gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11770 (update) 27-04-2024
Vu+cobraliberosat Team Image 9.0 (update) 26-04-2024
Vu+Openvix-6.5.003 (update) 24-04-2024
Vu+Open Black Hole 5.4.003 (update) 22-04-2024
Dreambox Open HDF image v7.3 (72)- (update DM 820-900-920) 22-04-2024
Vu+Nonsolosat-31-py3 (update) 13-04-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72162 Posts in 11151 Topics by 6364 Members - Latest Member: keivnpo2001 April 27, 2024, 03:49:14 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Satellietschotel Installatie  |  Schotels  |  nieuwe schotel kopen
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: nieuwe schotel kopen  (Read 3934 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline dwaas

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 4784
  • Country: nl
Re: nieuwe schotel kopen
« Reply #15 on: July 07, 2008, 08:02:50 PM »
zo lastig is het allemaal niet hoor, valt best mee maar de juiste keuze in materialen maken is gewoon belangrijk zodat je niet voor verassingen komt te staan dat iets niet werkt of dat je extra materialen aan moet gaan schaffen  :-x

voor je 7025 zou ik persoonlijk een 10/1 switch nemen van satconn  :-x

neem hierbij een programmer zodat je de switch in alle modussen kan programmeren dan weet je zeker dat het werkt  :-x

johank

  • Guest
Re: nieuwe schotel kopen
« Reply #16 on: July 07, 2008, 08:53:56 PM »
je zou bijna gaan denken dat ik je aandelen heb gegeven  <dans>

Nu nee, aandelen heb ik niet, aandenken ook niet,
en van bijzondere kortingen heb ik ook niets gemerkt  :-o
Dus dat is het niet.  :-? :)

Okay, even serieus,
Als een winkelier/zakenman hier zijn produkten wil promoten, dan doe ik daar niet aan mee,
zelfs niet als het een van de sponsors is. Ik ben en blijf wat dat betreft onafhankelijk en onpartijdig.

Maar als een Vakman/Sponsor hier op "hobbybasis" een goed en steekhoudend advies geeft,
dan zal ik dat ondersteunen, zeker als dat advies overeenkomst met of aansluit bij mijn eigen advies.
Waarbij komt dat zo'n Vakman/Sponsor vaak iets beter op de hoogte is van de nieuwe mogelijkheden als ik dat ben.

Het resultaat voor de aarzelende aanvanger is dat hij vaak een completer advies krijgt,
dat de bevestiging van een tweede persoon hem vaak iets meer vertrouwen in de geboden oplossing geeft.
En daarbij dat hem soms een goedkopere hobbymatige (knutsel) oplossing wordt geboden.
Of juist de zekerheid dat er geen knutsel oplossing mogelijk is.

Ach en dat wij vaak op 1 lijn zitten, dat was van aanvang aan al zo, zelfs toen ik de hele Satwereld nog ontdekken moest.
En dat dat nu na 6-7 jaren nog steeds zo is, bevestigt alleen maar mijn vertrouwen in jouw adviezen.

Er zijn hier overigens nog een paar ridders van het eerste uur (en trouwens ook latere ridders) in wiens adviezen ik het volste vertrouwen heb.
Vaak echter zijn die in andere secties actief dan waar ik mij mee bezig houdt.  <love lux>

LuxSat Satellite  |  Satellietschotel Installatie  |  Schotels  |  nieuwe schotel kopen
 

gfxgfx
gfx gfx