gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+cobraliberosat Team Image 9.0 (update) 26-04-2024
Latest oscam all images 11769 (update) 26-04-2024
Vu+Openvix-6.5.003 (update) 24-04-2024
Vu+Open Black Hole 5.4.003 (update) 22-04-2024
Dreambox Open HDF image v7.3 (72)- (update DM 820-900-920) 22-04-2024
Vu+Nonsolosat-31-py3 (update) 13-04-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72162 Posts in 11151 Topics by 6363 Members - Latest Member: aalain115 April 27, 2024, 09:04:42 AM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  Petitie tegen schotel verbod
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Petitie tegen schotel verbod  (Read 23679 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21498
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #30 on: November 26, 2010, 09:34:25 AM »
En dan hebben wij het nog niet over die zonnepanelen die her en der op de daken verijzen , mooi is anders  :-? Maar die schotel oei das een ramp en die moet weg  :-?  :mad:

Hier in Antwerpen is het nog erger want nu moeten alle nieuwe of veranderde woningen met een plak dak een groen dak hebben want dat is mooier vanuit de lucht gezien.
Daken waar een zonnepaneel op staat moeten dan niet groen zijn volgens hun.
Vroeger was iedereen tevreden dat al die rotzooi van mos en stenen van het dak weg was en nu zou het moeten.
Toch jammer dat onze samenleving bestaat uit verplicht , moeten en betalen  :-?
 :-x
  Groetjes van Jef

Offline jeanlili

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2493
  • Country: ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #31 on: November 26, 2010, 03:53:01 PM »
In ierland ook geen problemen met schotels of antennes nooit geen gezeur gehad ,maar hier op Valentia Island wonen ook maar 120 gezinnen (420 mensen)wij zijn al eens blij dat er een gebuur langs komt om over het weer of zijn koeien te zagen.  :-x <banaan>  :drink: SLOANTE !!
    Greetz...JEAN <love lux>

Offline Togan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 483
  • Country: tr
  • Er gaat niets boven een schotel.
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #32 on: November 27, 2010, 09:17:38 AM »
Ik heb 5½ jaar in London gewoond en kom nog regelmatig in "the UK". Ook hier hangen de schotels vrij in het zicht, tot bijvoorbeeld net boven de voordeur. Als je maar ontvangst hebt. Komt waarschijnlijk mede door het zéér uitgebreide "Freesat" pakket op Astra.
In Nederland is dit alles verboden, alles moet achter de voorgevel hangen, of je dan ontvangst hebt of niet. Het is eigenlijk zo, als je op het dak staat en je kijkt vanaf de rand (dakgoot) recht naar beneden, dan mag daar geen schotel hangen.
Op de plek waar je staat, achter de voorgevel, daar mag het in een keer wel, tot een grootte van 2 meter!!. Alsof je van de straatzijde de schotel dan niet meer ziet. Het is en blijft een vreemde maatregel. Toen ik nog in Breda woonde, wou een buurman van mij ook dat mijn schotel weg ging.
Het is een strijd van 3 jaar geweest, maar ik heb de gemeente iedere keer weer gewezen
op de diverse verdragen die er zijn. Maar hij moest en zou weg, die schotel, en er werd gedreigd dat de gemeente, op mijn kosten, hem wel even kwam weghalen.
Ik, ook niet dom, heb toen dagblad BN De Stem gebeld of er nog plaats was voor een artikel in de krant van de volgende dag.
Nou dat hadden ze wel en binnen een uur stonden ze al op de stoep. Er werden foto´s en een artikel gemaakt van de situatie. 2 Dagen later werd ik gebeld door Vera Keur van de VARA, ze had het artikel ook gelezen en vond de situatie ook wel absurd. "Of ik in het programma Kopspijkers mijn verhaal wilde doen", zij zou ook contact opnemen met de gemeente Breda.
Nou, Kopspijkers is het niet geworden, had de andere dag al een brief van de gemeente, dat de schotel mocht blijven staan. Ook de VARA was hier over op de hoogte gesteld.
Dus ik raad een ieder aan met "vreemde" problemen; haal de pers (radio, TV of krant) erbij
en de gemeente sch**t in zijn broek van de angst voor negatieve berichtgeving.

Selamlar, Togan (Anamur / Türkiye).
VU+ Duo (met VTi).  150 cm. prime focus schotel voor Astra 1 met Invacom twin flens-LNB en gewone twin LNB voor Astra 3, /  120 cm. schotel voor Nilesat  /  120cm. voor Hotbird en Eurobird en Eutelsat 7 oost / 90 cm. voor Turksat.

fly2robert

  • Guest
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #33 on: January 26, 2011, 02:11:13 PM »
laat iedereen toch lekker kijken :-o

skippy2646

  • Guest
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #34 on: January 26, 2011, 04:44:00 PM »
Nadat ik mijn nieuwe senioren woning had betrokken
Kwam de opzichter van de woningbouw vereniging
Hij had vernomen van de buren dat ik een schotel ging plaatsen
Ik zei klopt en je komt mooi op tijd
Ik ben net pas mijn 1.20 aan het plaatsen,kan je even helpen, en de goede man de trap op
ik op het dak en  daarna heeft hij nog even een kopje koffie gedronken
Daarna is hij nog even komen kijken wat ik allemaal kon ontvangen
Zo kan het dus ook :-o

Offline truckerke

  • Gold Member
  • *
  • Posts: 1484
  • Country: be
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #35 on: January 26, 2011, 05:27:36 PM »
Awel medesetters,
ik heb ook een krabeltje gezet onder deze petitie uit solidariteit, <banaan>
je weet nooit dat ze hier in België op vieze gedachten komen. <achter>
Grts Peter
mijn opstellingen TVV basic+
VU+UNO VTi v.7.0.0 
  Thuis T90  13-16-19.2-23.5-28.2
1x Profiline DiSEqC Relais 9/1 & 2x Diseqc Vantage 4/1 4 x Quad LNB, Edision & 1x Smart Titanium Edition TS Single
   Camping T55 13-19.2-23.5-28.2 + Power Wifi USB buitenantenne
1x Diseqc Vantage 4/1 4x Smart Titanium Edition T

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  Petitie tegen schotel verbod
 

gfxgfx
gfx gfx