gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+Openvix-6.5.003 (update) 24-04-2024
Vu+Open Black Hole 5.4.003 (update) 22-04-2024
Dreambox Open HDF image v7.3 (72)- (update DM 820-900-920) 22-04-2024
Latest oscam all images 11766 (update) 20-04-2024
Vu+Nonsolosat-31-py3 (update) 13-04-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72189 Posts in 11150 Topics by 6359 Members - Latest Member: enbaldric April 25, 2024, 10:19:06 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Fun Chat  |  Zoontje kwijt in AH
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Zoontje kwijt in AH  (Read 1863 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline wvvTopic starter

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2276
  • Country: nl
1.Dreambox 800 HD se
2.Zgemma-Star H1 Sat en Cabel
 




>19,2°>23,5°>28,2°>13°Hotbird.

skippy2646

  • Guest
Re: Zoontje kwijt in AH
« Reply #1 on: July 09, 2009, 11:11:39 PM »
hahahahahaha
wat een dom figuur 
echt fun
goeie  bak
 :-o :twisted: Cheesy :) <dans>

Offline chevrolet

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 444
  • fortuna vitrea est
Re: Zoontje kwijt in AH
« Reply #2 on: July 10, 2009, 08:51:55 AM »
zeer flauw aftreksel van die engelse jongens op London Heatrow,

Ziet er uit als: Ahevbin Fayed and Bajbaajev Rhibodie
 Wordt uitgesproken als: I‘ve been fired, and bye-bye everybody

Klinkt als: http://muetze.net/links/fun/ap2.wav



 ze hadden er veel meer maar kan het niet zo gauw vinden.
 



V6
VU+

Offline jeanlili

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2493
  • Country: ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
Re: Zoontje kwijt in AH
« Reply #3 on: July 11, 2009, 07:47:31 PM »
Is ook een leuke side chevrolet ,heb er effen een goei mop gelezen de moeite om hier te publiceren . 

                                             Brief van een dom blondje aan haar zoon...

 

Beste zoon,

Ik schrijf je deze brief om je te laten weten dat ik je schrijf. Als je deze brief ontvangt, heb je hem gekregen. Mocht je hem niet ontvangen, verwittig mij dan zodat ik hem nogmaals kan versturen. Ik schrijf wel heel traag want ik weet dat je niet vlug kan lezen.


Onlangs heeft je vader ergens gelezen dat de meeste ongevallen gebeuren op minder dan 1 kilometer van de woning. We hebben dus besloten om te verhuizen en verder weg te gaan wonen. Het is een fantastisch huis, met een ingebouwde wasmachine, maar die werkte niet zo best. Vorige week deed ik er veertien overhemden in, trok vervolgens aan de trekker en heb ze nooit meer teruggezien. Maar ja...
Het weer is hier niet zo slecht. Verleden week heeft het wel 2 maal geregend: de eerste keer gedurende 3 dagen en de tweede keer gedurende 4 dagen. Maandag waaide het hier zo hard, dat een van onze kippen viermaal hetzelfde ei heeft gelegd.

In verband met de jas die ik je gekocht heb: oom Jef heeft me gezegd dat de knopen te zwaar wegen en het dus meer zal kosten om hem op te sturen. Ik heb de knopen er dus maar afgedaan en in de zakken gestoken.
Grootvader is intussen begraven. We hebben toevallig zijn lichaam gevonden met de verhuis: hij zat verstopt in de linnenkast sinds we de laatste keer verstoppertje gespeeld hebben. Daarentegen hebben we oom Isidoor ook niet meer gezien sinds hij vorig jaar overleden is. We kregen ook een brief van de begrafenisondernemer, waarin stond, dat als we de eerste aanbetaling niet zouden doen van je grootmoeders graf, ze weer naar boven zou komen.


Onlangs hebben we in de keuken een gasexplosie gehad en je vader en ik zijn samen het huis uit gekatapulteerd. Wat een belevenis: het was de eerste keer sinds jaren dat we nog samen het huis uit geweest waren.
Nu we het toch over je vader hebben: hij is gepromoveerd op het werk en is heel fier. Hij heeft nu 500 personen onder zich. Hij maait nu het gras op het kerkhof. Je vader heeft met Kerstmis veel gedronken. Ik had een laxeermiddel in zijn bier gedaan. Hij ging af tot nieuwjaarsdag. Ik ging donderdag naar de dokter, je vader ging mee. De dokter stopte een glazen buisje in mijn mond en zei dat ik dat er tien minuten in moest houden en zwijgen. Je vader bood gelijk aan het buisje van hem te kopen.


Je oom Dick is vorige week verdronken in een vat met Whisky in de Dublin brouwerij. Een paar collega's doken hem na, maar hij vocht dapper terug. We hebben hem gecremeerd en het heeft drie dagen geduurd voor het vuur geblust was.
Je broer Henry is van de week gaan vissen maar hij kwam gauw terug want zijn dobber ging steeds onder.
Je zus Julia, je weet wel, die die met haar man getrouwd is, is bevallen. We weten echter nog niet of het een jongen of een meisje is. Ik kan je dus nog niet zeggen of je tante of oom bent geworden. Als het een meisje is zou je zuster haar naar mij genoemd hebben. Het is wel vreemd om je kind "mama" te noemen. Je andere zus, Mia, is ook al 5 maanden in verwachting. Je weet dat dat zo een losbol is en dus heb ik haar maar gevraagd of ze wel zeker is dat het kind van haar is.
Vorige week heeft je broer Jules onze autodeur dichtgeslagen en de sleutels op het contactslot laten zitten. Hij is met de bus naar huis moeten gaan om de reservesleutel te halen om ons uit de auto te kunnen laten.

Zo mijn zoon, ik schrijf ons adres niet op de omslag van deze brief want ik ken het niet. De vorige bewoners hebben het nummer meegenomen, waarschijnlijk om het op hun nieuwe huis aan te brengen.
Mocht je Margriet zien, doe haar dan de groeten van ons. Als je ze niet zou zien moet je haar niets zeggen.

Getekend: je liefhebbende moeder.


PS: ik dacht met deze brief nog wat geld op te sturen maar ik had helaas de omslag al dichtgeplakt. <dans> :-o
    Greetz...JEAN <love lux>

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Fun Chat  |  Zoontje kwijt in AH
 

gfxgfx
gfx gfx