gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 12:59:28 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Tv Vlaanderen  |  Is het weer van dat??
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Is het weer van dat??  (Read 106506 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Offline Lord Nieke

  • Super Member
  • ***
  • Posts: 67
  • Country: 00
Re: Is het weer van dat??
« Reply #75 on: December 29, 2011, 10:35:15 AM »
Heb gisteren ook de CCcam v2.3.0 geďnstalleerd.
Toch nog wat zitten sukkelen om de rev I4A te krijgen.
Eerst ben ik na restart van de cam naar rev I46 gegaan en kreeg deze maar niet op ref I4A.
Na het aanvragen van een heractivatie van de kaart dan toch uiteindelijk gelukt.
Dus blijkbaar is het niet voldoende de cam te herstarten... toch niet in mijn geval.

Wat ik wel opmerk is dat ik 6 omnames aan het doen was en naar een 7de zender zat te kijken zonder uitval.
Heb dit zo een minuutje of 5 laten lopen zonder freezes of beeld op zwart.
Zou dit lukken omdat ik mijn kaart niet share?
Of krijg je maar problemen na langere tijd?
VU+ DUO / VU+ DUO2
Wavefrontier T55
13.0° E / 19.2° E / 23.5° E / 28.2° E
Inverto Quad LNB's en Maximum Switches

energy263

  • Guest
Re: Is het weer van dat??
« Reply #76 on: December 29, 2011, 10:39:16 AM »
Het rare is dat ik mensen hoor die na 4 zenders al problemen hebben en anderen reeds pas na 6...

Lijkt me een eigenaardig verhaal.
Heb zelfs ook al opgevangen dat TV Vlaanderen wegens problemen alles al opgeheven heeft en alles zn gang laat gaan...
Nuja, dat zijn geruchten natuurlijk...

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Is het weer van dat??
« Reply #77 on: December 29, 2011, 12:02:11 PM »
Hopelijk, want ik was juist mijn nieuwjaarsbrief aan hen aan het schrijven.

En die begon met

Aangetekend
 
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline jeanlili

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2493
  • Country: ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
Re: Is het weer van dat??
« Reply #78 on: December 29, 2011, 07:45:19 PM »
Gisteren had ik 3 films geprogrammeerd en een op 2be road wars die bijna op dezelfde tijd liepen en tegelijk naar VTM gekeken voor het vrouwke te plezieren maar 1 werd opgenomen de andere waren zwart ????
Dit is de eerste X dat dit bij mij gebeurt zit hier ook TV vlaanderen voor iets tussen ????  :D :D :D echt triestig hoor !!
    Greetz...JEAN <love lux>

Offline nokirol

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2292
  • Country: be
Re: Is het weer van dat??
« Reply #79 on: December 29, 2011, 08:03:54 PM »
Het rare is dat ik mensen hoor die na 4 zenders al problemen hebben en anderen reeds pas na 6...

Lijkt me een eigenaardig verhaal.
Heb zelfs ook al opgevangen dat TV Vlaanderen wegens problemen alles al opgeheven heeft en alles zn gang laat gaan...
Nuja, dat zijn geruchten natuurlijk...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

het is te hopen of ze gaan een heel pak klanten verliezen of maakt dit niets uit voor die gasten :sad:
ofwel brengen ze dat in bij hun belastingen als verlies  :P wie weet krijgen ze dan en pak terug. :)
groeten van Roland.
   

DB.920UHD 4K +500gb hdd/ 2x VU+DUO4K+500gb hdd/   (DB.8000HD+650gb hdd/ DB.7025+500gb hdd +2 DB7020.in de kast)

Visiosat Bigsat 8x quad lmb's  /

Offline RedTo

  • Full Member
  • **
  • Posts: 39
  • Country: 00
Re: Is het weer van dat??
« Reply #80 on: December 29, 2011, 09:03:58 PM »

Na mijn overschakeling naar CCcam 2.3.0 heb ik voorlopig geen problemen meer kunnen vaststellen.
Geen idee of het zal blijven lukken ...  :sad:

DB920 - DB7080 - DB800HDse with Open ATV 6.2 and Oscam 11392
Vast 0,6m en 0,8m : Astra 1 & 3

Offline naishdude

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 219
Re: Is het weer van dat??
« Reply #81 on: December 29, 2011, 11:24:05 PM »
ter info
Anti-cardshare offensief M7 Group S.A bij TéléSAT gestart

Het Luxemburgse mediabedrijf M7 Group S.A is gisteren in de namiddag officieel gestart met een al eerder aangekondigde anti-cardshare initiatief. De eerste berichten dat M7 Group S.A met harde maatregelen zou gaan proberen cardsharing te stoppen dateren al van 2 jaar geleden.

Gisteren startte M7 Group S.A dan eindelijk met de al langer aangekondigde maatregelen om cardsharing – het delen van een smartcard met daarbij behorend abonnement – te bemoeilijken of zelfs mogelijk in zijn geheel tegen te gaan. Of dat laatste lukt, lijkt nog te bezien. De anti-cardshare maatregelen op internet hebben echter vandaag – onder meer Satellietforum.com – al tot de nodige opschudding gezorgd. De nieuwe anti-cardshare maatregel is op dit moment bij de Waalse- en Luxemburgse tv-aanbieder TéléSAT actief. Dat wordt ook door M7 Group S.A aan SatelliteMagazine bevestigd. Het bedrijf zegt ook dat op termijn deze anti-cardshare maatregelen bij CanalDigitaal (Nederland) en TV Vlaanderen (Vlaanderen) van start zullen gaan. Men wil echter niet zeggen wanneer dit gaat gebeuren en wie na TéléSAT als tweede aanbieder deze maatregelen gaat doorvoeren.

Door de anti-cardshare maatregelen kan men met een actieve smartcard maximaal 4 tv-zenders uit het zenderpakket van TéléSAT tegelijk decoderen. Men kan dus in totaal 3 tv-programma’s opnemen en een vierde bekijken. Bij dit aantal dient men – in het geval van interne cardsharing binnen het eigen huis – wel eventuele meerdere ontvangers in de berekening van dit aantal te betrekken. Overigens om het maximale aantal van 4 tv-zenders die met één smartcard gedecodeerd kunnen worden mogelijk te maken dient de smartcard eerst een belangrijke update via de satelliet te ontvangen. Heeft de smartcard deze belangrijke update niet ontvangen kan men met deze smartcard slechts 2 tv-zenders uit het zenderpakket van de tv-aanbieder tegelijk decoderen. Via uitlatingen van de klantenservice van TéléSAT op diverse Belgische forums blijkt dat wanneer met gebruik maakt van een interne kaartlezer met emulatiesoftware de kans zeer groot is dat deze update niet door de smartcard wordt verwerkt. Een goede verwerking van de update wordt alleen bij gebruik van een goedgekeurde satellietontvanger eventueel in combinatie met de goedgekeurde Mediaguard CI-module gegarandeerd.

Cardsharing is alle Europese tv-aanbieders al langere tijd een doorn in het oog. Door het delen van smartcard – hoofdzakelijk buiten het eigen huis – loopt men op jaarbasis honderden miljoenen euro’s aan inkomsten mis. Met de nieuwe anti-cardshare maatregelen lijkt M7 Group S.A hoofdzakelijk de kleine en middelgrote (commerciële) servers aan te willen pakken. Met de huidige anti-cardshare maatregelen lijkt de exploitatie van grote – soms pan-Europese – cardshareservers het financieel een stukje zwaarder te gaan krijgen. Echter met de nodige investeringen heeft men de mogelijkheid om illegaal de diensten van tv-aanbieders als TéléSAT te kunnen blijven aanbieden. De vraag is echter of deze investeringen gedaan worden omdat het aanbod van kleinere aanbieders als TéléSAT in Europees perspectief gezien niet echt als belangrijk bestempeld kan worden.



Offline Lord Nieke

  • Super Member
  • ***
  • Posts: 67
  • Country: 00
Re: Is het weer van dat??
« Reply #82 on: December 30, 2011, 08:56:49 AM »
***
Met de huidige anti-cardshare maatregelen lijkt de exploitatie van grote – soms pan-Europese – cardshareservers het financieel een stukje zwaarder te gaan krijgen.
***

 :-? omdat ze juist beperkingen doorvoeren die gevolgen hebben voor het 'normaal' binnenhuis sharen, jagen ze nog meer mensen naar de grote cardshareservers...
Eens je in dat straatje zit, waarom zou je dan nog je abo houden?

VU+ DUO / VU+ DUO2
Wavefrontier T55
13.0° E / 19.2° E / 23.5° E / 28.2° E
Inverto Quad LNB's en Maximum Switches

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Is het weer van dat??
« Reply #83 on: December 30, 2011, 10:55:45 AM »


The key to happiness
Stay away from idiots

Offline naishdude

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 219
Re: Is het weer van dat??
« Reply #84 on: December 30, 2011, 11:55:06 AM »




ik vrees dat dit wishfull thinking is ...zal met het jaargetijde te doen hebben zeker :-x

energy263

  • Guest
Re: Is het weer van dat??
« Reply #85 on: December 30, 2011, 12:19:08 PM »
Net een dealerflash gekregen dat het abonnement van Basic+ (wat 19,90€ kostte per maand) zal opslaan vanaf 1 februari naar 20,90€...


Bij TV VLAANDEREN zoeken we altijd naar de beste mogelijkheden om de kijkervaring van onze klanten te verbeteren dankzij een ruimer zenderaanbod en vooruitstrevende technologie. Deze investeringen in meer (hd-) zenders en technologie betekenen dat we voor de eerste keer sinds 2008 een prijswijziging doorvoeren voor Basic+ van €19,90 naar €20,90 per maand.


Nieuwe klanten


Nieuwe klanten die vanaf 1 januari 2012 kiezen voor Basic+, betalen €20,90 per maand. Hun contractperiode start immers vanaf 1 februari 2012, de dag waarop de prijswijziging gebeurt.


Bestaande klanten


Bestaande klanten met Basic+ betalen tot het einde van hun contractperiode €19,90 per maand. Bij de verlenging van hun contract wordt de prijs aangepast naar €20,90 per maand.

Een maand voor zijn of haar contract afloopt, ontvangt de klant een brief over de prijswijziging. De overschakeling voor bestaande klanten verloopt hierdoor verspreid over een periode van 24 maanden.

Voorbeelden:

Op 5 februari 2010 heeft een nieuwe klant een abonnement genomen op Basic+ voor 24 maanden. Deze persoon betaalt vanaf 1 maart 2012 €20,90 per maand.
Op 30 december 2011 heeft een nieuwe klant gekozen voor Basic+ voor 24 maanden. Deze persoon betaalt vanaf 1 januari 2014 €20,90 per maand.
Op 17 september 2010 heeft een bestaande klant een upgrade gedaan naar Basic+. Zijn contract wordt vernieuwd voor een periode van 12 maanden. Deze persoon betaalt vanaf 1 oktober 2012 €20,90 per maand.

Offline Jefken

  • Super Member
  • ***
  • Posts: 76
  • Country: 00
Re: Is het weer van dat??
« Reply #86 on: December 30, 2011, 08:41:51 PM »
Beter kan je het niet omschrijven!....

***
Met de huidige anti-cardshare maatregelen lijkt de exploitatie van grote – soms pan-Europese – cardshareservers het financieel een stukje zwaarder te gaan krijgen.
***

 :-? omdat ze juist beperkingen doorvoeren die gevolgen hebben voor het 'normaal' binnenhuis sharen, jagen ze nog meer mensen naar de grote cardshareservers...
Eens je in dat straatje zit, waarom zou je dan nog je abo houden?


Raspberry Pi2 LibreELEC Milhouse nightly builds
Q-Box 2G/8G and Q-Box 2G/16G LibreELEC 8.2 kszaq 's
NexBox A95x balbes150 Armbian_5.32_S9xxx_Debian_jessie_3.14.29_server_20170907 with tvheadend and OScam.
Digibit R1 Sat>IP server. (80 cm. dish with disecq 4/2 (28.2E, 23.5E, 13.0E, 19.2E) and fixed 90 cm. dish at 30.0W)
4 x TP-LINK TL-PA411

Offline nokirol

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2292
  • Country: be
Re: Is het weer van dat??
« Reply #87 on: December 30, 2011, 09:29:14 PM »




maar het ergste is nog dat ook de abbonees van 1 of 2 kaarten er ook last van hebben van onderbrekingen of volledige uitval van een paar sec. tot minut.
das eigenlijk nog het ergste.
ik heb dit al een paar keren meegemaakt en ook gemeld bij TV VL. en als antwoord altijd het zelfde verhaal schotel beter afstellen kanaal lijst opnieuw inladen en als laatste antwoord kom ff met je kaart naar Vilvoorde die mensen zijn echt wel heel gek. :-?
groeten van Roland.
   

DB.920UHD 4K +500gb hdd/ 2x VU+DUO4K+500gb hdd/   (DB.8000HD+650gb hdd/ DB.7025+500gb hdd +2 DB7020.in de kast)

Visiosat Bigsat 8x quad lmb's  /

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Is het weer van dat??
« Reply #88 on: December 30, 2011, 09:58:06 PM »

 :) Als ik naar Vilvoorde zou uitgenodigd worden dan zal het beslist niet met mijn kaart zijn maar met andere bedoelingen.

  Groetjes van Jef

Offline naishdude

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 219
Re: Is het weer van dat??
« Reply #89 on: December 30, 2011, 10:51:57 PM »
hoe zit dat met die monopolie positie van hen, reacties via email lappen ze gewoon aan hun laars, nu zitten ze wat met de kaarten te knoeien, maar moeten ze ons daar niet per brief van verwittigen, niet iedereen kan verwacht worden internet te hebben...
Ook hier uitvallen en freezes,
1 zender kijken, en misschien1 opnemen, maar kans op zwart, alleen HD zenders wegens werken aan schotel, maar HD23 staan perfect..ppfffff

erg hoor, is daar echt niets aan te doen?
greetz

LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Tv Vlaanderen  |  Is het weer van dat??
 

gfxgfx
gfx gfx