Dit is het antwoord van CD.
@Luctor en Emergo, dat lijkt ons sterk, u had dit dan op alle zenders gehad.
Diegene die hier last van hebben, gehad en/ of gaan krijgen zijn bezitters van een niet gecertificeerde satellietontvanger met UCAS. Advies is om altijd de meest recente software in de ontvanger te hebben.
Op onze actuele meldingen pagina staat sinds geruime tijd onderstaande melding;
Geen Beeld op o.a RTL4, RTL5, RTL7 via ASTRA 19,2.
Indien u geen beeld meer heeft op genoemde zenders is er geen sprake van storing, maar kan er sprake zijn van gebruik van niet-gecertificeerde apparatuur. Deze apparatuur geeft problemen met het decoderen van de CanalDigitaal signalen. Het betreft hier de volgende satellietontvangers en CI-Module;
- KAON
- MVision ( diverse modellen)
- Vantage (diverse modellen)
- Matrix CI-Module ( diverse modellen) in o.a Topfield, Homecast en Strong CI-satellietontvangers.
Raadpleeg de website van de fabrikant of uw leverancier voor een eventuele software update. Voor korting op een nieuwe satellietontvanger of de Officiele CI-Module kunt u terecht in MIJNCANALDIGITAAL.
Met vriendelijke groet,
WebCare CanalDigitaal
Dus de update is er al