gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 04:44:37 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Tools / Plugins / CCcam / Settings /Oscam  |  Tools / Plugins / CCcam / OsCam Emu Pack / Bootlogo's  |  Nabilo Pure Flash, BA en Mounten USB
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Nabilo Pure Flash, BA en Mounten USB  (Read 1248 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline FriendlyguyTopic starter

  • Super Member
  • ***
  • Posts: 71
  • Just a Friendlyguy, trying to get below 100kg
Nabilo Pure Flash, BA en Mounten USB
« on: September 21, 2009, 04:51:19 PM »
Mede-satters,

Ik heb al een keer geprobeerd om Nabilo Pure Flash en Barry-Allen te installeren. Dat ging niet helemaal goed, heel BA werd op de harddisk geinstalleerd. Tsja; in geen enkele manual stond "mount eerst je USB", dus ik dacht gewoon plug&play en het gaat goed. Nee dus.

Nu heb ik newnigma2 in de flash staan. En heb de USB netjes gemount.

Vraag: als ik nu Nabilo Pure-flash erop zet, ben ik dan die USB-mount settings kwijt (en gaat het dus weer fout), of worden die niet overschreven, en kan ik BA zonder problemen nu installeren.??

Ik wil naast Pure Flash met BA, en dan op de USB Nabilo Black-hole met als image newnigma2 installeren. Volgens mij is dat een ijzersterke, stabiele (en snel opstarten) configuratie. Of denkt iemand hier anders over??


 
Dreambox 800 PVR
(Ex- Strong8000 (een van de eerste), en Arrox Tiger-X (ook bijna een van de eerste)).
Trial 88cm, draaibaar met sg-2100

Offline LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Nabilo Pure Flash, BA en Mounten USB
« Reply #1 on: September 21, 2009, 05:05:33 PM »
De reden dat die mount niet in een handleiding staat is omdat dit in principe niet nodig is , ik heb er hier al meerdere gedaan en heb nog nooit een mount moeten uitvoeren  :P
  Groetjes van Jef

Offline FriendlyguyTopic starter

  • Super Member
  • ***
  • Posts: 71
  • Just a Friendlyguy, trying to get below 100kg
Re: Nabilo Pure Flash, BA en Mounten USB
« Reply #2 on: September 21, 2009, 05:19:53 PM »
Beste Luxsat,

Met heel veel respect voor jouw kennis. Maar bij mij ging het dus echt fout. Ik weet foutloze computers bestaan niet. Dus dit lossen we ook wel weer op. En leren doe je met vallen en opstaan.

Wat vindt jij van mijn voorgenomen inrichting: Pure-flash met BA, en dan Black-hole en Newnigma2 op de USB.
Is dat een goede en flexibele inrichting?? Die wieletjes van de EMU die opstart die ken ik wel, en Black-hole zegt dat ze dat enorm versneld hebben.
Of ben jij voorstander van Newnigma2 in de flash en geen andere "vervuiling".
Dreambox 800 PVR
(Ex- Strong8000 (een van de eerste), en Arrox Tiger-X (ook bijna een van de eerste)).
Trial 88cm, draaibaar met sg-2100

Offline LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Nabilo Pure Flash, BA en Mounten USB
« Reply #3 on: September 21, 2009, 05:44:29 PM »
Natuurlijk kan er ook bij mij wel eens eentje in de toekomst passeren die ik ook moet mounten wie weet  :P

Hoe prima ik het vind is heel eenvoudig , ik maak er zelf gebruik van .

1 Nabilo Pure Flash in de boot van de box en in deze heb ik enkel de setting lijst geplaatst en nagekeken of de schotel en communicatie instellingen goed stonden maar die stonden hier al goed  :-x meer is daar echt niet in nodig.

2 Newnigma2-dm800-v2.8 - 17 / 09 / 2009 op de stick.
Bij deze heb ik de skin veranderd naar dream TV HD

Om alles te plaatsen en herladen maak ik gebruik van DCC_E2 deze heeft soms wel wat last met opstarten maar met even geduld komt er er wel door .
  Groetjes van Jef

LuxSat Satellite  |  Tools / Plugins / CCcam / Settings /Oscam  |  Tools / Plugins / CCcam / OsCam Emu Pack / Bootlogo's  |  Nabilo Pure Flash, BA en Mounten USB
 

gfxgfx
gfx gfx