ombudsman telecom, waar ik van februari alles al had naartoe gestuurd.
Nu is deze dienst eindelijk in gang geschoten en hebben ze mij zelf gebeld dat ze er mee bezig zijn.
Ze konden zelf hier in Belgie geen contact krijgen met TV-Vlaanderen en zijn dus via de M7 group in Nederland met hen in contact moeten komen.
Ze hebben nu daar verduidelijking gevraagd over deze onzinfacturen.
Ondertussen mogen ze mij niet zonder beeld zetten.
Ik vind het wel ERG spijtig dat er zelfs niemand van dit forum ook eens een mail stuurt naar de Minister van consumentenzaken om de slechte werking van dat flutbedrijf aan te klagen, hun onbereikbaarheid en hun niet bestaande service.
IK zou dat namelijk wél doen om een medeforumlid te steunen, wat bijkomend ook jezelf als tv-vlaanderenklant ten goede kan komen.
Hoe meer de Minister er klachten over krijgt hoe meer aandacht er aan geschonken zal worden toch?
Nu sta ik alleen, er is dus maar één iemand ontevreden over dat kutbedrijf!
En van welke strekking je bent heeft er niks mee te maken, ik ben zeker geen rode jongen, maar dat moet ieder voor zichzelf uitmaken.
Alleen wat meer mails naar de Minister van consumentenzaken zou wat kunnen veranderen, natuurlijk niet als er maar één iemand ontevreden is.
De Minister is zeker geen lid van een satellietforum waar hij al die klachten aan klaasvaak kan lezen. :-?
Hierbij nog eens het mailadres: info@vandelanotte.fed.be
Niemand?


Offline budyump

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 164
  • Country: be
Re: TVV opgezegd
« Reply #24 on: July 23, 2013, 11:57:54 AM »
hallo

korte reactie

iedereen moet voor zichtzelf uitmaken hoe ze reageren als ontevreden klant - in mijn geval vond ik die bijna 10 EUR die TV-VL vroeg voor een vrij-vrij pover basispakket al te veel geld (zeker omdat er geen opties zijn tot nemen van films en sport - enkel zenders met massa's reclame ...), resultaat: enkele jaren geleden alles opgezegd met 1 aangetekende brief, niks miserie, niks kosten ...
Protek 9720 HD IP / Protek 9700 HD IP (zolder) / MVision HD-270CN / Humax HDCI-2000 (in doos)  / Dragon Cam (in de Humax) / Cas 3 Plus / Funkaart (ergens) / Sony KDL-40X2000 / Sony STR-DN1040 / Sony BDP-A6000 / Canton movie home cinema set (5.1) / Sony BDV-EF1100 (zolder) / schotel 1,50m met actuator, 42E-30W en Gbox V3000 positioner

Online mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: TVV opgezegd
« Reply #25 on: July 23, 2013, 12:58:00 PM »
kijk, in de eerste instantie zijn er hier wetten, ik weet niet of je daar mee vertrouwd bent.
maar zoals TV Vlaanderen het speelt verlies je bijna altijd, ze werken in een grijze zone en misbruiken de wet, zij niet alleen
d.w.z. ze sturen je een factuur, je betaald alles wat daar op staat, punt uit.
Dan moet jij die factuur protesteren binnen de 8 werkdagen, dan zijn ze verplicht dat geld terug te sturen + een creditnota.

Dan pas sta je 100 % in je recht.
Als jij de zaken anders aanpakt maak je voor een rechtbank geen schijn van kans.
Daar draait mijn uitleg enigszins om, doe alles volgens het boekje en zet enkel berekende stappen.
Ik zal maar niet zeggen hoe vaak ik dit met telenet al gedaan heb als ze weer eens die 7 € nalatigheidsinteresten aanreken omdat ik 2 dagen te laat betaal, maar die 7 € betaal ik eerst wel.
  
ik snap uw frustratie, ze hebben mij ook al een paar keer de boom ingejaagd.
Er valt gewoon niet te praten met die gasten, geloof me dit is een bewuste strategie die ze bij canaldigitaal al jaren voeren, datzelfde fiksen nu ook bij ons, omdat het lucratief is.

ik vind het ook jammer dat er geen kat reageert op een oproep om iets te organiseren.
Maar hoe pak je zoiets aan, met effect.
Op sat4all hebben ze ook zoiets geprobeerd met die limitering van die 4 sids, het is daar ook op een sisser uitgedraaid.
Er zijn daar veel instanties aangeschreven en allen zijn rond de pot beginnen draaien of lieten niks van zich horen.
Dat is hier niet anders, veel instanties bestaan alleen op papier, ook die ombudsman, tenzij met wat druk van hogerop.

ik zit zelf zit al een tijdje te tobben om een aantal politici aan te schrijven, over deze kut firma.
Maar de mistoestanden zijn daar zodanig groot dat het haast een novel wordt in plaats van een brief.
Het is zoals je zelf al aangeeft, die weten niks van satelliet, dat moet allemaal uitgelegd worden, en begin maar in leken taal.

Bij mij liggen er een paar zaken zwaar op de maag.
Geen communicatie, geen reactie op (aangetekende) brieven, kaarten zonder reden afzetten, abonnementen laten doorlopen terwijl ze opgezegd zijn, (verkeerde) facturen blijven sturen, afspraken niet nakomen, die mistoestanden met hun cashback, de omzetting van hun zenders naar DVB_S2 zonder enige overgangsperiode, bij wijzigingen geen brieven sturen waarbij we ons abonnement kunnen opzeggen.
Dat moet allemaal vervat worden in een begrijpbare taal, en gericht worden aan mensen die zich daar willen voor inzetten en er voor gaan.
ik denk dat ik er 2 heb die er voor in aanmerking komen, daar ze in het verleden ook al de VRT, Belgacom en Telenet hebben aangevallen in verband met hun monopolie positie of oneerlijke praktijken.
Bij minister Lieten die hier nochtans de verantwoordelijke minister is, moet men niet zijn, dat is een windhaan die meekijkt in de richting van de bedrijven.
Dat bleek uit het antwoord gepubliceerd op sat4all i.v.b.m. de sid limitering, dat was niet hun bevoegdheid, wie dan wel ?
Dat er iets moet aan gedaan worden daar zal iedereen het mee eens, het moet onverwacht en direct raak zijn en geen losse flodder.
Misschien moeten we af en toe elkaar op de hoogte houden, hoe de zaken staan.
 

  

  
    
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline cablekiller

  • Silver Member
  • *
  • Posts: 813
Re: TVV opgezegd
« Reply #26 on: July 24, 2013, 11:17:12 AM »
Kijk, mijn mail aan de Minister van communicatie had dus wel succes want via die mail is de ombudsdienst in gang geschoten.
De grieven die jij schrijft mebo kloppen als een zwerende vinger, maar tot hiertoe heeft er nog NIEMAND van dit forum buiten mij een protestmail naar Van de Lanotte gestuurd, terwijl die wel reageren.
Ze maakten daar zelfs een dossier voor aan.
En wat jij daar schrijft dat is al een hele boterham, en ook iets totaal anders dan de 4sids waar ik mee kan leven, al zouden 6sids wel geen luxe zijn.
En nog eens, jou grieven zijn heel correct, maar Van De Lanotte leest hier niet op het forum.
Ik ben er van overtuigd dat enkele extra mails hier iets aan kunnen veranderen.

FLECHA 1

  • Guest
Re: TVV opgezegd
« Reply #27 on: September 12, 2013, 07:59:10 PM »

Offline Lawsons

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2024
  • Country: be
Re: TVV opgezegd
« Reply #28 on: November 20, 2013, 05:30:37 PM »
De 10e deze maand mail gestuurd met de vraag of ik m'n abbo ten allen tijde kan opzeggen of ten laatste 3 maand voor afloop abbo.
Gisteren mail terug gekregen dat m'n abbo 30-11-2013 zal stoppen, heb dit eigenlijk niet gevraagd ma swat was dit toch al van plan  :-o . Nu vroeg ik me af hoe het zit met de terugbetaling van de resterende maanden, want daar werd niets over gezegd in de mail die ik van hun heb gekregen, deze avond gebeld naar tvv, in nog geen 5 min iemand aan de lijn Cheesy ,gevraagd hoe het zit met de resterende maanden die ik heb betaald tot 31-07-2014 en dit zou in december terug op de rekening gestort worden.
Alleen hadden ze geen rekening nr van mij ben nog tans al klant van 2008.
Hij vertelde me dat ik er goed aan deed om zelf toch nog eens te bellen ivm deze credit nota zoniet had nog lang moeten wachten op deze terugbetaling.
Dus al bij al zou ik er op een maandje van deze prutsers vanaf moeten zijn.
Grts Peter

Ultimo4K OpenAtv 7.2 1x DVB-S2X 1x DVB-C/T2 1TB HDD
T90 schotel 28E,23E,19E,16E,13E,9E,4.8E,0.8W,5W

Online mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: TVV opgezegd
« Reply #29 on: November 20, 2013, 05:56:57 PM »
Ik begrijp die gasten niet
Je hebt betaald tot 31-07-2014 en dan komen ze doodleuk zeggen dat je abo stopt op 30/11/2013
Hoe komen ze in godsnaam aan die datum, terwijl uw abonnement loopt tot 2014.
The key to happiness
Stay away from idiots

LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Tv Vlaanderen  |  TVV opgezegd
 

gfxgfx
gfx gfx