gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 02:18:12 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  M7 Group S.A gestart met anti-cardshare maatregelen
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: M7 Group S.A gestart met anti-cardshare maatregelen  (Read 64588 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline wvv

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2276
  • Country: nl
Re: M7 Group S.A gestart met anti-cardshare maatregelen
« Reply #45 on: December 15, 2011, 06:18:26 PM »
Tja hoe dieper we graven,des te groter is de valkuil :cool:

Maar laten we hun niet wijzer maken,dan dat ze al zijn.Want wellicht en ben ervan overtuigd dat er zeer zeker wordt meegelezen.
Danwel hier en andere forums.
Door medewerkers van de bekende club,en daar halen zij hun wijsheid vandaan.

Hier hebben we niets te verbergen,maar aan hun zijde deugd het van geen kant.

Want immers is een forum of winkel van satelietgebaseerd, een broodwinning voor zowel alle aanbieders.(CD TVV.etc)

Daar mochten ze eens dankbaar voor zijn.

1.Dreambox 800 HD se
2.Zgemma-Star H1 Sat en Cabel
 




>19,2°>23,5°>28,2°>13°Hotbird.

Offline kor742

  • Full Member
  • **
  • Posts: 37
  • Country: 00
das toch gesch****
« Reply #46 on: December 15, 2011, 09:10:21 PM »
hallo,
Begin me zwaar te ergeren aan wat aan het gebeuren is?
Dagelijks (sedert maandag) is het een ramp om naar tv-vlaanderen te kijken. Freezes en ettelijke minuten zonder beeld.  Ben da hele gedoe MEER dan beu en wil tv-vl contacteren - ja man ... Ze luisteren niet naar eu-aanwijzingen - doen gewoon hun ding en houden zeker GEEN rekening met hun klanten. Is dreigen met opzeggen van abbo een oplossing ?? Wat kunnen we doen ???
xtrend 9200 - xtrend 9500 - open pli
astra1-astra2-astra3 - hotbird

Offline wvv

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2276
  • Country: nl
Re: M7 Group S.A gestart met anti-cardshare maatregelen
« Reply #47 on: December 15, 2011, 09:43:18 PM »
Dan rest dit nog:

Van personen die hun afspraken niet nakomen kun je niet zomaar een schadevergoeding eisen. Je moet ze eerst een boze brief sturen waarin je hen sommeert hun afspraken alsnog na te komen. Maar hoe schrijf je een goede boze brief?

Hier een aantal tips:

Waarom een brief?

Je kunt niet zomaar een contract ontbinden of schadevergoeding eisen wanneer iemand zijn afspraken niet nakomt. Dit kan pas nadat je iemand ‘in gebreke’ hebt gesteld. Het ‘in gebreke stellen’ doe je door het sturen van een sommatiebrief. In een sommatiebrief laat je de andere partij weten welke termijn hij of zij krijgt om alsnog te presteren. Indien de ontvanger van de brief dit nalaat is deze persoon ‘in verzuim’. Pas daarna kun je een overeenkomst ontbinden of een schadevergoeding eisen.

 

Let op

Met een vriendelijk verzoek om te presteren stel je de andere partij niet in gebreke. Dit doe je alléén door een sommatie.

Uitzonderingen

Er zijn echter situaties waarin je iemand niet in gebreke hoeft te stellen en deze persoon direct in verzuim is zonder dat je eerst een brief moet sturen. Dit is het geval wanneer beide partijen hebben afgesproken dat een prestatie op een bepaalde datum moet worden geleverd en als dit niet gebeurt de schuldenaar direct in verzuim is. Dit is bijvoorbeeld het geval bij een bruidsjurk die klaar moet zijn op de huwelijksdag. Een ingebrekestelling - waarin je een termijn geeft om alsnog te presteren - is in dat geval zinloos omdat je immers op dezelfde dag nog de bruidsjurk moet hebben.

 

Wat moet er in een boze brief staan?

Zorg net als bij een gewone brief voor een datum, onderwerp, aanhef en afsluiting. Daarnaast behandel je de volgende punten:

1.Wat is er afgesproken?
Geef een omschrijving van de gemaakte afspraken en wat de schuldenaar had belooft te zullen doen. Zorg daarom bij het maken van afspraken altijd voor een schriftelijke bevestiging zodat je de afspraken altijd kan bewijzen mocht dat nodig zijn.
2.Wat is de geadresseerde niet nagekomen?
 Geef vervolgens aan welk deel van de gemaakte afspraken niet door de schuldenaar zijn nagekomen.
3.Wat is de termijn om alsnog te presteren?
Sommeer de schuldenaar om de gemaakte afspraken alsnog na te komen en stel een redelijke termijn. Gebruik in je brief ook het woord ‘sommeren’, bijvoorbeeld door te zeggen: “Ik sommeer u om…”. Noem daarnaast een uiterste datum waarbinnen de schuldenaar alsnog kan presteren. Denk goed na welke termijn je stelt,(Voorbeeld) je kunt bijvoorbeeld niet verwachten dat een aannemer binnen een week een nieuw bedrijfspand bouwt.

Verzending

Verzend boze brieven zowel met de gewone post als aangetekend met bewijs van ontvangst. Hierdoor kun je bewijzen de schuldenaar in gebreke te hebben gesteld en dat de schuldenaar de ingebrekestelling had kunnen lezen. Ook wanneer de geadresseerde weigert voor de aangetekende brief te tekenen heb je er door de brief per gewone post te verzenden alles aan gedaan ervoor te zorgen dat de schuldenaar je brief onder ogen krijgt.

 

Wat je niet moet doen

Wees niet vriendelijk in een boze brief. Als je iemand iets verzoekt in plaats van sommeert kan deze persoon dit opvatten als een vriendelijk verzoek in plaats van een ingebrekestelling. Ook is het niet verstandig om voor te stellen de gemaakte afspraken gedeeltelijk na te komen. Deze toezegging kan je bij een eventuele procedure duur komen te staan, omdat de schuldenaar daar een beroep op zou kunnen doen. En achteraf kun je altijd nog water bij de wijn doen.


Toch stappen veel mensen direct naar de rechter. <uitroep>

“Dat is onverstandig. Niet alleen omdat de wet voorschrijft dat de andere partij eerst in gebreke moet zijn gesteld, maar ook omdat procederen kost geld kost. Ook wanneer je een procedure wint, behoeven oer het algemeen niet al jouw advocaatkosten door je wederpartij te worden vergoed. Ook om die reden is het verstandig problemen eerst zelf proberen op te lossen door middel van een boze brief.”





In u optiek rest deze boze brief oplossing,want anders hebt het weinig zin.

Het is wat ver gezocht zullen vele denken,niet geschoten is altijd mis :cool:

 

1.Dreambox 800 HD se
2.Zgemma-Star H1 Sat en Cabel
 




>19,2°>23,5°>28,2°>13°Hotbird.

ferrarisat

  • Guest
Re: das toch gesch****
« Reply #48 on: December 15, 2011, 09:54:18 PM »
hallo,
Begin me zwaar te ergeren aan wat aan het gebeuren is?
Dagelijks (sedert maandag) is het een ramp om naar tv-vlaanderen te kijken. Freezes en ettelijke minuten zonder beeld.  Ben da hele gedoe MEER dan beu en wil tv-vl contacteren - ja man ... Ze luisteren niet naar eu-aanwijzingen - doen gewoon hun ding en houden zeker GEEN rekening met hun klanten. Is dreigen met opzeggen van abbo een oplossing ?? Wat kunnen we doen ???


Met welke ontvanger?

Offline Kanus

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: M7 Group S.A gestart met anti-cardshare maatregelen
« Reply #49 on: December 17, 2011, 01:28:38 PM »
een limiet van maximaal 4 programma’s die tegelijk met één smartcard gedecodeerd kan worden ingesteld.
Wanneer deze update niet is ontvangen kan men met de smartcard slechts 2 programma’s tegelijk decoderen.

Heb even een aantal vraagjes  Cheesy

1. Zijn deze Updates ook al in Nederland het geval ? en zo nee, weet iemand wanneer dat gaat plaatsvinden?

2. Ik heb zelf een DM8000 en ivm die CCCam zal je dan maar 2 programma's kunnen decoderen.
Maar ik heb ook nog een Humax 2000 en een originele CAM-kaart van CD
De Humax is dus ook geen goedgekeurde decoder van CD maar zou ik hiermee dan wel die Update goed kunnen gaan ontvangen
zodat ik op mijn kaartje die 4 programma's krijg ipv die 2 ???

3. En ik weet dat een Dreambox met CCcam werkt.....maar mijn vraag is ook ( zal wel niet  :P )
Zou ik die originele CAM-kaart van CD ook in de DM8000 kunnen steken met daarin de smartcard van CD
zodat je de CCcam niet nodig hebt.


4. Hoe en waar kan je eigenlijk zien in je decoder ( DM8000 en Newnigma2 ) of je kaart een Update heeft gehad??
**********

Doordat ik dus niet weet wanneer die Updates komen die je kaartje vernagelen is het dus van belang om vooraf al maatregelen te nemen.
Maar om nu de komende tijd mijn CD kaart in die Humax te moeten stoppen is ook geen optie.
Ik heb die flut decoder niet voor niets op zolder staan.

Btw. tis al lang geleden, maar iets zegt me nog dat die dure CAM-kaart van ong 100 euri van CD toen ook zijn werk niet goed deed  :-?
en ik daarvoor een CAM-kaart van Aston gebruikte om fatsoenlijk beeld te hebben.

Offline Cobus RTopic starter

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 5737
  • Country: nl
    • Luxsat
Re: M7 Group S.A gestart met anti-cardshare maatregelen
« Reply #50 on: December 17, 2011, 01:49:16 PM »
Gewoon de laatste CCcam (2.3.0) erop en hij geeft alle emm's door dus je kaart wordt gewoon geupdate.
Groeten Cobus R

KLIK HIER


Vu+ Uno 4K SE DVB C (FBC) (8 tuners in 1)
MaXytec Multibox (Fallback tuner)
Mutant HD-60 (Fallback tuner)
Mutant HD-66SE DVB-C FBC (3 tuners in 1)

Offline Kanus

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: M7 Group S.A gestart met anti-cardshare maatregelen
« Reply #51 on: December 17, 2011, 02:04:36 PM »
dus je kaart wordt gewoon geupdate.

Oke thanx voor het antwoord...ga die CCcam 2.0.3. er meteen opzetten.

Maar even voor de zekerheid de vraag omdat ik dat niet uit jou antwoord kan opmaken.

De Update met die 4 programma's is dus geen probleem meer met die nieuwe CCcam2.0.3.  ???
Ik vraag dat dus omdat de update in feite wel werkte maar je dan met 2 programma's zat.

Offline Cobus RTopic starter

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 5737
  • Country: nl
    • Luxsat
Re: M7 Group S.A gestart met anti-cardshare maatregelen
« Reply #52 on: December 17, 2011, 02:45:00 PM »
Nee je moet de 2.3.0 en niet de 2.0.3
Groeten Cobus R

KLIK HIER


Vu+ Uno 4K SE DVB C (FBC) (8 tuners in 1)
MaXytec Multibox (Fallback tuner)
Mutant HD-60 (Fallback tuner)
Mutant HD-66SE DVB-C FBC (3 tuners in 1)

Offline Kanus

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: M7 Group S.A gestart met anti-cardshare maatregelen
« Reply #53 on: December 17, 2011, 02:53:09 PM »
Nee je moet de 2.3.0 en niet de 2.0.3
Ja die bedoel ik zelf ook daarmee LOL
Tijdens het schrijven van het bericht kronkelden die getalletjes door mijn hersenpan
in een onjuiste volgorde...hahaha

krieter

  • Guest
Re: M7 Group S.A gestart met anti-cardshare maatregelen
« Reply #54 on: December 17, 2011, 04:33:48 PM »
Hoi,
Ik wil die nieuwe CCcam 2.3.0 ook graag op onze boxen zetten
CT9000, VU+Duo en DB500HD allen met de laatste openpli image
Ik haalde die in de pli altijd op via applicatie's maar daar staat hij (nog ) niet tussen
Hoe zet je nu weer zo'n CCcam in je ontvanger? Handleiding,

Mvg, krieter

Offline Cobus RTopic starter

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 5737
  • Country: nl
    • Luxsat
Re: M7 Group S.A gestart met anti-cardshare maatregelen
« Reply #55 on: December 17, 2011, 04:40:18 PM »
Met pli als je gewoon nu een update doe staat hij er al automtasch in en hoef je verder niks te doen heb ik zojuist ook hier gedaan
Groeten Cobus R

KLIK HIER


Vu+ Uno 4K SE DVB C (FBC) (8 tuners in 1)
MaXytec Multibox (Fallback tuner)
Mutant HD-60 (Fallback tuner)
Mutant HD-66SE DVB-C FBC (3 tuners in 1)

Offline jnn1

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 515
Re: M7 Group S.A gestart met anti-cardshare maatregelen
« Reply #56 on: December 17, 2011, 07:24:28 PM »
Hallo,

Ik ben weer terug gegaan naar CCcam 2.2.1 ipv 2.3.0.

Op mijn homeserver had ik 2.3.0 gezet met Telesat en TNTsatkaart. De 5 boxen deden het een half uur ,waarna het spel blokkeerde. Ik heb het -tig keer opnieuw gestart maar het liep allemaal meteen vast. Nu weer terug naar 2.2.1 met de SID ASSIGNEMENT van de 2.3.0 versie en het draait weer sinds bijna 2 uur. Ligt dit aan CCcam 2.3.0? Zit er geen achterdeur in of zo?

Offline Kidje

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 204
  • Country: be
Re: M7 Group S.A gestart met anti-cardshare maatregelen
« Reply #57 on: December 17, 2011, 11:04:43 PM »
Hoi,
Ik wil die nieuwe CCcam 2.3.0 ook graag op onze boxen zetten
CT9000, VU+Duo en DB500HD allen met de laatste openpli image
Ik haalde die in de pli altijd op via applicatie's maar daar staat hij (nog ) niet tussen
Hoe zet je nu weer zo'n CCcam in je ontvanger? Handleiding,

Mvg, krieter

 - Pak de zip file uit
 - Hernoem het bestand CCcam.mipsel naar CCcam
 - Kopieer het bestand over de bestaande CCcam in /usr/bin
 - Kopieer de CCcam.cfg naar /etc/

En reboot !
Azbox Premium HD ( Open RSI ) 19.2-23.5
Max Digital XP 1000 (  Open Pli ) 19.2-23.5
Mutant HD 4K ( Open Pli 7.1 ) Wavefrontier 42,28.2,23.5,19.2,16,13,10/9,7,4.8 en 0.8W
VU+ Ultimo 4K ( Open Pli 8.1  ) 1 FCB Dual tuner, 1 single DVB S 2 tuner
Triax 110 cm draaibaar en Wavefrontier

madmax_2000

  • Guest
Re: M7 Group S.A gestart met anti-cardshare maatregelen
« Reply #58 on: December 18, 2011, 12:09:56 PM »
Probeer ook eens  om via de image zelf de cam te downloaden en installeren, sommige images ondersteunen de CCcam 2.3.0 al

zo heb ik nu op de dreambox 800 de Newnigma2 draaien en die ondersteunt dat al.

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: M7 Group S.A gestart met anti-cardshare maatregelen
« Reply #59 on: December 18, 2011, 02:54:52 PM »
als je cccam 2.3.0 hebt geinstaleerd , even kijken via de cccam info tool op de box 
daar moet staan  Seca card xx.xxx.xxx.xxx rev I4A , dan is de kaart geupgedate zoals het hoort en kunnen er max 5 zenders gedoceerd worden in plaats van 2 voor die op zwart gaat.


The key to happiness
Stay away from idiots

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  M7 Group S.A gestart met anti-cardshare maatregelen
 

gfxgfx
gfx gfx