gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

Updates

Vu+ Open ATV 7.3 (update) 27-11-2023
Vu+ Cobraliberosat Team Image 8.3 (update) 24-11-2023
Vu+ Pur E2 7.3 (update) 23-11-2023
Sat-Tv Frequency news Vhannibal settings 27-11-2023

We need your help
Your donation will help keep the site running  :cool:
To view all topics you must be registered

gfx gfx
gfx
75065 Posts in 12628 Topics by 59666 Members - Latest Member: feka87 November 28, 2023, 09:30:54 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Overige ( buitenlandse ) abbo's  |  orion cam
gfx
gfxgfx

Author Topic: orion cam  (Read 1904 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline miroslavTopic starter

• Full Member
  • **
orion cam
« on: May 24, 2008, 11:19:20 PM »
wie kan mij helpen,tot 2weken terug premierre en multivision nog te ontvangen.als ik nu de orion updates van deze site download en in mijn xcam orion laadt zie ik geen verschil de 3 redlight op hotbird doen het wel maar na loopt geregeld even vast 10 tot 20 sec gaat dan weer vrolijk verder voor een paar minuten.de xcam orion doet ook het zelfde momenteel met oudere files.heb de xcam opnieuw geupdate met de 320.bix file in 0 de xcloader.xcr dan in block 2 de bix 320 en in block 14 de orion update van deze site.ik zie wel in de forum dat tps open is maar niet precies met welke cam en welke file.4 bleu sites op sirius werken wel.sat receiver is een xtreem hornet.alvast bedankt voor de reacties'.miroslav

Online LuxSat

• Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: orion cam
« Reply #1 on: May 25, 2008, 01:00:13 AM »
En daar is het melden dus goed voor  :-x
Ik heb het nagekeken en een wat foutjes in het bestand ontdekt , dit is mij met deze file nog al eens overkomen en daarvoor ga ik nu een andere wijze van updaten gebruiken .
Ondertussen heb ik de file vervangen en werkt Première en P*lsat terug
Tot gisteren lag T*s / Multivision eruit op de XCam maar vandaag doet hij het weer als je een tijdje op France 4/5 gaat staan, hier gaat het nog het best op Ushuaia  .
Waarom weet ik niet maar het duurt hier wel een paar minuten voor ik beeld heb , dus is er wel iets veranderd aan hun zijde .
Eens dat die open is blijft die echter normaal verder lopen
 :-x
  Groetjes van Jef

Offline miroslavTopic starter

• Full Member
  • **
Re: orion cam
« Reply #2 on: May 28, 2008, 09:10:58 AM »
OK Jeff het werkt nou weer prima ,alvast harstikke bedankt.Miroslav

LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Overige ( buitenlandse ) abbo's  |  orion cam

gfxgfx
gfx gfx