gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11770 (update) 27-04-2024
Vu+cobraliberosat Team Image 9.0 (update) 26-04-2024
Vu+Openvix-6.5.003 (update) 24-04-2024
Vu+Open Black Hole 5.4.003 (update) 22-04-2024
Dreambox Open HDF image v7.3 (72)- (update DM 820-900-920) 22-04-2024
Vu+Nonsolosat-31-py3 (update) 13-04-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72162 Posts in 11151 Topics by 6364 Members - Latest Member: keivnpo2001 April 27, 2024, 03:19:08 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  Petitie tegen schotel verbod
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Petitie tegen schotel verbod  (Read 23682 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nudeldude

  • Guest
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #15 on: January 24, 2009, 03:59:09 PM »
ik steun mee, er zijn al genoeg regels en wetten in nederland.

aschami

  • Guest
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #16 on: January 25, 2009, 01:23:58 AM »
de meeste regels en wetten in nederland
zijn gedaan om alleen geld binnen te halen.

komt een tijdje moeten wij ook misschien iets betalen voor het ademhalen :)


Offline senaja

  • Full Member
  • **
  • Posts: 25
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #17 on: January 28, 2009, 04:37:24 PM »
Heb me ook net aangemeld. Ik hoop dat het lukt!

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21498
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #18 on: January 28, 2009, 04:42:16 PM »
Ik heb vandaag nog een program gehoord op de Radio waarin men zegt dat het plaatsen van een schotel op gevel niet mag verboden worden volgens de Europese wetgeving .
De grote reden hiervoor is dat er dan een concurrentie vervalsing ontstaat en vooral dan met de kabelmaatschappijen   :-x
  Groetjes van Jef

madmax_2000

  • Guest
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #19 on: January 28, 2009, 06:51:03 PM »
kijk dat zijn goede berrichten  :cool:

Offline Cobus R

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 5738
  • Country: nl
    • Luxsat
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #20 on: February 22, 2009, 08:24:29 PM »
Inderdaad Madmax dat zijn zeer goed berichten voor ons als schotelaars  :cool:
Groeten Cobus R

KLIK HIER


Vu+ Uno 4K SE DVB C (FBC) (8 tuners in 1)
MaXytec Multibox (Fallback tuner)
Mutant HD-60 (Fallback tuner)
Mutant HD-66SE DVB-C FBC (3 tuners in 1)

Offline satpiet

  • Silver Member
  • *
  • Posts: 867
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #21 on: February 22, 2009, 11:01:07 PM »
Ik heb vandaag nog een program gehoord op de Radio waarin men zegt dat het plaatsen van een schotel op gevel niet mag verboden worden volgens de Europese wetgeving .
De grote reden hiervoor is dat er dan een concurrentie vervalsing ontstaat en vooral dan met de kabelmaatschappijen   :-x


Volgens mijn is iedereen gek geworden in Nederland hier in spanje heeft iedereen een wok en Engelsen zelf een van 2700mm en niemand zeik er over? dat zal wat worden
als dat wordt verboden in de EU geen wok op je gevel .dan heb je hier een oorlog in dit land vol tv verslaafden, het valt me wel op altijd gezeik en nederland dat kinderachtig gedoe van de wetgevers
800  rudream-powered
8000 =newenigma2-powered
7020- pli= powered
500---pli= powered
7000- pli= powered
1 linuxserver-Fedora-powerd

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21498
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #22 on: February 22, 2009, 11:05:05 PM »
Quote
als dat wordt verboden in de EU geen wok op je gevel
Had ik dat geschreven  :sad:  :P
  Groetjes van Jef

Offline satpiet

  • Silver Member
  • *
  • Posts: 867
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #23 on: February 22, 2009, 11:13:53 PM »
Niet mag verboden worden is verboden  of zie ik dat verkeerd??
800  rudream-powered
8000 =newenigma2-powered
7020- pli= powered
500---pli= powered
7000- pli= powered
1 linuxserver-Fedora-powerd

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21498
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #24 on: February 22, 2009, 11:26:16 PM »
Neen dat zie je dan verkeerd  :-x
  Groetjes van Jef

Offline cordoba66

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 385
  • VU+ duo the cabelkiller !!!! linux !!!
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #25 on: November 10, 2009, 06:15:03 PM »
in regio gent hebben verschillende mensen een brief gekregen voor het verwijderen van hun schotel  <uitroep>

dit ga voor de schotels die aan de voor gevel hangen .

VU+duo the cabelkiller 160GB harddisk,
dreambox 600pvr  160GB
---------------------------------------------
Visiosat G4 astra's & hotbird 13°

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21498
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #26 on: November 10, 2009, 06:51:46 PM »
Ik maak even een bocht met wat bedenkingen hoe het in onze samenleving er aan toe gaat .

Weet je waar ik nu eigenlijk zo moe van wordt, dat iedereen alles wil verbieden en dat politici die nota bene door ons zijn aangesteld hun tijd gaan verknoeien met het samenstellen van alle regeltjes en wetten die nergens op slaan gewoon om in de belangstelling te staan vermoed ik , hebben die nu echt geen serieuze zaken te behandelen  :P
Uiteindelijk doet dan ieder toch zijn goesting , De Stad , de gemeente , de provincie , de nationale overheid en de groene jongens en dan zal ik er hier of daar nog wel eentje vergeten zijn .
Persoonlijk zie ik niet waarom die schotel nu moet verdwijnen  :P zijn die dan lelijker dan al die zonne panelen die her en der de daken ontsieren  en inderdaad al die koelbakken aan de gevels :P
Is dit het Verenigd Europa waar wij zitten op de wachten , eentje waar bij de één alles mag en bij de andere misschien en bij de ander dan weer niet  :sad:

Gaan wij dan stilaan terug naar de dictatuur waar iedereen zo zijn best heeft voor gedaan om er vanaf te geraken  :P
Zo is er nu weer iets in de maak in België om een algemeen rookverbod te krijgen in de Horeca tegen 2012 , weten die mensen eigenlijk wel waar die mee bezig zijn  :P

Echt je wordt er toch zo moe van al dat gezever .
  Groetjes van Jef

Offline Cobus R

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 5738
  • Country: nl
    • Luxsat
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #27 on: December 06, 2009, 07:27:54 PM »
Je hebt groot gelijk Jef het bogint inderdaad weer een Dictatuur te worden en niet alleen in jou land hier zijn ze ook lekker op weg stelletje schapen hoor want anders kan ik de politici niet noemen.
Groeten Cobus R

KLIK HIER


Vu+ Uno 4K SE DVB C (FBC) (8 tuners in 1)
MaXytec Multibox (Fallback tuner)
Mutant HD-60 (Fallback tuner)
Mutant HD-66SE DVB-C FBC (3 tuners in 1)

ferrarisat

  • Guest
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #28 on: November 25, 2010, 08:43:09 PM »
Amsterdam Nieuw-West trekt ten strijde tegen schotels


Het Amsterdamse stadsdeel Nieuw-West tolereert geen schotelantennes meer aan de gevels van woningcomplexen. De raad vindt dat de antennes een verloederende aanblik veroorzaken en heeft dan ook een motie aangenomen om de schotels te vervangen door een centrale ontvangstunit op de daken van de flatgebouwen.

Het Parool meldde dat er unaniem een motie is aangenomen om zoveel mogelijk losse schotels te laten vervangen door centrale schotelantennes, de zogeheten GSO installaties. De schotels zijn in steden als Amsterdam de woningcorporaties een doorn in het oog omdat er vaak beschadigingen optreden bij het installeren en omdat ze het aanzien van de gebouwen de buurt bederven. In het handhaven van schotelverboden zijn ze weinig succesvol omdat rechters (meestal) wijzen op het recht van vrijheid van ontvangst.

Het nieuws over de schotels werd ook door De Telegraaf overgenomen en leidde daar tot meer dan 400 reacties van voor- en tegenstanders van schotelontvangst. In veel stadsbuurten worden de schotels door immigranten gebruikt die ermee naar zenders uit hun geboorteland kijken die meestal niet, of alleen in een duur pluspakket, via de kabel zijn te verkrijgen.


Offline Togan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 483
  • Country: tr
  • Er gaat niets boven een schotel.
Re: Petitie tegen schotel verbod
« Reply #29 on: November 26, 2010, 09:01:19 AM »
Ben ik blij dat ik in een land woon, (Turkije- huis aan het strand),  waar de schotel net zo gewoon is als bijvoorbeeld het hebben van een auto. In steden zoals Ankara, Mersin en Antalya is óók kabel tv, niemand wil er aan, alleen hotels.
Nee, hier géén schotelverboden. Heb er zelf 4 op het dak staan; Astra 1, 160 cm.,
Astra 3, 120 cm., Türksat, 90 cm. en een draaibare van 120 cm.

Leve de vrijheid. En ben het helemaal eens met jullie, die koelbakken aan de muur, géén probleem.
En wat te denken van al de reclame´s die in de steden hangen, of een oplossing om krotten
van huizen te verbergen in Belgë, gewoon gevel-grote reclame panelen. Ook zie je die joekels op den buiten, gewoon landschap vervuiling. En dat alles mag wel. Het is nog steeds gewoon om buitenlanders te pesten. Veel gemeentelijke instanties weten en beseffen niet eens dat ook vele autochtonen een schotel hebben. Meer keuze en vrijheid dan met de kabel.
Weg met de bureaucratie!!.
VU+ Duo (met VTi).  150 cm. prime focus schotel voor Astra 1 met Invacom twin flens-LNB en gewone twin LNB voor Astra 3, /  120 cm. schotel voor Nilesat  /  120cm. voor Hotbird en Eurobird en Eutelsat 7 oost / 90 cm. voor Turksat.

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  Petitie tegen schotel verbod
 

gfxgfx
gfx gfx