Ik weet niet wat ik van hun anti_cardshare actie moet denken, maar kan er wel uit opmaken dat ze goed beseffen dat ze buiten de wet opereren met hun anti_cardshare actie.
Ze houden hun lippen stijf op elkaar, als het op communicatie aankomt, er was een mededeling via totaal tv, voor wat het waard is.
Terwijl hier gisteren nog zo'n goed nieuwsbrief in de mailbox zat van TV Vlaanderen, echter geen woord over hun anti_cardsharing maatregel.
Idem op hun sites, er is nul komma nul toelichting over wat er aan de hand is.
Mij zit het vrij hoog dat men ons dit fikst, ik heb geregeld beeld uitval, ben nu beperkt in mijn kijken en opnemen.
Dit is weer zo’n oplossing “a la canal digitaal”, de uitleessnelheid op de kaart verhogen kunnen ze blijkbaar niet omdat hun gecertificeerd spul dat niet aan kan, dus gaan ze zelf maar wat verzinnen.
Ik ben gisteren heel “tactisch” mijn gedacht maar eens gaan neerpennen op de TV Vlaanderen Facebook pagina in de hoop wat wijzer te worden.
Langs de neus weg gevraagd waarom ze ons hier moedwillig gaan beperken tot 2 zenders met beeld uitval als gevolg.
Terwijl de oplossing voor cardsharing ligt bij het sneller aanspreken van de kaart, zoals bij SKY UK, maar dat hun snertbakken die snelheid niet aankonden, en daarom iedereen maar doodleuk gaan beperken op zenders.
Verder nog vermeld dat ze hierdoor hun contractuele verplichtingen niet meer na komen en dat ik zinnens ben om er een deurwaarder bij te halen om dat te laten vaststellen.
Mijn mededeling is na 1 uur verdwenen onder de DELETE knop en de account is nu zelfs geblokkeerd op hun facebook pagina.
Dat stemt toch wel even tot nadenken, wat een smerig streken deze provider hanteert.
Velen van ons hebben minstens 1000 a 1500 € aan investering zitten in hun satelliet ontvangst
Ons eerst wat op kosten jagen met hun uitzendingen te gaan verdelen op 2 satellieten, daarna alweer een HD decoder, hoest maar op jongens.
Nu krijgen we weer dit, een plotse beperking opgelegd van maximaal 4 zenders, als je er tenminste in slaagt om hun kaart upgrade te krijgen.
Dit allemaal zonder ons op de hoogte te stelen, dat is er gewoon over.
Ik betaal nu 238 € per jaar, dat is bijna 10.000 bef’s, en dat is verdorie veel geld om dan 4 zenderkes terug te krijgen.
Gaan we dit nu echt blijven pikken dat deze provider ons om de haverklap van de ene verrassing in de andere sleurt, en de kosten alsmaar de hoogte blijf injagen, terwijl de service en communicatie vrijwel onbestaande is .
Ik zie hier nergens op het forum, ook maar één oplossingen staan om die beperking tegen te gaan.
Alles wat tot nu geschreven werd is een lapmiddel om de kaart niet op zwart te laten gaan.
Nota bene gewoon om beeld te behouden, waarvoor elk van ons dik betaald.
Mag ik dan concluderen dat iedereen zich hier zomaar bij neerlegt.
Of gaan we ons als groep opstellen en een klacht neerleggen bij het BIPT, de ombudsdienst en de economische inspectie en misschien zelfs test aankoop eens aanspreken.
Tenslotte wij als klanten hebben ook rechten, zoveel als hun.
Individueel briefjes gaan schrijven naar Tv Vlaanderen heeft geen zin, ze doen daar toch of hun neus bloed, we kennen ze niet anders.
En zoals ik hierboven al aanhaalde, waarom doen ze het allemaal zo stiekem, dit zaakje stink uren in de wind.
Het is niet de eerste maal dat ze aan de wet hun laars vegen.
Ik ben vandaag eens gaan rondkijken op de site van de economische inspectie, en vond al 2 inbreuken, waarvan er een ging over het verdelen van hun gratis decoders , daar mag namelijk geen verbintenis aan gekoppeld zijn, toch hang je vast aan een 2jarig contract als je erop ingaat.