gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+ Pur E2 - 7.4 (update) 28-03-2024
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 07:44:23 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Canal Digitaal  |  EPG FOUT op Film1 zenders
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: EPG FOUT op Film1 zenders  (Read 2382 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline KanusTopic starter

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
EPG FOUT op Film1 zenders
« on: January 04, 2013, 03:02:14 PM »
Is het nog niemand opgevallen  :sad: :sad: :sad:

Maar sinds meer dan een maand al klopt de EPG van alle Film1 zenders niet meer "na 24.00 uur"
Dus de hele nacht is er dan een foute EPG te zien.

's morgens weet ik niet het tijdstip wanneer e.e.a. weer normaal goed staat.  :P

Als je dan toch wil weten welke film er op dat moment is, moet je 24 uur verder kijken....dus de volgende dag op dat zelfde tijdstip.

PPPPFFFF dat dat nu al meer dan een maand is....ik dacht dat bij CD alles 24 per dag in de gaten gehouden werd.   <uitroep>
Volgens mij begon het bij de wintertijd...toen stond het ook even niet goed...paar dagen daarna was het weer goed.....en tijdje daarna dus deze fout die er nog steeds is.

Om zeker te weten dat anderen hier ook last van hebben en het niet aan mij ligt  :-o  dus graag even een reactie als iemand het ook heeft.

Pas dan ben ik van mezelf zeker om die gasten van CD of Film1 te bellen of mailen met de vraag waarom ze het niet oplossen.
Is erg lastig als je b.v. een film wil opnemen....maar goed dat hoef ik niemand te vertellen.  Cheesy




Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: EPG FOUT op Film1 zenders
« Reply #1 on: January 04, 2013, 04:21:04 PM »
Zelf gebruik ik de rytec EPG, om zulke mistoestanden te vermijden.
Ik weet wel dat het geen oplossing is maar film 1.1 heeft toch een internet programma gids
http://www.film1.nl/film_kijken/film1_programmagids/ 

Dat is toch nog altijd beter dan de brake epg van Canaldigitaal.
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline KanusTopic starter

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: EPG FOUT op Film1 zenders
« Reply #2 on: January 04, 2013, 04:58:12 PM »
Ja ik heb al wel eens iets gelezen over zo'n plugin.....maar het hoort normaal goed te werken zonder dat.
Kan je net zo goed zeggen: geen beeld op CD zenders !  ...antwoord: moet je TV via de glasvezel kabel gaan kijken, want daar doet ie het wel.  :)

Tv gids online ken ik wel....bekijk die ook vaak....maar zelfs daar heb ik al vaak fouten gezien dat de hele handel al niet eens klopt en er geen touw aan vast te knopen was.

En dan heb je nog de normale papieren TV gids die je met de post ontvangt.

Maar is allemaal geen oplossing want zoals ik al zei kan je dan net zo goed even 1 dag verder kijken.

Het probleem is dus dat je in de infobalk niet kan zien welke film en NU is en welke erna komt....dan moet je dus extra verder klikken en een beetje gokken welke film het dan is
Ook weet je niet HOELANG een film al gaande is....stel hij is net 2 min. bezig dan kun je hem wel gaan zien
maar de tijdbalk geeft dan b.v.aan dat die al een halfuur bezig is ..ja, dan ga ik die film op dat moment niet kijken....en ook weet je dan de tijd van de volgende film niet.
Je kan ook geen TIMER zetten omdat tijden dus ook niet kloppen :-x en als je de info uit een boekje of online leest dan moet je rare kuren uithalen om wat te programeren
En handmatig gestarte opnames van een film hebben een hele andere FILMNAAM die later verwarring schept in je opname lijst

kortom...als de EPG niet z'n werk niet doet dan is dat een GROOT minpunt voor die duur betaalde film abo's

Offline budyump

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 164
  • Country: be
Re: EPG FOUT op Film1 zenders
« Reply #3 on: January 04, 2013, 05:58:57 PM »
hallo

ja lap, het is inderdaad van dadde  :-?

geprobeerd New Kids Nitro (voor 2e keer op te nemen), niet gelukt dus (titel wel ok, is wel andere film)
conclusie: inderdaad na middernacht tot ??h klopt de EPG niet (1 dag verschil).

Misschien dat iemand (van Nederland  :-o) dat daar kan melden ??
Protek 9720 HD IP / Protek 9700 HD IP (zolder) / MVision HD-270CN / Humax HDCI-2000 (in doos)  / Dragon Cam (in de Humax) / Cas 3 Plus / Funkaart (ergens) / Sony KDL-40X2000 / Sony STR-DN1040 / Sony BDP-A6000 / Canton movie home cinema set (5.1) / Sony BDV-EF1100 (zolder) / schotel 1,50m met actuator, 42E-30W en Gbox V3000 positioner

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: EPG FOUT op Film1 zenders
« Reply #4 on: January 04, 2013, 09:55:44 PM »
Ik begrijp uw probleem wel hoor, zelfs al heb je de juiste start en stop gegevens, dan nog staat er een andere naam bij de opname. 
Er zal niets anders opzitten dan dit eens te melden, aan canaldigitaal, je betaald er tenslotte voor
Wedden dat ze antwoorden dat het aan uw apparatuur ligt en niet hun fout is  :)
The key to happiness
Stay away from idiots

madmax_2000

  • Guest
Re: EPG FOUT op Film1 zenders
« Reply #5 on: January 05, 2013, 12:09:08 AM »
Het is toch te gek voor woorden, dat ze na zoveel jaar het epg system nog steeds niet goed onder controle hebben  :P

LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Canal Digitaal  |  EPG FOUT op Film1 zenders
 

gfxgfx
gfx gfx