Is zeker die zaak, waar ze naast de zaak ook broodjes soarma verkopen skip.
Ook moet ik in de toekomst buiten de garantie periode vrij zijn met mijn toestel te gaan waar ik wil en niet waar die verkoper wil
Na de garantie periode is dat natuurlijk normaal, maar wat ik bedoelde is dat je binnen de garantie periode ook terug moet gaan waar je het produkt gekocht hebt.
Bij ons op de zaak krijg ik ook wel eens mensen, die ergens iets gekocht hebben op internet.
Het produkt is dan kapot of niet compleet, en omdat wij ook hetzelfde merk verkopen, verwachten ze dan ook dat wij het repareren omdat er garantie op zit.
Nou die komen dus bij mij bedrogen uit, want die moeten maar terug gaan waar ze het gekocht hebben.
En vaak worden ze dan boos, omdat wij toch ook dealer zijn, en verwachten dan dat wij alle kosten op ons nemen voor reparatie of opsturen naar de fabrikant, terwijl wij er nooit een cent op verdient hebben.
Dat werkt dus niet zo.
Maar om ook even terug te komen op de aankoop van de laptop,
Hier bij ons in het kleine stadje waar ik woon, zit ook een pc winkel.
Daar kun je dus voor dat je iets aankoopt alles uitproberen, ook is alle firmware en software van je keuze al voor je geinstalleerd.
Dus als je de nieuwe pc of laptop op komt halen, hoef je niet eerst uren gaan zitten om alles te installeren.
En als je wilt brengen ze de nieuwe pc ook thuis en sluiten hem helemaal voor je aan.
Dat noem ik nog eens service, en die zaak is niet veel duurder dan de grota mega zaken.
Maar ja ik weet dat er ook vele andere zaken zijn die nadat het geld in de kassa zit, de klant zo snel mogelijk de deur uit wilen hebben.