gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+ Pur E2 - 7.4 (update) 28-03-2024
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 07:29:25 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Canal Digitaal  |  Tijdelijke storing door werkzaamheden ASTRA3 transponders CanalDigitaal
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Tijdelijke storing door werkzaamheden ASTRA3 transponders CanalDigitaal  (Read 2037 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ferrarisat

  • Guest




Komende nacht kunnen diverse SD- en HD-kanalen bij televisieaanbieder CanalDigitaal tijdelijk niet te ontvangen zijn. Eigenaar M7 Group S.A voert werkzaamheden uit aan de apparatuur die deze naar de satelliet uplinkt.

De werkzaamheden aan de uplinkkant van transponder 202 op de ASTRA3-satelliet – die op de frequentie 11.739 GHz V ontvangen kan worden – vinden tussen 01.00 en 06.00 plaats. Door noodzakelijk onderhoud aan uitzendapparatuur kan er mogelijk geen beeld en geluid op de zenders Boomerang, ConsumentenTV, Discovery Science, Discovery Travel&Living, PenthouseHD, Foxlife, Geschiedenis, Holland Doc, Nederland2HD, Humor TV, SBS6HD en SyFy zijn.

Gelijktijdig worden op de transponders 222 (12.129 GHz V) en 225 (12.188 GHz H) tussen 02.00 en 03.00 uur ook werkzaamheden aan de apparatuur plaats. Hierdoor kan in deze periode mogelijk weergaveproblemen bij de zenders Hallmark, Extreme Sports, Nederland3 HD, TCM en alle Film1 zenders, alle Sport1 zenders, Één HD, 13th Street, Ketnet/Canvas HD, Net5HD, RTL5HD, RTL7HD en VeronicaHD plaatsvinden. De werkzaamheden bij de zenders op deze twee transponders duren maximaal 20 minuten.

Vorige week voerde M7 Group S.A al onderhoudswerkzaamheden voor één van haar transponders op de ASTRA1-satelliet uit.

Offline Kanus

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl



Komende nacht .............. Foxlife,
Vond het al raar dat ik ( op 20 juni) daar niks op de CD site over kon lezen....idd. de werkzaamheden waren in nacht tussen 20 en 21 juni
En vandaag lees ik dat hun de werkzaamheden tussen 21 en 22 juni zouden doen.....en afgelopen nacht deed dus alles ook gewoon.  :)

Btw ze zijn nog een hoop zenders vergeten te melden die het dan niet zouden doen.  

En dan lees ik ook op de CD site dat het o.a. over de zenders FoxLife (standaard en HD) gaat.
Misschien dat ik iets niet weet  :-o maar heeft één van jullie soms ook al de zender FoxLife HD in zijn/haar bouquet lijstje staan vanaf de CD smartcard.  :sad:

Of gaat die zender er soms binnenkort bijkomen ???  Zou dan liever zien dat ze Film1 Action HD ( die er al een tijdje is) erbij gaan zetten.

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
met het Cd kaartje Fox Life HD ?
De zender zit nog maar 2 keer op sat, enkel op hispasat is deze in het engels

1 x op hotbird :
Cyfra +
Cyfrowy Polsat
N
Orange Polska



1 x op hispasat:
D+
TV Cabo
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline Kanus

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Ja Mebo, ik weet het.  :-x
Maar kon soms zijn dat CD deze zender ging bijzetten........
Maar ik denk eerder dat hun info op hun site niet klopt, want daar klopt eigenlijk nooit wat..  :)

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Info op hun site !!!
The key to happiness
Stay away from idiots

LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Canal Digitaal  |  Tijdelijke storing door werkzaamheden ASTRA3 transponders CanalDigitaal
 

gfxgfx
gfx gfx