OP mijn bankafrekening ontdekte ik dat ik vanaf juli 2010 een abonnementsvergoeding betaal van 10,90€. Voordien was dit 9,90€. Bij navraag stuurden ze mij als antwoord dat zij dat kunnen volgens hun artikel 25. en dat het nodig was nadat zij Eén, VTM en Canvas HD hebben ingevoerd. Ze spreken niet van de zenders die er afgehaald werden sinds het begin van mijn abonnement. Ook zouden ze dit aangkondigd hebben in juni op hun website. Ik heb daar nochtans niets van gelezen. Hierna hun mail.

Geachte,
Wij hebben uw mail goed ontvangen en helpen u graag verder.
Door te toevoeging van verschillende zenders sinds het begin van TV VLAANDEREN in onze pakketten dienen wij onze prijzen aan te passen. Echter blijven wij nog steeds de goedkoopste op het gebied van digitale televisie in vergelijking met andere providers.
Door de toevoeging van onder andere de HD-zenders is het pakket dan ook uitgebreid met verschillende zenders in superieure kwaliteit.
De prijsstijging is van toepassing op het basispakket en de Extra kaart.
Voor slechts €0,60 extra bovenop de €9,90 krijgt u extra zenders zoals de Vlaamse HD-zenders in het basispakket. En Op de Extra Kaart hebben wij voor slechts €0,50 alle Vlaamse Radiozenders toegevoegd aan de Vlaamse TV-zenders.
Deze prijsstijging is door ons dan ook aangekondigd op onze website
www.tv-vlaanderen.be in navolging van artikel 25 van onze Algemene Voorwaarden.
25. TV VLAANDEREN heeft het recht de hoogte van de vergoedingen aan te passen in verband met wijziging van haar kostenstructuur c.q. prijsindexeringen.
De wijzigingen zullen minstens één maand voor de inwerkingtreding aangekondigd worden op de website
www.tv-vlaanderen.be en gelden voor de administratieve handelingen waarom de Abonnee vanaf dan verzoekt.
U kunt zich via onze website aanmelden om per mail op de hoogte te worden gehouden van alle nieuws in verband met TV VLAANDEREN. Klik op
www.tv-vlaanderen.be/abonnee om u nu meteen in te schrijven voor op onze elektronische nieuwsbrief.
Mocht u problemen ondervinden of verdere vragen hebben, kunt u daarmee steeds terecht op
www.tv-vlaanderen.be, of op onze consumentenlijn op het nummer 02 / 403 03 33. Onze medewerkers helpen u daar graag persoonlijk verder! We wensen u verder veel kijkplezier toe met digitale televisie van TV VLAANDEREN!
Met vriendelijke groet,
Sandy,
TV VLAANDEREN klantendienst