0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Zo nu en dan mogen we nog eens een mooie plug-in in de schijnwerper plaatsen. Bij deze is dit de Subtitle player v.3.09 Deze kwam hier al eens een 2 tal jaar terug voorbij maar stond toen nog in de kinderschoenen. Ondertussen is deze tot een zeer makkelijk te gebruiken tool uitgegroeid.Misschien maken er reeds velen op Luxsat gebruik van Maar... Voor de mensen die niet weten waarvoor het dient...Wel, het voorziet alle films van ondertitels in o.a. het Nederlands.Installatie: plaats de uitgepakte rarfile in tmp Installeer manueel of telnet met volgend commando:opkg install -force-overwrite /tmp/enigma2-plugin-extensions-subtitleplayer_3.09_mipsel.ipk De server settings gebeuren éénmalig, (ik gebruik opensubtitles.org)De rest spreekt voor zich Download
Enkel het synchroon zetten met toets 5 luk mij nog nietWanneer ik de actuele tekst aanduid weet ik niet hoe deze te startenPs. De tijd die loop bovenaan wanneer jij in het scherm zit nadat de 5 is ingedrukt is dit de actuele looptijd van de film?
Ik download het wel met ingebakken subs, veel makkelijker
Copyright 30-10-2003-2025 All rights Reserved.