gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 12:12:39 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Algemeen  |  Ideeenbus  |  Feedhunter forum
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Feedhunter forum  (Read 8983 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jalza

  • Guest
Feedhunter forum
« on: March 16, 2009, 01:16:12 PM »
Hoi ik zal mij eerst even voorstellen ,ik ben Jalza een feedhunter op verschillend boards doe ik postings ,over mijn gevonden feeds .
nu zag ik dat er op dit board geen feedhunt sub forum is .maar misschien is het een aanvulling op het geheel .
Ben sinds kort op dit board actief het werd mij aangeraden door een mede gebruiker op een ander board .
En ben zeer te spreken over de sfeer en de hulp vaardigheid van een ieder .
heb sinds een week een dreambox en ging dus op zoek naar info en heb het hier gevonden .
Als het  wat lijkt dat er een sub forum komt over feedhunten ,dan verneem ik dat wel .
Groet Jalza

Offline LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Feedhunter forum
« Reply #1 on: March 16, 2009, 01:44:13 PM »
Er lopen momenteel wel enkele zaken op het forum die minder goed lopen en die op termijn her bekeken moeten worden maar
wij staan voor alle goede ideeën open en als het haalbaar is kan het zeker een kans krijgen .
Eerlijk gezegd vrees ik dat wij niet veel feedhunters op ons forum hebben maar vertel even verder wat je wilt doen en hoe je het één en ander ingevuld ziet  :sad:
  Groetjes van Jef

jalza

  • Guest
Re: Feedhunter forum
« Reply #2 on: March 16, 2009, 02:28:59 PM »
Hoi .
wat de invulling betreft ,denk ik aan het volgende, een simpel forum waar alleen gevonden feeds gemeld worden , ik ,en ik denk een paar feedhunt vrienden kunnen daar voor een regelmatige stroom zorgen .
En eventuele andere , of mensen die het leuk lijkt om te gaan doen natuurlijk.
Je kan namelijk ook wel al feedhunten met een skystar2 kaart of andere blindscan ontvanger .
En mischien lokt het weer nieuwe bezoekers ,(ik weet natuurlijk niet of je daar op zit te wachten?)
het zal in ieder geval ruimte op je server vragen omdat normaal bij gevonden feeds er een foto bij geplaatst word .
Zo even snel mijn gedachten neer geschreven.
Lees wel weer.
Groet Jalza

Offline LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Feedhunter forum
« Reply #3 on: March 16, 2009, 02:46:57 PM »
Ik heb even een Poll toegevoegd om te kijken of hier wel voldoende interesse voor is  :-x
Wat betreft foto's , die kunnen bij ons niet geplaatst worden en dit doen wij om onze server niet vol te krijgen met na verloop ongebruikte en nutteloze zaken , dus foto's kunnen enkel gelinkt worden van Uw eigen server of andere websites .
  Groetjes van Jef

Offline Crazy Sat

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 217
  • Country: be
Re: Feedhunter forum
« Reply #4 on: May 24, 2009, 10:56:31 PM »
Hierbij volledig eens met jalza.
Eindelijk iemand die zijn nek durft uit te steken voor de feedhunters. Ikzelf ben ook een "middelmatige" feedhunter en kan hier dus mijn gading niet vinden wat ik ten zeerste betreur.
Het plezante van feedhunten is nu eenmaal het vinden van een feed die voor menige leden zeer interessant is . Dus indien we onze feeds ergens op een forum posten moeten we dit noodgedwongen op andere forums gaan doen. Ik kan enkel maar vaststellen dat de topic "feedhunten" bij andere forums zeer regelmatig wordt bezocht , denk maar aan feeds voor sportwedstrijden,nieuwsfeeds enz....
Dus heren moderators maak er werk , het is een uitstekend forum ,zoals luxsat reeds is , zeker waardig.
En maak a.u.b. ruimte op de server zodat we ook foto's kunnen plaatsen , het gaat wel bij praktisch alle andere forums , dus waarom hier niet . Trouwens een feed zonder foto is als een café zonder bier  :)
  :-)
DM800 HD (2)  + AZBox Premium HD+ + Dr.HD F16 + Technomate TM-5402 HD M3 CI+ , Moteck SG 2100A + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + TBS 6925 kaart , SkyStar HD en TT-budget S2-1600 kaart.

Offline LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Feedhunter forum
« Reply #5 on: May 24, 2009, 11:12:52 PM »
 :? Maar als ik de resultaten van de Poll zie is dit niet erg hoopgevend en dan staat die Poll er al sinds March 16, 2009  :P
En neen wij hebben geen tekort aan data of opslagruimte maar wij willen enkel geen oncontroleerbare wildgroei van bestanden en foto's  :-x
  Groetjes van Jef

Offline Crazy Sat

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 217
  • Country: be
Re: Feedhunter forum
« Reply #6 on: May 24, 2009, 11:57:11 PM »
Code: [Select]
Maar als ik de resultaten van de Poll zie is dit niet erg hoopgevend en dan staat die Poll er al sinds March 16, 2009
Uiteraard. Zet die poll bij Fun Chat i.p.v. Ideeënbus en je zult 160 antwoorden ontvangen i.p.v. 16  :oops:

DM800 HD (2)  + AZBox Premium HD+ + Dr.HD F16 + Technomate TM-5402 HD M3 CI+ , Moteck SG 2100A + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + TBS 6925 kaart , SkyStar HD en TT-budget S2-1600 kaart.

Offline Hildagade

  • Junior Member
  • *
  • Posts: 1
  • Country: au
Re: Feedhunter forum
« Reply #7 on: March 12, 2019, 04:08:56 AM »
This is a source of information that we need very much to support the data.

LuxSat Satellite  |  Algemeen  |  Ideeenbus  |  Feedhunter forum
 

gfxgfx
gfx gfx