0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Wat ik persoonlijk de max vind is smsusenet.Je neemt best een vast (anders is het duurder) telefoon toestel en dit gesprek kost je 1.5€. In ruil daarvoor krijg je een paswoord enz... Dit breng je in het gratis programma Grabit En je kan downloaden zoveel je wil over een periode van 36 uur. aan gemiddelde speed van 1à2.5M/sec!! Moet er nog zand zijn? Je koopt er geen meer voor. Vooral mensen met Skynet/Telenet zijn er héééél tevreden over. Indien iemand wat meer info wenst over het gebruik ervan, dan hoor ik het wel. Koop alvast maar een grotere HDD
Om even een misverstand uit de wereld te helpen, EWEKA is dus niet gratis.Alleen de nieuws groepen zijn gratis, maar die zijn altijd gratis.Zelf gebruik ik ook allang EWEKA om bestanden te downloaden in de nieuwsgroepen, en kost elke maand € 7,00Het voordeel van deze betaalserver EWEKA is dat zij een retentie hebben van 120 dagen of langer.Dat wil dus zeggen dat geposte bestanden bij hen 120 dagen op hen servers blijven staan, terwijl dat bij een gratis newsserver vaak maar een dag of 6 á 7 is.Ook kun je van 8 servers tegelijk downloaden, met de volle snelheid van je internet download verbinding 24 uur per dag en geen download limmet.Maar er zijn ook andere zogenaamde payservers, het voordeel van EWEKA vind ik dat je per maand kunt betalen, dus geen vast abbonnement hebt.
Hallo iedereen ,ik heb gekozen voor powernews zoals aangegeven niet duur en werkt super met skynet Mvg yas
Copyright 30-10-2003-2023 LuxSat Satellite All rights Reserved.