nee dit bedoel ik niet , als je op de kanalen lijst (pijltje naar beneden) drukt , zie je de kanalen lijst met er naast het lopende programma , in bepaalde skins zie je ook een next , wat ik bedoel is ipv een next dat je daar de vier volgende programma's ziet van dit kanaal
Ja Oke..op die mannier.
Maar dat is bijna hetzelfde als dat ik bedoelde.
Normaal geven de skins dus maar 2 programma's weer. B.v. als je op de OK button klikt.
Ook als je op de INFO button klik zie je dat "Next: *programma* ...je kan dan zelfs nog met pijltjes links en rechts.
En zoals je zegt met pijltjes Onder en Boven om door je Bouquets te bladeren...dan komt ook dat Next: in beeld.
M.a.w. de skins zijn allemaal gebaseerd op "huidig programma en next programma.
Wat jij dus wil is dat er een skin is die ipv deze 2 programma's er 4 op rij weergeeft.
Ikzelf zie daar zo het voordeel niet in...zoals ik zij is het veel makkelijker om via INFO button de programma gegevens weer te zien
want dan zie je er ipv 4, ze ong. voor de hele week via gele button ( awel als die zender dus een goede EPG heeft)
En blauwe knop voor Multi EPG zie je ook een hele rij programma's achter elkaar...nu zelfs nog met alle zenders uit dat bouquet.
M.a.w. het is maar waar je op klikt en wat je gewent bent.